08 mayo 2012

Luis Oujo será el nuevo presidente de la gestora del PP en Porto do Son


:logo-lvg: | Barbanza

El alcalde sonense será presentado esta tarde por dos altos responsables del partido provincial

La dirección provincial del PP ha nombrado a Luis Oujo presidente de la gestora del partido en Porto do Son. La presentación oficial y la foto de familia con el resto de militantes que integran este órgano será esta tarde durante la presentación oficial a las 17.00 horas. Al acto acudirán el secretario general del PP coruñes, Diego Calvo, y el secretario de organización provincial, José Manuel Ávarez-Campana. Esta nombramiento se concreta justo un año después de que Oujo entrase a formar parte del partido conservador, tiempo en el que alcanzó la alcaldía sonense gracias a la alianza con la formación independiente AVS.

21 comentarios:

Anónimo dijo...

¿Qué opinará Tomé e os seus acólitos?

Anónimo dijo...

Que qué opina Tomé pues que un poco por sus errores y otro mucho por no ponerse en brazos de quien mueve los hilos lo sustituyeron de la noche para la mañana poque el Padrino es todopoderoso y más cuando a quienes interesa ya tienen lo que ansian.
La hermana ha sido útil durante un tiempo, justo aquel en que no se tenía los poderes importantes ahora ya está la Xunta, la diputación y casi el Concello ahora se vuelve a los orígenes.
Asúnción Torres ha sido "el elemento necesario" y ahora patada y a la calle en la próxima.
Así paga el PP a quien bien le sirve. Estamos en crisis, pero no sólo en la económica, hace mucho tiempo que se entró en una crisis de valores que nosotros los ciudadanos no fuimos capaces de denunciar y corregir. Hagan memoria, en nuestro Concello Groveiro y su recorrido desde la extrema izquierda hasta el PP. Cuando en esa época se denunciaban los mayores desmanes urbanísticos y quién los lideraba. Anda y que no ha pasado el tiempo!!! pues nos encontramos en el mismo punto de partida. Ver la foto me ha revuelto las tripas. El Son no tiene solución. Toda la gente de bien pero de bien de valores tales como el honor, la verdad, la justicia y servicio a los demás, esos están en sus casas: Torrados, Maneiros,etc, etc.
Así que a otro perro con ese hueso de unidad nada de nada, es más creo que la soledad más absoluta en compañia de dos, verdad sr Oujo? y ya le anuncio será su sepultura.
No son los tiempos de las grandes ayudas y subvenciones a la empresa privada y las otras las públicas pueden estar envenenadas.

Anónimo dijo...

Esta claro que este e un paso definitivo pra consolidacion de Luis Oujo como lider do pp do Son, e o que e mais importante, co apoio de case a totalidade da militancia, noraboa e que siga coma ata o de agora; sen dubida o pp acertou de pleno a hora de elexilo.

Anónimo dijo...

"co apoio de case a totalidade da militancia..",perdone vostede pero os militantes populares do Son non mostran ese apoio (baixas, traslado militantes a outros agrupacións,...),mirando a nova nos medios,vemos o NULO apoio(nin tan sequera asistiron algo máis da metade dos menbros da nova xestora)..¿e militantes?a irmá de Tomé e o simpatizante de Fuerza Nueva.SOBRAN PALABRAS COA FOTO DA NOVA XESTORA...

Anónimo dijo...

!!Qué tristeza que algunos(varios) de los propios miembros de la Nueva Gestora no se les haya ni avisado!!!...ni imaginarse a los afiliados..

Anónimo dijo...

