17 mayo 2014

Nota informativa

Nesta data tan sinalada deixamos de actualizalo blog. A miña idea era pechalo definitivamente, pero o compañeiro prefire que o deixemos en aberto, para os que desexen expresarse nel, poidan seguir facéndoo. Iso si, agora os comentarios volveran a ser MODERADOS como antes.

De vostedes depende que siga en ABERTO, ou prevaleza a miña idea.

Non obstante se desexan enviarnos suxestións, ou calquera información, seguen tendo á súa disposición o noso correo: atalaya35@gmail.com

Gracias pola súa fidelidade (avalada por máis de medio millón de visitas) e participación, nuns casos máis acertados que en outros.

50 comentarios:

Anónimo dijo...

Os tentáculos da mafia e a corrupción non agrada as cloacas do Concello deste blog.

Anónimo dijo...

Respeto su decision de no actualizar mas el blog, pero lo que no me parece correcto es que haya eliminado noticias que recientemente había colgado y en las cuales había muchos comentarios. Quiero pensar que fue un error, y no una acción consciente.

Anónimo dijo...

Escoitando a intervención na radio de O Son de Pastor, no mitin que celebraron onte na casa de cultura, referente a Quiñoi, un preguntase que é o que obriga a un político a mentir tan descaradamente: Quintáns destituye a Quiñoy de los cargos que tenía asignados.
E no canto a celebralos plenos cada dous meses, tamén ten moito que calar: La corporación sonense acordó fijar la celebración de los plenos ordinarios cada dos meses
E sobre as discrepancia xurdidas no equipo de goberno do PP: Quiñoy Taboada afirma estar en desacuerdo con los cambios.
Nos ataques ao nacionalistas, tivo moita razón, de seren unha piña agora cada un vai polo seu lado. Supoño que a súa defenestración ao BNG, ben motivado a cando gobernaron xuntos e o puxeron a parir na pasada campaña na mesma casa de cultura.

Fonforrón dijo...

Se han eliminado varios comentarios porque no aportaban nada a la entrada donde intentaron colarnoslos y porque este es un blog, no SÁLVAME.

Anónimo dijo...

¿No aportaban nada? !!!Eso lo dice ud.!!!ó cárguele la culpa al "sistema de clasificar"los comentarios. Empiezo a pensar que,vista su doble vara de medir,obviando la verdad,mejor cierre el chiringuito.

Fonforrón dijo...

¿Cerrar el chiringuito? Eso es lo que quisieran muchos, pero no le quepa la menor duda que lo cerraremos cuando no nos queden FALDAS que vender.

Anónimo dijo...

Onde vai aquel BNG que chegou a ser a segunda forza de Galicia? Menos mal que en VTelevisión aimerich, congratulase de que o PP, baixou, esquecéndose de que aínda é a primeira forza de Galicia e que foi o gañador nestas eleccións, a pesar dos recortes aos que nos somete, algo que molestou a algún interventor, cando comprobou que no seu colexio, pasara o mesmo. Sorpasso de Podemos al BNG en Galicia
De 1997 a 2014, todo é costa abaixo, e por riba Ana Miranda estará ano e medio en Extrasburgo, mentres Bildu farao tres e medio. As matemáticas non enganan.

Anónimo dijo...

Solo enganan a quen se deixe enganar. El partido Podemos confirma que sus parlamentarios europeos cobrarán menos de 2.000 euros. Que más dá, se ao final o partido ingresa o resto que falta hasta os 8.000 euracos. O mérito está nos directivos que nos desvivimos levando adiante, asociacións sen cobrar nada.

Anónimo dijo...

No se contenta quien no quiere. Facebook de Anxela Franco Pouso compartió el estado de Anxo Moledo Carreño.

o bng de porto do son nestas elecións europeas pasa a obter un maior numero de votos, mentres o Partido popular, pasa de ter 1795 votas a 1293, mentres ke o psoe pasa a de ter 1335 votos a ter 798, pero se o comparamos coas eleción do 2004 o psoe, perde mais de 1100 votos. Co cal cabe felicitar a nosa Voceira municipal Anxela Franco Pouso, que é a nosa cabaza visíbel e o seu equipo, polos grandes resultados obtidos. se o bng esta galiza esta


Candidaturas
PP (2009) = 2.439 (2012) = 2.774
PSdeG-PSOE = 976 (2012) = 1.672
BNG (2009) = 625 (2012) = 997

Municipales 2011
P.P. = 2.208
BNG = 1.237
PSdeG-PSOE = 1.200

Europeas 2014

P.P. 1.293
PSOE 798
BNG 466

Europeas 2009
PP 1.795
PSOE 1.335
BNG = 451 - 15

¿Y esta es la gente que quiere gobernar en Galicia? Más de una docena de incondicionales vieron esta simple resta y tan ciegos están, que ninguno se dio cuenta del error por insignificante que fuese? No señores ustedes también bajaron en estas elecciones, con la salvedad que como nunca gobernasteis no tenéis que lidiar con la debacle que nos dejó el PSOE de Zapatero. ¿A QUIÉN QUERÉIS ENGAÑAR?

