A Asociación Cultural Barbantia comprácese en convidarvos á presentación do libro Mulleres na guerrilla antifranquista galega, da profesora Aurora Marco, así como á proxección do documental As Silenciadas, de Pablo Ces. O acto terá lugar o vindeiro sábado, 4 de febreiro, ás 20.00 h., na Casa de Cultura de Xuño e contará coa participación da autora, de Pablo Ces, director do documental, e Xesús Laíño, presidente de Barbantia.
01 febrero 2012
Portada »
Aurora Marco
,
Barbantia
,
Xuño
» Presentación de “Mulleres na guerrilla antifranquista” e proxección de “As silenciadas”
Presentación de “Mulleres na guerrilla antifranquista” e proxección de “As silenciadas”
Related Posts:
El Concello de O Son actuará en los lagos de Xuño y Muro:ecg: | 14/10/2010 El Concello de Porto do Son destinará los 127.421,28 euros que le corresponden por el aprovechamiento eólico en este municipio a poner en valor las lagunas de Xuño y San Pedro de Muro. Así lo anunció ayer l… Read More
El centro de interpretación de San Pedro de Muro se abrirá en abril a los colegios :lvg: | 21/12/2010 En tiempo récord. Así se ha construido el nuevo centro de interpretación de las lagunas de San Pedro de Muro y Xuño. La instalación ya está finalizada y, según apuntaron fuentes del Concello sonense, será … Read More
Las comunidades de San Pedro y Xuño ayudarán en la creación de un sendero turístico:lvg: | 8/1/2011 El proyecto del nuevo centro de interpretación cuya instalación está a punto de finalizarse en San Pedro de Muro incluye un sendero que parte de Pontevella y que ha sido posible gracias a la colaboración de l… Read More
Vecinos de O Son se rebelan contra una señal de dirección única en Outón:ecg: | 13/01/2011 El PP de O Son apoyó ayer la protesta de varios vecinos de Xuño que acusan al gobierno de imponer el sentido único de circulación en Cruce de Outón, lo que les obliga a dar un gran rodeo. Recogieron 250 fir… Read More
Porto do Son y Aguiño recuerdan a Ramón Sampedro y a Francisco Lorenzo :lvg: | 13/1/2011 En dos puntos de la comarca, Porto do Son y Aguiño, se desarrollarán durante el fin de semana una serie de actos, culturales y lúdicos, con el fin de recordar a dos vecinos que dejaron una profunda huella e… Read More
8 comentarios:
!COJONUDO!!!Los vecinos no podemos usar la Casa de Cultura "sine die" segun el gobierno y Pastor viene con su amiguetes a usarla.
Como non podia ser doutro xeito, presentase un libro sobre a Guerra Civil, o que habia que facer con estes pijoprogres era mandalos cos nosos soldados a Afganistan, asi poderian escribir con coñecemento de causa, e o mellor alguen compraria algun libro, ata o de agora se viviran de escribir, MORRIAN DE FAME.
Por suerte hace más de 30 años que España es un País Democrático y la gente es muy libre de escoger la dinámica sobre la que escribir. La única salvedad es que unas personas lo hacen dando la cara y otras, se esconden tras un anonimato.
Nosotros vamos a comprar el libro porque es parte de nuestra reciente Historia.
Desde logo que son moi tristes algúns comentarios que se leen por aquí eh.
Ó do 1 de Febreiro gustaríame recordarlle que a presentación dun libro e a exposición dun documental é cultura, por eso se fai na casa da cultura
Co do 2 de Febreiro teño unha duda ¿molestache que se investigue e se escriba sobre a guerra civil?
Sinto comentar esto aquí, que non terá nada que ver co artículo.
Menuda vergonza os plenos en Porto do Son.
Acabo de entrar nesta web por casualidade, e os plenos son de vergonza. É increible que a xente dese pobo confíe nesa clase de políticos, "políticos" que non fan máis que perder o tempo con discusións estúpidas que non levan a ningún lado.
Repito: de vergonza a clase política de Porto do Son
Grazas, os administradores de este blog po la informacion de que este e un pais democratico, por certo, vostedes son...................?, por outra banda dicir que a min non me molesta que se investigue e se diga a VERDADE, da Guerra Civil, outra cousa e o que fan alguns que so teñen unha verdade, a sua, e se non e a boa, creana como eles queren, libros, hay moitos, e bos,e verdades tamen, por certo, xa que os administradores leen, recomendolles un par de autores, Cesar Vidal e Pio Moa, haber se lles gustan.
¿Que quienes somos? Pues somos gente anónima como usted y la mayoría de los que escriben aquí
Sobre el resto de su comentario coincidimos con usted en muchas cosas, aquí cada uno tiene su "propia versión" de la realidad de los hechos. Eso no quita que no podamos adquirir libros de un "bando y otro" para poder hacernos nuestra propia visión.
Ollo con satisfaccion, que estamos dacordo, a lo menos no basico, asi que so me queda darlles as grazas os Srs Administradores, por darnos, co seu traballo, este espazo onde poder expresarnos acerca do que ocorre no noso Concello.
Feb 5, 2012 04:09 AM
Publicar un comentario