Quero felicitalo pola sua claridade na realidade do noso pobo, eu como votante nas ultimas municipais o pp,xa temos moi claro o que moitos temiamos pero quixemos darlle un voto de confianza a Luis, so espero que co tempo Luis vexa reflexado nas suas carnes o que moitas das familias como a miña vivimos no seu momento co INIMIGO MAIS GRANDE DO SON,en toda a sua traxectoria politica e persoal,O señor Groveiro ca sua cuadrilla de sempre pensa que todo segue igual...coma na sua epoca,Para o pobo do Son vostede esta enterrado, pois o daño feito a tantos centos de veciños perdura no tempo.As persoas con mais xuicios no xuzgado de Noia a nivel persoal son ANTONIO GONZALEZ GROVEIRO e TO, xa veremos o final de LUIS.

Anónimo dijo...

Perdoa pero eu non o vexo coma ti, pareceme que lle estan anunciando e cantando o enterro e espero que polo menos no caso de groveiro sexa o definitivo, tantas e tantas cartas de renuncia o partido deste señor e agora sera o novo vicepresidente da xestora, na foto do xornal tamen aparece como membro da xestora un paisano de S. Pedro que fai menos dun ano andaba predicando os catro ventos contra o pp, unha concelleira da mesma zona que non lle afecta as reformas da nosa carretera, que a sua propia familia vota contra o partido pois neste momento non obten beneficio,tan so coche oficial....

Anónimo dijo...

luis Oujo,co apoio de case a totalidad na de naaaa

A DEDO SIIIIIII.
FOTO PRENSA.PENOSA (PANDILLA DE CASPOSOS)

Anónimo dijo...

La unidad en un partido político es una quimera. Se trata de estar lo más cerca posible de ella. ¿Y esto como se sabe? A la vista de los resultados electorales. A más votos, más cerca de la unidad. Ganar unas elecciones con mejor resultado que en elecciones anteriores y conseguir que su partido gobierne es lo que legitima al Sr. Oujo para dirigir su partido y elegir su equipo de trabajo. Si se equivoca o acierta no lo sabe nadie aún, se sabrá con tiempo y votos. Todos deberíamos darle ese tiempo. El voto cada cual según su conciencia.

Anónimo dijo...

Que ben o ten que estar a facer Luis cando pisa tantos callos, pero el nada, inasaquible o desalento segue a traballar arreo pra darlle o Son o posto que merece, variante de Portosin, tanatorio, gardeiria,parque empresarial, asfaltados, aceras, uf que tio, e porriba boa persoa, teno todo este home.

Anónimo dijo...

GESTORA


Pepita.por non decir que no

Groveiro.siempre al lado del poder.

Pablo.siempre en el lado oscuro.yo no

Calisto.en el coche del ganado,se baja segun sea a FEIRA..

Pejo. ni fu ni fa.

Anónimo dijo...

Se acercan elecciones, Sr Feijoo, Rueda, Calvo y Campana, Sr Freire tomen nota:
Cuántos votos van a perder en Porto do Son?
Todos los que tienen memoria histórica no perdonan.
Cuántos van a trabajar como María Jesús B.R.??? Porque esta vez no creo que sea tan tonta como las anteriores.
Sr. Oujo pongale atención aunque igual ya será demasiado tarde.

Fonforrón dijo...

OK, entendimos el mensaje en privado, no respondemos en la casilla apropiada para no dar pistas. Gracias por gustarle lo que hacemos, aunque no sepa quien lo hace. Ese es un detalle sin importancia. Por nuestra parte intentamos corregir que no se nos cuelen comentarios fuera de tono.

Anónimo dijo...

No Son temos un alcalde que minte peor do que fala, e mira que fala mal....

Anónimo dijo...

En verdade considera que o debe de estar a facer ben?, eu diría que non. Eu son do PP e gústame que a xente que representa ao meu partido e sobre todo se esta gobernando fagan ben as cousas e o mellor para todos os veciños, pero perdoneme con respecto ao que está a facer no PP en Porto do Son, !!moi mal!! e dígollo como afiliado, sen pasión por ninguén, só lle direi que a quen ten ao lado non son correctos, !!todo o contrario!! e o tempo nolo dirá. A mín como afliado non me preguntaron, bueno nin siquera me convidaron á xuntaza (dende que está él a ningunha)e tivenme que enterar pola prensa, e como vostede entenderá teño todo o dereito a criticalo. !!FATAL!!...