Jesús dijo...

A señora Ángela e o seu equipo que teñan coidado, que AGE, sen ter aínda un líder e unha infraestrutura na zona e en Porto do Son, véñenlles pisando os talóns. E por exemplo Podemos que xurdiu da nada e de nacionalista ten ben pouco, dígoo porque nin se molestaron e imprimir publicidade en galego, recolleu máis da metade dos votos que eles. E UPyD, ou Rosa Díez 111. Eu votaba BNG, pero nesta ocasión, preferín non facelo, porque desde que perderon o Concello, observo que andan perdidos.
http://resultados.elpais.com/elecciones/2014/europeas/11/15/71.html

Anónimo dijo...

El BNG en las europeas de 2014 no perdió votos respecto a las elecciones de 2009 sino que incluso ganó 15 votos, pasando de 451 a 466. Y eso teniendo en cuenta que les ha salido un directo competidor en el electorado de izquierda como es AGE que también sacó 310 votos.

En cambio, el PP, entre las europeas de 2009 y las de 2014 perdió 502 votos. Y el PSOE 537. Lo que supone un descenso del 30% y del 40% respectivamente.

Yo creo que el BNG de Porto do Son, AGE y Podemos pueden estar muy satisfechos de los resultados ya que unos que empezaban de cero sacaron buenos resultados y el BNG consiguió, no solo mantenerse, sino incluso subir ligeramente.

Los resultados pueden verse aquí: http://resultados-elecciones.rtve.es/europeas/2014/espana/galicia/a-coruna/porto-do-son

Anónimo dijo...

Está claro que o odio non deixa facer unha sinxela resta. Agora outro anónimo deixou claro que o BNG ganou 15 votos.
Por qué nos empeñamos en comparar distintas eleccións, si sabemos de sobra que os resultados, a maioría das veces non se parecen en casi nada?. Tamén sabemos da importancia, da cabeza de lista en cada tipo de eleccións. AGE está tendo moi bos resultados. Tamén foron moi bós os de Podemos. Xa veremos a quenes presentas nas eleccións municipais. Xa veremos, tamén as circunstancias económicas, políticas, a nivel local... influiría algo no voto este pasado domingo "o sablazo" dos recibos da auga?. Sen duda algunha que nas municipais de dentro de un ano sí vai a influir, e moito. Eu vín, non só recibos que pasaron de pouco máis de 20€ a 50, 70 e 80€ senón, no meu asombro, un que pasa dos 300€, dunha vivenda a poucos metros da Casa do Concello. Gustaríame saber os resultados en Portosín, donde tamén parece que houbo "desfases" nos recibos da auga.Outra cousa que pode pasar nas municipais, se hai moito descontento, é que haxa o chamado "voto útil" e que persoas que o pasado domingo deron a súa confianza a AGE e Podemos, voten BNG. En fin, cada votación é un mundo...

Anónimo dijo...

Coidado penso que deben telo tódolos partidos. Imaxinade Maio de 2015, Eleccións Municipais : PP, BNG, PSOE, AVS (ou o nome co que se presente), que son as catro forzas políticas con representación municipal, coas que poderían competir AGE e Podemos. Se ademáis se presentas unha candidatura, con posibilidade nestes momentos de que sexan dúas, de persoas que estiveron co PP no poder municipal, máis Compromiso por Galicia, Porto do Son pode chegar a ser ingobernable ou necesitar dun tripartito, ou cuatripartito. Vexamos: PP, BNG e PSOE con 2 concelleiros cada un, se se presentan dúas candidaturas exPP con cadanseu e si o fai unha candidatura, podería ter 2; xa temos 8 concelleiras/os. 2 para AGE, 2 para Podemos e 1 para AVS, temos 13. Non é imposible ese resultado. Si o PP tivese 3 e AVS 2, aínda faltarían outros 2 para a maioría; o resultado aínda pode ser máis fragmentado si algún partido con 2 pasase a 1, pois aínda queda Compromiso por Galicia, e nas municipais xa sabemos que se vota, e moito, ás persoas...

