03 noviembre 2009

Residentes y oposición, molestos con el retraso del alcalde sonense en ejecutar el acuerdo plenario

:lvg: | 03/11/2009
Tanto la oposición como los vecinos de Portosín se mostraban ayer indignados por el hecho de que los operarios prosiguieran trabajando en la calle Escamas pese al acuerdo plenario tomado el viernes.

Así, la nacionalista Ánxela Franco aseguró que «a única persoa que ten capacidade para parar as obras é o alcalde e se el non actúa nós non podemos facer nada. A xulgar polo que fai xa se ve o respecto que ten o rexedor polos veciños», dijo. En la misma línea habló Gonzalo Pérez, quien incluso fue más allá. «Eu o único que digo é que si o alcalde non acata o acordo tomado no pleno teremos que pedir a súa dimisión. Se por min fora eu xa lle metía a pala a todo o que está facendo para facer as cousas como piden os veciños, que son para os que gobernamos», aseguró.

Más prudente fue el portavoz de IPS, Xavier Quiñoi, quien indicó que espera que el regidor cumpla el acuerdo plenario, al igual que el cabeza de lista del PSOE, Ramón Quintáns, que prefirió no hacer valoraciones al respecto.

Por su parte, Uxío Francisco, portavoz de la plataforma de los vecinos afectados, indicó que «non é normal que o mandatario non dea instrucións á empresa para que paralice os traballos. Supoño que a oposición terá que pedir contas ao respecto».

0 comentarios: