:logo-lvg: | Barbanza
Dimas decorou coa súa obra o templo de Foloña, no hotel Val de Nebra
Grazas ao traballo de Manolo Dimas (Caracas, 1959) Porto do Son pode presumir de ter a Capela Sixtina galega da modernidade. Un ano custoulle ao artista decorar os nurais do templo de Foloña, no Hotel Rústico Val de Nebra, que agora locen coma se dun tesouro tratásese.
O coleccionista e propietario das instalacións, Javier Expósito, que á vez dirixe o Museo do Gravado de Ribeira, encargou a Dimas esta misión, na que a técnica do acrílico e a serigrafía son as que predominaron á hora da creación. A inspiración veulle ao artista escoitando música barroca que o sábado, na inauguración do seu traballo, reviviron Anai González Lago, coa clave, e Francisco Luengo, experto en viólaa de gamba. Bach foi o músico ao que as súas notas homenaxearon e o que contribuíu a crear un ambiente de luxo no acto.
Os detalles da obra varían segundo a parte que observe o visitante -o templo está aberto ao público-, e entre eles poden diferenciarse motivos mariñeiros, como as alusións á Arca de Noé ou a estampa dunha bela muller navegando sobre tritones.
Pero se hai que escoller unha temática central esa é a dos batanes, lugares nos que se lavaba a la dos cordeiros, e que dan o significado á palabra Folonia. O Bo Pastor ou a Virxe dos Cordeiros son así algunhas das imaxes protagonistas. Cabe destacar tamén a sensación celestial que dará ao visitante un repaso da zona superior da capela sonense.
A arte contemporánea únese en harmonía á tradición da imaxinería relixiosa.
Próximos retos
Expósito mostrou a súa satisfacción coa obra, que xa encandeou aos primeiros visitantes, e anima a barbanceses e a turistas a coñecela. Unha vez inaugurado este traballo, Manolo Dimas xa ten en mente novos retos, como a presentación dalgunhas das súas obras no Palacio de Exposicións e Congresos de Pontevedra, xunto con Iziar Izquieta. Na Facultade de Belas Artes desta cidade imparte clases, compartindo así o seu talento.
Grazas ao traballo de Manolo Dimas (Caracas, 1959) Porto do Son pode presumir de ter a Capela Sixtina galega da modernidade. Un ano custoulle ao artista decorar os nurais do templo de Foloña, no Hotel Rústico Val de Nebra, que agora locen coma se dun tesouro tratásese.
O coleccionista e propietario das instalacións, Javier Expósito, que á vez dirixe o Museo do Gravado de Ribeira, encargou a Dimas esta misión, na que a técnica do acrílico e a serigrafía son as que predominaron á hora da creación. A inspiración veulle ao artista escoitando música barroca que o sábado, na inauguración do seu traballo, reviviron Anai González Lago, coa clave, e Francisco Luengo, experto en viólaa de gamba. Bach foi o músico ao que as súas notas homenaxearon e o que contribuíu a crear un ambiente de luxo no acto.
Os detalles da obra varían segundo a parte que observe o visitante -o templo está aberto ao público-, e entre eles poden diferenciarse motivos mariñeiros, como as alusións á Arca de Noé ou a estampa dunha bela muller navegando sobre tritones.
Pero se hai que escoller unha temática central esa é a dos batanes, lugares nos que se lavaba a la dos cordeiros, e que dan o significado á palabra Folonia. O Bo Pastor ou a Virxe dos Cordeiros son así algunhas das imaxes protagonistas. Cabe destacar tamén a sensación celestial que dará ao visitante un repaso da zona superior da capela sonense.
A arte contemporánea únese en harmonía á tradición da imaxinería relixiosa.
Próximos retos
Expósito mostrou a súa satisfacción coa obra, que xa encandeou aos primeiros visitantes, e anima a barbanceses e a turistas a coñecela. Unha vez inaugurado este traballo, Manolo Dimas xa ten en mente novos retos, como a presentación dalgunhas das súas obras no Palacio de Exposicións e Congresos de Pontevedra, xunto con Iziar Izquieta. Na Facultade de Belas Artes desta cidade imparte clases, compartindo así o seu talento.
0 comentarios:
Publicar un comentario