:lvg: | 13/1/2010
El representante de Alternativa Veciñal de Porto do Son, Gonzalo Pérez, pide al Concello que continúe con las obras de empedrado de la calle San José, en Portosín. Según explicó el edil, hace más de un mes que los operarios no trabajan en el citado vial.
«As obras estas xa tiñan que estar rematadas a finais do 2009 porque son do Plan E, e mira aínda como están. O retraso débese a un problema con un veciño que di que cando se fixo o edificio onde está a farmacia a súa traída de auga quedou afectada. Agora pídelle ao construtor que lla amañe, pero o que non pode ser é que por culpa desta denuncia persoal o pobo pague as consecuencias e non se sigan coas tarefas», indicó Pérez.
Respuesta municipal
Por su parte, la edila de Obras, Ánxela Franco, desmintió que el problema con la traída de este vecino fuera la causa del retraso de los trabajos. No en vano, sí apuntó a otro asunto relacionado con las aguas fecales. «Cando o goberno de Tomé fixo o proxecto non lle dixo ao arquitecto que había un tramo de colectores que estaban en mal estado. Houbo que parar as obras porque as fecais deses tubos estaban afectando a unha fonte. Agora hai que amañar ese problema antes de nada», dijo Franco.
De un mismo problema tenemos dos versiones distintas, ¿a quién debemos creer?
0 comentarios:
Publicar un comentario