24 septiembre 2010

Los vecinos de Queiro reclaman el arreglo de un vial desde hace meses

:ecg: | 24/9/2010
El PP sonense afirma que la actuación ya fue proyectada durante su mandato

El PP de Porto do Son señala que los vecinos del núcleo de Queiro, en la parroquia de Nebra, se encuentran "desesperados" ante los "continuos incumprimentos" del bipartito municipal que, según asegura, lleva prometiendo desde su entrada en el gobierno municipal el acondicionamiento del vial y del puente de este lugar. El portavoz popular, Manuel Tomé, explica que los habitantes de esta aldea llevan años reclamando el arreglo del acceso y que por ello durante su mandato dejó proyectadas y presupuestadas dos actuaciones, una para asfaltar la calzada y otra de carácter prioritario para el puente, por el estado de peligro que presenta.

Sin embargo, Tomé subraya que el actual gobierno municipal "non demostra a máis mínima preocupación en que se atopan os viales de acceso a distintos núcleos e promete actuacións que incumpre".

Por su parte, la portavoz del gobierno sonense, Ánxela Franco, señala que el proyecto fue redactado por el actual equipo municipal en enero y las obras comenzarán en los próximos días. Además, le pregunta al PP porqué no realizó esta actuación cuando gobernaba "si tanto interés ten".

Manuel Tomé
PORTAVOZ DEL PP DE O SON

"Está claro que este goberno non se preocupa polo estado dos viais"

!!Moito falar e pouco facer!!

1 comentarios:

Anónimo dijo...

Agardemos que o proxecto que ten en estudo agora a señora Franco e o bipartito, sexa algo mellor que aquela "obra de enxeñería" que fixera curiosamente tamén outro bipartito (Quintáns-De Lucas ). Estoume a referir á ponte que deseñara e fixera sobre o río Quintáns, en Nebra, o señor Santamaría.

A pesares de que o señor Antonio González Groveiro e o PP, loitaron con tódalas súas forzas para evitar que se cometera semellante despilfarro de diñeiro público nunha obra que carecía de total seguridade, pero os tres señores anteriormente nomeados, xunto cos seus compañeiros de grupo, decidiron tirar para adiante.

Anos despois tivo que ser outro bipartito, neste caso o que formaron na Xunta de Galicia, os que vendo o perigo que podería carrexar nun futuro próximo, decidiron tirala e facer unha nova. O caso é que os veciños e veciñas de Porto do Son por culpa destes incompetentes, perdemos pola súa cabezoneria varios millóns de pesetas, pero claro, aquí coma noutros pobos, non hai unha Fiscalía que lles pida responsabilidade. É de agardar, que con esta ponte, que á vistas das fotos somos varios os que nos preguntamos como non esta xa pechada ao tráfico, non cometan o mesmo erro.