14 enero 2011

Afectados por las deficiencias de la fachada litoral sonense deciden esperar al proyecto de Portos


:lvg: | 14/1/2011
Convocados por el ejecutivo de Porto do Son, representantes políticos y de asociaciones afectadas por las deficiencias que desde hace tiempo presenta la fachada marítima de la villa analizaron la situación y decidieron aguardar al plan de reforma que Portos se ha comprometido a presentar en la primera quincena del próximo mes.

El encuentro se fraguó inicialmente con el propósito de definir las medidas a llevar a cabo después de que el Concello no hubiera vuelto a saber nada sobre el proyecto de actuación. La última noticia se tuvo a mediados de septiembre cuando, a instancias de Portos, tuvo lugar una asamblea a la que asistieron asociaciones y partidos políticos, a los que el ente público solicitó aportaciones para confeccionar un plan de actuación que satisficiese los deseos de la mayoría.

A la cita de ayer, el regidor, Xoán Pastor Rodríguez, también invitó al presidente de Portos, José Manuel Álvarez-Campana. Al parecer, minutos antes de iniciarse la reunión, el regidor recibió un mensaje de Portos en el que se indicaba que el proyecto se presentaría la primera quincena de febrero.

Ante este anuncio, según explicó la teniente de alcalde, Ánxela Franco, los asistentes decidieron por unanimidad aguardar dos semanas para escuchar lo que el ente gallego tiene que explicar. Ánxela Franco expresó su deseo de que se «fale xa en serio deste tema, que para nós ten tanta importancia. Intentaremos que isto se arranxe dende o diálogo».

Múltiples parcheos

Las deficiencias que tiene la fachada marítima sonense han obligado al ejecutivo a efectuar numerosos parcheos para tapar los socavones que se han formado. Hasta el momento ha sido el Concello de Porto do Son el que ha corrido con estos gastos. Ahora, se confía en que Portos se ponga las pilas y la remodelación se ejecute cuanto antes.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Na foto sale Tomás que o día anterior xa estivera en Santiago "arranxando o seu" e veu moi contento da reunión co Sr. Campana pois trae para orgullo deste pobo un pantalán mais para os de 3ª, outro para os de 7ª, o famoso jalpón diante dos xardíns para enchelo de mais ferralla, e os arranxos do jaraje-jalpón que adoita chamar lonxa, pois parece ser que ca humidade que ten créalle un "pobema" en toda a merda que teñen alí almacenada (nas cámaras frigo inutilizadas, nos vehiculos estacionados, na maquinaria enfurruxada, no pilón-cetárea inutilizado, nas básculas inservibles, etc.)e tamén e un "handicap serio" a hora de comercializar a gran variedade de productos que entran na rula.¡grande Tomás o conseguidor!¡larga vida! lástima que onde hai papeis calan barbas e os pantaláns tanto de 3ª como de 7ª e para Salvamento, así como as cámaras de videovixiancia sempre foron reinvindicados polo Club Naútico Porto do Son e o seu expresidente Manolo "O Fero" e me repito "onde hai papeis calan barbas"

Anónimo dijo...

Eu son o anónimo de antes e que se me olvidaba que o Tomás veu tan contentiño e tan cheo de razón da reunión, e con tanta forza se atopa polo caso que lle fixeron na capital, que reinvindica na prensa para presionar o Sr. Campana a adxudicación dun chabolo a un compañeiro de profesión que ten o seu domicilio en outro concello e que por circustancias X está dado de alta noutra confraría, pero Tomás, este home vende e moito nas rulas da comunidade autónoma galega que leva Portos e esa foi a condición da adxudicación, estamos en democracia Tomás, e en España, e en Galicia, e no sigro XXI Tomás,e os dereitos eo os deberes son iguais para todos Tomás. Pola mesma razón que tí Tomás reivindicas o chabolo para un amigo teu, poderían darte unha patada no cú cando vas a ocupar ca túa planeadora o pantalán de outra confraría na que ti non estás dado de alta, por exemplo Portosín ou Testal por decir algo Tomás.
Tomás as veces é millor estar calado, vivindo e deixando vivir porque xa sabes que onde as dan