31 agosto 2013

La Movida Urbana de Porto do Son se despidió con hinchables y una gran fiesta de la espuma

:logo-ecg: | Terras de Santiago

Participaron más de 350 chavales de entre 4 y 14 que realizaron actividades deportivas y manualidades

La Movida Urbana de O Son, que comenzara el pasado 15 de julio, finalizó el pasado jueves con una jornada festiva, en la que no podían faltar los hinchables y la fiesta de la espuma.

Este campamento estival, que cada año organiza la concellería de Turismo y Deporte sonense que preside Manuel Deán, consiguió un récord de participación con más de 350 niños inscritos de edades comprendidas entre los 4 y los 14 años. Los 19 monitores fueron los encargados de que cada día fuera una auténtica emoción y que sirviera a los chavales que participaban en el campamento para descubrir el valor de la convivencia con otros niños y las distintas maneras de disfrutar de su tiempo de ocio.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

A verdade que este concelleiro de festexos minte máis que o Oujo. Afirma que foron 350 nenos que participaron na Movida Urbana 2013, cousa que falta a verdade porque sumando todos os rapaces e rapazas que asistiron a Movida non chega a 225(Portosin,Porto do Son e Xuño).!!Está ben claro que mentir débelle ir no cargo!!.

Anónimo dijo...

habria que se preguntar cando Manel ou Oujito din algunha verdade, ou cando teñen palabra para algo, pero xa se sabe que dios los da y ellos se juntan.

Anónimo dijo...

Eu non sei cantos irian no son, pero eu coincidin varios dias con eles e habia mais monitores que nenos. Os nenos non chegaban a dez

Anónimo dijo...

O mellor de todo é que para o último día, o día da fotito; deixaron que todos os nenos e nenas, foran da movida ou estiveran de vacacións e non apuntados a este campamento urbano foran, para facer bulto, coma sempre!!!