Anónimo dijo...

Testimonio particular:
Me siento muy apenado ante las últimas noticias,la verdad es que yo en su momento ya heca tiempo estube muy vinculado con la vida politica de mi pueblo,no para el gusto de algunos. Mi relación con el señor Groveiro fué muy estrecha,nuestro trabajo juntos duro una larga temporada y le conozco bien,todos las personas como yo que estuvimos en su momento a su lado hemos abandonado el pueblo debido a las circunstancia de la vida impulsadas por este "Señor" con su espititu destructivo nos hundio politica y personalmente hasta extremos inimaginables en un ser humano pero reales se lo aseguro.Estos hechos marcan la vida de cualquier familia que fueron publicos en su momento,es tanto el dolor que hemos sufrido los amigos y compañeros de partido de este ejemplar que dichas vivencias solo me producen amargos recuerdos.Me gustaria advertir a este grupo de gobierno asesorado por mi ex-compañero de filas que no solo con el tiempo se las va a cobrar a Luis como cabeza visible sino a todos sus integrantes, por mucho que hagan por su "asesor" por mucho que intenten el bien a este no le valdrá y su futuro es como mi presente,en el mundo hay cosas que cambian pero las personas jamás ya lo veremos con el tiempo, pues a lo largo de las historia a todos los que nos asesoró este personaje,compañeros ,amigos,vecinos,colaboradores,etc,todos hemos acabado igual y vosotros sois unos más no penseis que os vais a librar.Gracias por escucharme y tan solo reflexionar ......el tiempo es el mejor diario donde se sigue escribiendo la historia de mi pueblo.

Anónimo dijo...