S. Martínez dijo...

A seguir vou expresar as miñas valoracións persoais, ditas dende o respecto e neste sitio que nos ofrecen os administradores para expresarnos cordialmente (agardo que o de deixar abandonado o blog sexa por pouco tempo, e se lle dea un pouco de vida). Este é o panorama que vexo para as municipais do vindeiro ano:

- PP. A moita xente agrádalle Luis Oujo, pese a que ten moitos detractores e as malas formas en certas ocasións. Candidato a revalidar a alcaldía (con axuda).
- PSOE. Aparte do chamado aos plenos pola tarde, alguén máis sabe que ofrece Pastor? Non se lle ve preocupación polo pobo, máis que a de replicar comentarios e fotos de xente nas redes sociais.
- AVS. Quiñoy, non aparece máis que para a foto, quen sabe, igual se volve presentar. José Manuel, a este paso, aventuraría que pasa a formar parte do PP, polo que tocaría ver se alguén colle as rendas da formación ou marchan a un grupo novo.
- BNG. Desnortados, Ánxela e Xanxo perderon hai tempo o valor de representar o pobo polo seu interese propio e o todo vale. Necesitan unha renovación urxente e definirse para gañarse á xente.
- Anova. Pola cantidade de carteis que se puxeron, hai alguén que segue esta formación. Non coñezo quen forma o grupo, pero espero que traian renovación (e non ser só escindidos sen liña definida máis que dicir que o bloque fai as cousas mal).
- Podemos. Móvese polo facebook un usuario novo "Podemos Porto do Son". Non coñezo se formarán grupo para as municipais nin quen está detrás. Pese a non aparecer ata despois das eleccións, no concello sumáronse votos considerables a esta formación. Oportunismo? Veremos.
- CxG e Partido da Terra. Teñen fundamentos que me atraen, descoñezo se haberá alguén que se faga representante no concello, non se poderían descartar (temos CxG Muros-Noia, só falta o Son nese grupo, e o PT haino en Lousame).

Sería moito repartir, pero hai xente que é moi dada a ter a parceliña no concello a toda costa. Agardo, polo ben dos grupos novos, que sexan caras novas. Animaría tanto aos de "Anova" como os de "Podemos" do Son, a usar este espazo para poñer unha nota de presentación.

En desacordo con moita xente, non vin que este espazo fose unha cousa do PP ou doutro grupo, considero que a todos se os tratou igual (de mal ou de ben, dependía sempre dos feitos das noticias que publicaban), inda que entre os comentaristas hai unha tendencia a ir a morte contra o BNG (xa podían reflexionar en que fan mal, porque este espazo é a mellor praza pública para coñecer o que opina a xente, e vese que elixen o camiño errado).

Anónimo dijo...

Maio 2007 6 candidaturas, unha delas(Partido Galeguista)non tivo representación. Maioria non vai haber para ninguén co que os novos partidos serán chave do próximo governo municipal., ¿AVS representante?.Nos mentideiros xa se fala quen vai na candidatura exPP.

Anónimo dijo...

tendencia a ir a morte contra o BNG? Igual ese tendencia téñena ben ganada, por cousas como esta. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10204112235466907&set=p.10204112235466907&type=1&theater
Quen son para elixir como bandeira republicana a SÚA? Franco só houbo un, pero eles non se diferencian moito del, por moito que se disfracen de ovellas.

Anónimo dijo...

Pero si hasta la gente que salió de sus filas, les ve el plumero y los acusan de querer patrimonizar todo y ponerse al frente de cualquier asociación por muy pequeña que sea, porque no les vale solo estar en la sombra.

Actualización de estado en FB

De Filipe Diez

Reflexão final: vistos os desentendimentos nas mânis unitárias de Vigo e Compostela, a CIG, o BNG e os seus adláteres terão que decidir entre participar em mânis conjuntas respeitando a diversidade e sem tentar patrimonializá-las ou seguir a convocar as suas próprias sem mais objetivo que cobrir o expediente e renunciando a influir nas correntes que hoje definem as tendências de câmbio social.

Anónimo dijo...

Esa conta de Podemos Porto Do Son, ou moito me engano ou alguen correu a creala, se non, ¿porque motivo quen a administra mantense no anonimato.
Por se alguén tivese dúbidas PODEMOS, foi o slogan creado por unha canle televisiva para animar á selección española, e esta visto que a Pablo Iglesias e aos seus saíulles ben a xogada. Xa veremos cando teñan que gobernar, se son tan eficientes como locuaces.

