21 noviembre 2012

Os usuarios do centro de día de Porto do Son esixen reunirse co goberno local

:logo-lvg: | Barbanza

Mentres segue adiante a conta atrás para que o centro de día de Porto do Son peche as súas portas, os usuarios comezan a mobilizarse na busca dunha solución que evite que se vexan privados dun servizo fundamental para moitas familias que teñen aos maiores no centro. Trala reunión que mantiveron na tarde do luns, os afectados teñen previsto manter un encontro co rexedor sonense. É máis, os usuarios reclaman unha nova reunión co equipo de goberno despois de que na primeira que tiveron «non se desen solucións».

O acordo que se adoptou na xuntanza que mantiveron os usuarios o luns foi solicitar unha entrevista co alcalde esta mesma semana, dado que o peche das instalacións é inminente e aos afectados úrxelles que lles dean unha alternativa canto antes: «Fálase de que se están buscando solucións pero da reunión que tivemos co alcalde o outro día non saíu ningunha conclusión», explicou a familiar dun dos usuarios.

Pola súa banda, por parte da empresa concesionaria do servizo aclararon que a súa intención é que, pese a notificar a resolución do contrato, pretenden continuar co centro aberto ata finais deste mes.

5 comentarios:

Anónimo dijo...

!!!O que están esperando dende o governo é que finalice o mes e entregarlle a COGAMI as instalacións para explotalo!!!!.

Anónimo dijo...

Los usuarios y familiares pueden estar tranquilos, a mi modo de ver porque ningún alcalde que se precie de serlo va a permitir el cierre de un Centro de día y más este que resulta tan demandado por el entorno.
Reconozco que el problema de la empresa no es fácil, porque al fin y al cabo es empresa y precisa obtener unos beneficios, que por lo que se ve no obtiene. Según uno de los comentarios de hace unos días, el problema es que hay 15 usuarios a mayores de los que la empresa, pese a realizar su asistencia, no percibe sus honorarios.
Que las administraciones están recortando y voy más lejos que están retirando la libranza vinculada es un hecho. Al retirar la libranza vinculada los usuarios quedan a merced de ser acogidos en un Centro asistencial municipal o autonómico o concertado; la relación directa puede ser la masificación o en el peor de los casos el incremento de plazas en los centros. Ahora bien ese incremento de plazas trae consigo un aumento de personal si se siguen prestado los mismos servicios, y por lo tanto un aumento de los costes para la empresa que como bien digo, por ser privada está sujeta a unos cánones de actuación diferentes a los públicos pero no por ello menos importantes. Las empresas se crean para ganar dinero en cambio las administraciones públicas para gestionar el dinero público y si estas lo quieren hacer bien habrá que ajustarse y administrarlo adecuadamente de forma que llegue a todos aquellos que lo necesitan.
Fdo: Concepción Lavid

Anónimo dijo...

Y si el problema es ese yo me pregunto que hace al respecto el alcalde o Quiñoy???Llevan año y medio gobernando en el concello con la ventaja de tener en la Xunta un gobierno del pp, y mucha foto con la concelleira de Benestar, pero de arreglar los problemas se olvidan

Anónimo dijo...

Tiene asesores el Alcalde de Porto do SON???

Siiiii.Groveiro;Melchor;Tito;Juan Manuel;Quintans,e Calisto......

PEDAZO SUPER PANDILLA....Te parezen pocos.

Anónimo dijo...

La empresa que esta al frente del centro de dia debe una importante cantidad de dinero al ayuntamiento y aun pretende seguir sin pagar el alquiler del edificio.Ademas de no pagarle a los trabajadores que contrató. Vamos, todo un elemento el director del centro de dia....