13 noviembre 2010

El ejecutivo sonense reordenará los puntos de recogida de basura para «mellorar a calidade de vida»


:lvg: | 13/11/2010
Después de la polémica iniciada por el PP hace varios días por el cierre de un contenedor subterráneo instalado hace tres años en la plaza de España, y cuyo coste ascendió a 60.000 euros, el grupo de gobierno sonense ha decido responder con hechos a las críticas. Para empezar, el ejecutivo local ha previsto una reordenación de los puntos de recogida que existen actualmente en el municipio. El objetivo, según apuntan es «mellorar la calidade de vida dos veciños, ademais da estética da vila».

Un ejemplo de los contenedores a los que se les buscará nuevo emplazamiento son los que están frente al centro de interpretación de Baroña. Sobre este caso concreto, la teniente de alcalde, Ánxela Franco, aseguró que «non é o mellor sitio telos fronte a un lugar de referencia como é este edificio».

Fue la misma Franco quien, acompañada por el alcalde, Pastor Rodríguez, comunicó que «a falta de interese da Xunta para facilitar a construción dun punto limpo en Porto do Son fainos ter que buscar un lugar concreto no que votar as pertinencias, algo que terá un cargo económico para os veciños».

Sobre la polémica de los contenedores subterráneos, el regidor concluyó que «no seu día avisamos de que non eran os mellores sitios para instalalos, algo que agora que pasou o tempo demostrouse que foi así, xa que apenas ofrecían servizo».

1 comentarios:

Anónimo dijo...

Parece que o señor alcalde agora nos vai de listo. Dado que fala en plural «no seu día avisamos de que non eran os mellores sitios para instalalos, algo que agora que pasou o tempo demostrouse que foi así, xa que apenas ofrecían servizo», se isto era verdade, ¿por qué sendo edil de cultura, co seu voto contribuíu a que se instalase o da praza?
Podería usar calquera outra desculpa, pero non, por riba méntelle ao pobo, e aínda que pense que non temos memoria, temos moita.