31 Maio
Xa somos 140 amigos en 24 horas e inda non nos demos a conocer.. insisto moitas grazas

A Dolo Maneiro Santos e a outros 15 gústalles isto.

Begoña Lesende O pobo está espertando, ten esperanza de que outra forma de facer política é posible. Hai que loitar polo BEN COMŮN, e deixar de mirar para outro lado mentres mantemos á casta de privilexiados que se rin do sofremento do pobo.

31 Maio ás 1:12
Begoña Lesende Podemos, claro que PODEMOS!

31 Maio ás 1:12
Pablo Visi Garcia Sampedro quero imaginar que eres quen penso o que esta ahi detras.

Anónimo dijo...

Coincido plenamente con la exposición de S. Martínez, en este momento en Porto do Son no existe oposición por caducidad de sus dirigentes, que lo único que saben criticar es que los plenos se celebren por la tarde y que por eso no asiste el público, como si nosotros pudiésemos tomar decisiones. Claro que a veces unos y otros se olvidan que allí donde gobiernan sus colegas, también celebran algunos por la tarde.
El PSOE, cuando sube el paro en Galicia, le echa la culpa a Feijoo, cuando todos sabemos que la comunidad que bate todos los récord es Andalucía, actualmente gobernada por el PSOE (30 años) y por IU, con Susana Díaz Pacheco, al frente, que como todos sabemos fue puesta a dedo por su partido, con la benevolencia de IU.
También se le suben los humos cuando por desgracia en el Son también sube. Sin embargo como en el mes de mayo bajó y en el Barbanza solo subió en Rianxo (PSOE-BNG), unos y otros, en esta ocasión tienen que replegar velas.

Anónimo dijo...

Preguntome por que quen fala do anonimato de podemos porto do son con mala intencion firma como anonimo...

Soni dijo...

Onde está o anonimato de podemos? Podemos somos todos os que queremos . A páxina do face de podemos está aberta e calquera pode ver todo, comentar e compartir o que queira. Alí estamos todos con nomes e apelidos. Onde ves ti o anonimato? Onde ves ti a ocultación? Valente comentario o teu, anónimo das 14:02h, que ves aqui a fonforrón a querer facer daño. Xa sabemos todos de que pe coxeas

Anónimo dijo...

o millor queriala coller ti e adiantaronseche amijo, jajaj asi tas aora tan escocido

jorge dijo...

Parece que los tiempos de la santa inquisicion estan de vuelta. Amigo anonimo, es muy poco elegante por tu parte haber sacado aqui nombres y apellidos con fines torticeros Torticero si! porque si hay algo hasta ahora claro y transparente esa es la pagina de podemos. cualquiera, amigo o no puede ver TODO , y no hay razon para sacarlo aqui. Podemos es algo que se puede criticar, alabar... lo que se quiera, pero cazas de brujas no. Que va a ser lo siguiente? publicar la lista con los nombres de los amigos de podemos? Te invitaria a que ademas de visitar la pagina para hacer daños gratuitos y querer ver segundas o terceras intenciones, aportaras ideas. Buenas ideas para entre todos hacer un porto do son mejor , con la ayuda de todos los vecinos, no desde un sillon de alcaldia , sino desde el otro lado. Ayudando a tus vecinos

Anónimo dijo...

Desde logo que a oposición non existe. Un exemplo: a pasada semana tuven que facer unhas xestións no concello e, cal non sería a miña sorpresa, que atopeime cun funcionario que creía xubildado, nunha mesa. Ao salir das oficinas encontreime cun funcionario e pregunteille polo tema. Dixo "vén tódolos xoves". A pregunta é moi sinxela: si está xubilado, a qué vén os xoves? e, se non está xubilado, por qué únicamente traballa os xoves?. Pois algo así de irregular e sorprendente nonno pregunta esa oposición.

mary dijo...

Ademais de nomes e apelidos faltouche poñer a foto. Ese é o anonimato do que falas?, un sitio aberto a todo o mundo onde a xente dá a cara con nomes, apelidos e hasta con foto, para que calquera, incluido ti poidas coller a informacion que queiras e a publiques con moi mala baba por certo, nunha páxina onde tampouco se sabe a identidade de quen a administra, cousa que ti critics tanto de podemos e pouco che importa neste blog, probablemente será porque nesta páxina xa che dan a oportunida de que te poidas agochar detras dun anonimato. Sempre vai falar de merda o do cu cajado, eh amigo?

Luis dijo...

