04 agosto 2013

As Furnas: la playa que se alzó con un Óscar


:logo-ecg: | Terras de Santiago

La película sobre Ramón Sampedro situó la villa de Porto do Son en el mapa mundial

As Furnas es uno de esos lugares de la costa gallega donde se superpone la belleza. Se trata de un arenal de casi 1.000 metros de longitud que está situado en Porto do Son, casi en la punta de la península del Barbanza, que azotado por el bravo Atlántico el oleaje altera sustancialmente el paisaje típico de las rías gallegas.

Lo que hace única a esta playa es una zona de rocas planas y estriadas en uno de sus extremos en la que la erosión del mar ha formado pequeñas calas a modo de furnas, de ahí su nombre. Al borde de una de esas piscinas naturales, una rosa de los vientos recuerda el accidente que dejó tetrapléjico a Ramón Sampedro, un vecino de O Son, donde cada mes de enero familiares y amigos le rinden un homenaje.

Serían las peripecias del sonense las que convertirían As Furnas en la playa de Mar adentro, la película de Alejandro Amenábar que trataba la historia de Sampedro y que fue grabada en el lugar donde se produjo.

1 comentarios:

Anónimo dijo...

Eu normalmente acudo á praia de Seráns. Nesta praia fai pouco que morreu un veciño do Concello de Brion e puxeron un salvavidas. Unha praia catalogada polo propio Concello como “praia perigosa con fortes correntes”. Un so salvavidas en 1.400 m. de praia, cando a lexislación creo que recomenda un salvavidas cada 25 metros. Unha vergonza! Cando ocorra outra desgraza, poñerán algunha desculpa para lavarse as mans.
O PP non pode andar presumindo de 27 km. de praia para “atraer e deleitar aos turistas” e logo carecer duns servizos mínimos: salvavidas e contedores do lixo (en 1.400 m. un único contedor do lixo). Nin duchas, nin accesibilidade para persoas con problemas de mobilidade, nin socorristas ...
Só un mínimo: un salvavidas cada 150 m. (cómo mínimo) e un contedor cada 250 m., non sería nada doutro mundo.
A 6 de agosto, este é o compromiso do goberno do PP. Menos cartos en publicidade de bandeiras azuis e un pouco máis en limpar e velar pola seguridade dos bañistas.