3/6/14 14:02, parece que has picado a la gente. Yo quiero entender que has realizado el comentario en base a que todos sabemos quienes están detrás de las páginas y cuentas del PSOE, BNG o PP. En este caso polo que se extrae de una pregunta de ese copia y pega, incluso un seguidor, parece que no sabe quien administra dicha cuenta, al igual que acontece con otras muchas. Yo que tengo cuenta en facebook, jamás acepto peticiones de amistad de cuentas, en las que su autor no se identifica.
A pesar de que hace años que voto en blanco, tengo como a amigos y amigas a militantes del PP, PSOE y BNG, porque me gusta estar informado de lo que pasa en el pueblo.
Ah y aquellos que se molestan porque hayas publicado algunos nombres, es el peligro que tiene Internet al ser un espacio publico.

Anónimo dijo...

Porque todos están collidos polos h...s e non poden piar.!!O PODER DA CORRUPCIÓN!!!,Como bo cacique, o SULTÁN segue e seguirá manexando os fios cunha alumna aventaxada:a cuñadísima.

Joaquín dijo...

Amigos y amigas, vivo en Estados Unidos junto con mi familia y quería comentarles que Porto do Son tienen muchos más alicientes que la política, para comentar aquí. Tienen a un vecino que administra un blog en el que promociona nuestra Villa y su parroquia y que llena de orgullo incluso a nuestros convecinos. Y a pesar de que no entienden el gallego, se quedan embelesados con nuestra costumbres, sus fotos y vídeos, tanto que muchas veces incluso les tenemos que servir de traductores. Hace unos días pudimos descubrir entre otras cosas, lo hermoso que están dejando el Castro de Baroña.
http://pacodomartelo.blogspot.com.es/2014/05/lavado-mais-que-de-cara-ao-castro-de.html

Ramón dijo...

Con estes mimbres pretenden facer unha nasa para pescar.
En Galicia non haberá unidade a prol da república
As negociacións entre as forzas de esquerda e nacionalistas fracasan ao pouco de empezar.

A república logra sentar nunha mesma mesa a BNG e EU.

E despois algúns pregúntanse porque todos aquí asinamos como anónimos, se queren poñémonos nicks, como fan neste xornal dixital, onde o respecto brilla pola súa ausencia, e iso que na súa maioría hasta fai ben pouco comían no mesmo prato, despois estráñanse que os que votabamos en clave nacionalista, uns escollesen outras opcións máis formais e outros simplemente pasamos de votar.

A todo isto se se acadase a República Galega, ¿creen que temos políticos coa suficiente categoría para presidila?.

E en España ¿alguén imaxinase, salvo ó finado de Suárez, para min o mellor, a Felipe X, Ansar, Zapateiro ou Rajoi, presidíndoa?

E para eses que creen, que a República será a panacea e que loitará contra a Troica, comunitaria, que miren como lles vai ós franceses con un goberno socialista.

En canto a isto, parece que se esquecen o que votou a maioría dos galegos, que quixeron ir a votar e no posto que quedaron. O BNG promove mobilizacións abertas a prol do cambio de réxime e polo dereito de Galiza a decidir!

Sobre as críticas a Podemos Porto Do Son, en parte doulles a razón, xa que ó contrario que PODEMOS Riveira, somos varios os que pensamos que non ten censo que no apareza o nome do administrador

Neste caso o grupo é pechado, polo que solo os agregados, poden ver os comentarios e no do Son, podémolos ver calquera, polo que os que criticaron ao anónimo que ligou o nome de varios, en realidade tería que pedirlle explicacións ao administrador que mantén o seu nome no anonimato.

E por último gustaríame que Podemos RIBEIRA, respectase polo menos a nosa toponimia en galego, xa que nos seus comunicados observo que prefire facelo en castelán: La semana que viene, va a venir charlar con nosotros el único apoderado que estuvo en la zona del Barbanza, para ver los pasos que se pueden seguir, y crear un circulo.

Anónimo dijo...

O PSdeG esíxelle ao Goberno galego un Plan de Emprego de consenso que garanta a creación de traballo e a estabilidade laboral. Ver aquí: http://www.psdeg-psoe.com/2014/06/07/o-psdeg-esixelle-ao-goberno-galego-un-plan-de-emprego-de-consenso-que-garanta-a-creacion-de-traballo-e-a-estabilidade-laboral/
Siempre van a hablar los menos indicados. ¿Qué les parece si le explican a su compañera de Andalucía estas medidas?
Es verdad que el paro es una lacra en casi todas las autonomías, pero esa tierra a la que me une vínculo familiares se lleva la palma y su partido gobernando más de 30 años.

Anónimo dijo...

Podemos corre o mesmo ou parecido risco que ANOVA e AGE. E iso que de momento o único que fixeron foi promesas, que calquera de nós podería facelas, pero levalas á practica é outra cousa. Polo que teremos que agardar a que se mollen naqueles concellos e autonomías que se presenten, e acaden gobernos.
http://politica.elpais.com/politica/2014/06/09/actualidad/1402295920_514605.html

Anónimo dijo...

Está visto que todos tememos un pasado que nos gustaría borrar: Pablo Iglesias, recibiendo de manos del Príncipe de Asturias la beca de Cajamadrid, con Miguel Blesa por testigo.

Anónimo dijo...

Lagarto, lagarto, Ánxela Franco compartiu esta foto na súa conta do facebook, aínda que provinte doutro enlace. Que quererá dicir?

Anónimo dijo...

Ansia de poder?
Las bases de Podemos se enfrentan a sus fundadores para exigir democracia interna.
http://politica.elpais.com/politica/2014/06/09/actualidad/1402295920_514605.html

Anónimo dijo...

Es cierto, la política lo envenena todo. Pasa lo mismo con la página de Facebook de "Amigos de Porto do Son", que lejos de reclamar "su lugar en el mundo", como reza su introducción, se dedica ha hacer política y más política (siempre desde el mismo prisma). Las consecuencias son las mismas: los administradores de "Porto do Son y su gente" tiran la toalla y la participación en "Amigos de Porto do Son" cada vez es menor (ya casi no se publican las preciosas fotos del Son). A ver si aprendemos a diferenciar el amor a una tierra de la maldita política que todo lo corrompe y enfrenta a las personas que tienen otras muchas cosas en común.

José dijo...

Anónimo 15/6/14 11:49

Tienes mucha razón, yo también concebí cuando me uní al grupo, que dicha página seria un lugar de ENCUENTRO de amigos, con la idea de compartir fotos, historias y vivencias. Al final vista la deriva que tomaba, fui uno de los primeros en abandonar el barco.
Después acepte la petición de "Porto Do Son Fala" y fue salir de Guatemala para meterme en Cuatepeor, ya que hablar no hablaba mucho. Al principio comenzó con buen pie, colgando un par de fotos de Portosín, para después dedicarse a compartir críticas en la red al PP o al PSOE, si que en todo el tiempo que me mantuve en contacto, viese alguna a otros partidos.
Si sus creadores quieren dedicarse a la crítica política que non intente engañarnos creando este tipo de páginas con el señuelos de nuestra Villa, y que lo hagan a cara descubierta. Aunque la mayoría ya nos damos cuenta que lo hacen para tener el máximo de seguidores y que lo menos les importa es el Son,  y una de Portosín lleva el mismo "derrotero".
Sin embargo otras y grupos se dedican exclusivamente a la idea con la que fueron creadas, así a modo de ejemplo tenemos a DESCENDENTES DE MARIÑEIROS y O CASTRO DE BAROÑA.
Otro ejemplo de coherencia y que nos está dando muchas lecciones es el bloguero de Nebra que han nombrado por aquí y que administra varios blogs y una página web dedicada a su parroquia. Cada blog tiene una temática bien diferenciada. Uno personal, otro dedicado al monte comunal y el último a su comunidad, donde podemos ver que a cara descubierta, tanto crítica a sus excompañeros de partido del que creo fue expulsado, como en su día al exbipartito sonense y ahora a este. Ademas de tener un canal en Youtube, al que sube vídeos en directo, pero también excelentes montajes.
En cuanto a lo de lecciones me refiero a esto: Polka dos Campaneiros (interpretada por Chorimas de Queiruga): Pieza tocada en le festival de A Creba que tuvo lugar el 20 de abril en le Liceo de Noia. Vídeo grabado y cedido por Paco do Martelo. ¿Conocen mucha gente así de altruista?

Anónimo dijo...

Lo de Paco do Martelo, que así le gusta que le llamen es increible y tiene mucho más mérito, porque lo suyo es toda aficción y prácticas desinteradas. Hace feliz a muhca gente que nos encotnramos no ya a 20 km sino los que se encuentran ma´s allá de nuestras fronteras. Para él es un hobby, al que dedica todo su tiempo libre y que le apasiona y a nosotros nos hace felices, se puede pedir mas???. Creo que aborrece la política y a los políticos, es de esa casta de gente honrada que jamás se quedaría con lo que nohubiese ganado con su profesión y els udor de su frente, es raro vamos...Pero sihubiera muchos como él este Concello podría ser muy diferente, pero como otros chocó con la estructura del partido. En fin, sí me gustaría que algún día se le diera el homenaje que se merece.
Por cierto este señor tampoco me ha mandado el jamón, es justicia, solamente.La parroquia de Nebra tiene una deuda de gartitud con e´l aunque nunca se lo reconcoerán porque son una tanto atravesados y aquí hablo por experiencia. Lo peor es que sólo se hacen daño a sí mismos.
Fdo: Concepción Lavid

Ramón dijo...

José su pasión altruista por Nebra, viene de muchos años atrás y a pesar del tiempo transcurrido si le preguntamos a sus vecinos y vecinas quien organizó las mejores fiestas de su aldea, no te quepa la menor duda de a quien le atribuirán ese mérito.
Y si lo hacemos aquí en O Son, los que se acuerden también. Aun hoy somos muchos los que acudíamos a ellas, sobre todo a las de la Valvanera los que no sabemos explicarnos, como fue posible que hiciese todo eso, con ayuda por supuesto y que superase a las del Carmen, con diferencia. No se los vecinos que tiene Nebra, pero si se que tiene muchos menos que nosotros y que desde el Ayuntamiento seguramente se volcaban más, por ese peso demográfico, por lo votos y por ser las fiestas de todo el pueblo.
Si rebuscamos tal vez encontremos algún detractor, pero estoy aseguro que nos sobraran los dedos de una mano para contarlos. Andar en política tiene esos inconvenientes, si eres de los míos, te perdono todo. El ejemplo lo tenemos en Santiago un alcalde dimite entre otras cosas, por incompetente y como premio, seguramente con un buen sueldo, lo rescatan como concejal.

Campana de Pau dijo...

Non vos queixar tanto do voso bipartito, porque aquí co tripartito estamos máis que "acojonados". como ben dicía hoxe Tom Lorenzo na radio, o alcalde tennos a rúa Xuíz Falcone como se nela houbese unha guerra. A de NOIA, vai pola súa contar e sen contar co resto do equipo de goberno, prométenos unha morea de aparcamentos, emulando ao BNG, no seu tempo reenchendo parte da ría, e o Bieito aínda que detesta todo o que veña de Andalucia, outra o cousa é que veña dos vascos ou cataláns, aplicoulle á súa compañeira o de: a que foi a Sevilla, perdeu a Silla:O PP de Noia carga contra a falta de claridade na situación de Sofia Caamaño

Anónimo dijo...

Acabo de ver as bases dde contratacion das diferentes prazas que hoxe oferta o concello. E visto o visto as prazas xa teñen os nomes propios de quen as vai ocupar, xa que se ocuparon de pechar ben os circulos de interese das mesmas. Que noxo de concello! dimitide, víboras! e deixade paso a outros que non disfracen o que fan de transparencia, senón que sexan transparentes.

Anónimo dijo...

José, te tengo que dar la razón esto es lo último que publicaron hoy en relación al paso de los nuevos Reyes por las calles de Madrid y que no tiene nada que ver con el sentimiento de muchos sonenses, y demasiado con la sinrazón de su administrador:
AMIGOS DE PORTO DO SON
1 hora ·
Había más xente na cabalgata de Reises Magos... ¿sería polos caramelos?

Anónimo dijo...

Xa sabes, se tes indicios ou probas, avante. O que é raro, é que a oposición, que en teoría vela porque haxa transparencia, non vexa eses círculos de interese das mesmas que denuncias, e supoño que teñen máis acceso á información do Concello, que calquera de nós.
Para nomes propios o de 2 que se "colocaron", cando gobernou o bipartito e que as dúas teñen unha claro vinculo co BNG. ¿Esa é a transparencia que che gustaba?

Paco do Martelo dijo...

Moitas GRAZAS Joaquín, José e Concha...
Que falen ben dun, sempre é un motivo de orgullo!!

Anónimo dijo...

Non, aquela tampouco era a transparencia que ti dis "me gustaba". Espero profesionalidade e calidade dos postos de traballo que se ocupen, e non mero enchufismo.

Anónimo dijo...

Non é nada doado firmar con nome e apelidos, sobre todo se saes en defensa de alguén, polo que o teu e o de outros que o facedes e digno de eloxio e de felicitarvos.

Co podes ver noutra entrada, onte un veciño para denunciar este atropelo, tamén preferiu manter o anonimato.

Se multa a una familia por aparcar en un plaza de minusvalidos cuando tiene tarjeta de minusvalidos y solo porque sin darse cuenta le cayo la tarjeta al suelo, es decir donde estan las marchas, la familia no se dio cuenta, y se fue, resulta que uno que viene a pasar fines de semana al son va y denuncia, y los señores municipales lo multan con 200 euros, el dueño del coche enseño la tarjeta de minusvalidos y dijo que sin darse cuenta le habia caido y le dijeron que lo sentian pero tenia que pagar la multa,,, yo eso lo veo una injusticia, y pregunto al ayuntamiento y a los municipales en vez de hacer esas injusticias porque no multan los sabados en la playa a los que aparcan en las lineas amarillas cuando ellos estan paseando por alli los ven y se largan,, joder no tienen verguenza, aunque yo si soy del dueño del coche, denuncio a los municipales que lo multaron y al señorito que los llamo que no es del pueblo,,,,porque no multan a sus amiguitos y familiares y se dejan de ilegalidades???

Se foi certo, mal pola local, ou polo Concello, se presentaron a oportuna reclamación, porque efectivamente no Son en moitos casos impera o salvaxismo de moitos condutores, entre o que por intres e presa, me conto.

Anónimo dijo...

Vale.
E quen ten mais delito por estar na foto con Blesa,O que antes era príncipe e agora e rey, ou Pablo Iglesias?

Anónimo dijo...

o finalera por un mes pero decidiron marcharse, despois da multa ilegal, normal que se foran, pero de mostra ide a alameda, frente o foiz, ai 2 plazas de minusvalidos e ai aparca todo cristo, con e sin minusvalia, e nadie abre a boca, incluidos oa donos do froiz, que fan o que queren aparcan ahi, e no sitio de carga e descarga de camions, aparca os empleados ou eles mismos, e cando chegan os camion, quedan todos no medio e medio, e os municipales pasan por diante e non ven nada,asi que aqui neste pueblo, hay que empezar por nos primeiro respetando as normas e as leies, e os municipales multando a todos, os de fora e os de aqui, e da igual que sexa primo cuñado irman ou mesmo o sr alcalde....ou aqui tamen estamos entrando en favoritismos??.. cada dia dame mais vergonza decir que son do son.. O PUEBLO SIN LEY,,

Anónimo dijo...

Que logo se lle acabaron os folgos aos nacionalistas-lusistas que saltaban de alegría porque a selección española con 1 mundial ás súas costas, 3 eurocopas, 1 medalla de ouro nas olimpíadas de Barcelona e de prata en Sidney, caera estrepitosamente por 5-1 conta Holanda. A mesma á que en Sudáfrica contra todo prognostico ganámoslle o campionato. Logo cando perdemos contra Chile por 2-0, xa entraron en clímax, confiando en que Portugal dese a badalada, pero o contundente 4-0 dos alemáns, apagoulles o primeiro sorriso, que recuperaron en parte logo do sufrimento que pasaron contra EEUU, hasta que non minuto 95. Tendo re pregar velas como España ás primeiras de cambio. Coa única diferenza que mentres España perdeu 2 partidos, eles repartiron mellor o seu paso polo mundial con 1 partido perdido, 1 empatado de chiripa e 1 victoria.

Anónimo dijo...

Como traballan tanto. http://www.lavozdegalicia.es/noticia/galicia/2014/06/27/beiras-rebela-horreo-contra-reduccion-vacaciones-parlamentarias/0003_201406G27P17_COPY991.htm?idioma=galego

Anónimo dijo...

Non sei si se trata de IGNORANCIA, ODIO, etc. , pero o tema parece de psiquiatra. A que vén este "rollo" sobre o mundial?. Non hai cousas máis importantes?, pois sí, homiño, ou mulleriña, importan MÁIS, MOITO MÁIS, temas coma o paro, os recortes en sanidade e máis en educación, as baixas pensións, a suba da vida, comezando pola luz pero para tí, que debes ser millonaria/o, o importante é ese desmadre mental. Debías saber que hai persoas que non somos lusistas que admiramos a deportistas portuguesas/es e brasileiras/os (curiosamente falas de lusismo e "esqueces" a Brasil). Esa cabesiña non funsiona... pero que terá que ver a velosidade co tousiño. Eu alegreime de que España quedase eliminada, pois paréceme unha INDECENCIA, unha INMORALIDADE, e moitas máis cousas que por educación non digo, que cada xogador pudese cobrar máis de 700000 euros, tal como está a túa querida España económicamente. Si verdadeiramente quixeses a España e te sentises espñol/a, alegraríaste de non ter que facer ese desembolso, dame o mesmo quen o pagase: goberno, empresas privadas, etc... todo sairía de máis recortes e de subir máis produtos, ou a tú lumbrera non da para tanto?. Aínda que Brasil non sexa campiona do mundo, penso que o teñen máis doado Alemaña e Holanda, ¡viva o lusismo!