AUXE, CAIDA E RESUCITACIÓN DUN REXEDOR CAMALEÓNICA
Despois das primeiras eleccións do ano 1979, a UCD obtivo 6 edís, o BNG acadou 3, o PSOE só conseguiu 2 e a AMDG quedou con 6. Con estes resultados de clara tendencia progresista, nomeouse como primeiro rexedor da democracia a Antonio González Groveiro, líder da AMDG.
O máis salientable deste mandato foron os cambios que sufriu a corporación. Os partidos renovaron algúns concelleiros e o BNG mesmo expulsou a dous edís. Pero o cambio máis transcendente operouse nas filas do equipo de goberno. O 16 de maio de 1981 La Voz de Galicia publicaba: «El alcalde deja el PCG porque no está de acuerdo con las arbitrariedades de CC.?OO., que defiende la organización». Dez meses despois, solicitaba o seu ingreso no PSOE.
Cando no 1983 se celebraron as segundas eleccións, González Groveiro renovou o seu mandato ao obter na votación plenaria 13 votos, mentres que o seu opoñente, Carlos Vinagre Díaz, da Coalición Progresista, só obtivera 5.
Resultados parecidos tería en 1987, cando con 10 concelleiros se impuxo ao CDS, o BNG e AP. Esta terceira maioría absoluta levou o rexedor a adoptar comportamentos autoritarios. Así, o 27 de agosto deste ano, publicou un bando onde, ademais de acusar o xornal La Voz de Galicia como «Diario-Juez que se proclama el único poseedor de la verdad», ameazaba a súa correspondente coa publicación doutro bando «en el que se informará claramente de las propuestas íntimas que le hizo a la persona del alcalde». Unha insólita actitude que a Audiencia condenaría coa pena dun mes e un día de arresto maior e multa de 50.000 pesetas por un delito de inxurias graves.
Novos erros
Malia esta sentenza, González Groveiro continuou cometendo máis erros. Liderou unha campaña contra o patrón maior da confraría, acusándoo dun presunto desfalco, e permitiu a destrución do castro Da Enxa para construír o Servizo de Vixilancia Marítima.
Aínda que cada ano amosaba unha faciana máis polémica e mesmo ameazara con abandonar o PSOE, «se non lle paraban os pés ao avogado e militante socialista Quintáns Queiruga», nas eleccións de 1991 obtivo a cuarta maioría absoluta, fronte aos seus rivais: o Partido Popular liderado por Lavid Fontecilla, e Nieto Abeixón, do BNG.
Durante este mandato, o rexedor dará outro paso máis na súa metamorfose política. O 2 de outubro de 1991, El Correo Gallego anunciaba que «González Groveiro y nueve ediles socialistas abandonarán el PSOE». Uns meses máis tarde, a concelleira Concepción Lavid solicitaba o apoio de Quintáns Vila para derrocar o alcalde de Porto de Son. Malia que o primeiro tenente de alcalde manifestaba no mes de xaneiro de 1992 que o grupo de goberno estaba «cohesionado», no mes de maio era cesado. Unha decisión que provocaría no futuro as sospeitas de que Antonio González Groveiro, logo de que os populares facilitasen a baixa de Concepción Lavid na súa formación, axiña entraría na organización conservadora.
Mentres Quintáns Vila anunciaba que dimitira antes de ser cesado, e afirmaba que detrás dunha urbanización de 27 chalés «hay gato encerrado», a crise municipal agudizouse de tal xeito que un edil denunciou ante os medios de comunicación que Groveiro lle ofrecera «un coche por dejar el PSOE».
O 21 de agosto de 1992, despois de manter unha dura disputa con Ventoso Mariño, que o acusaba de pactar co PP por supostas axudas recibidas da Xunta, La Voz de Galicia anunciaba que «El gobierno local de Porto do Son y 38 militantes abandonan el PSOE».
Tres anos despois, La Voz de Galicia (9 de febreiro de 1995) confirmaba a súa candidatura como alcaldable independente polo PP. A vitoria da esquerda nas eleccións de 1995 que obtivo 9 concelleiros, 5 do PSOE e 4 do BNG, motivou a súa caída da cadeira presidencial. A derrota nos sucesivos comicios, provocarían o seu afastamento da política.
Despois de analizar a súa faciana camaleónica, sempre nos queda unha dúbida: ¿Miraría o carné rubricado por Fraga co mesmo orgullo que exhibira polos cafés o asinado por Carrillo?

Anónimo dijo...

Anónimo,quedóulle por destacar deste Político Camaleónico, a sentenza xudicial dictada polo Xulgado de Noia no 1982/1983 na que se lle condenaba por un periodo de 5 anos a un desterro fóra do Concello de Porto do Son.Tamén destacar que un dos edís do BNG expulsados nas primeiras eleccións democráticas polo seu apoio,coma "regalo" da mesma,dóus matóns déronlle unha paliza a Rúa.
Coma rezaba no paredón do porto: QUEN CHE VIU E QUEN CHE VEU, ANTES COMUNISTA, LOGO DO PSOE E AGORA DO PP".(persoalmente encargouse de borralo con pintura)...algunhas das SÚAS GRANDES FAZAÑAS...entre outras.

Anónimo dijo...

Vaia personaje, ¿que interéses (pasados presentes e futuros) terá o PP do Son en manter nas suas filas tremendo espécimen?
Sinceramente, o de que Luis pase a estar ó frente do PP do Son é solo unha noticia, en canto empece a facer cousas que non lle gusten ós históricos acabarán facendo que se vaia.

Anónimo dijo...

Este Groveiro é un parásito político. Pero bueno, hai cans que están contentos cas súas pulgas.

Fonforrón dijo...

A raíz del nombramiento de Luis Oujo como nuevo presidente de la gestora del PP en Porto do Son, estamos detectando la entrada masiva de comentarios, en los que se nombra a gente que ni vive de la política, ni nunca vivió, que lo hagan sus allegados no es motivo para que salgan a relucir sus nombre a la luz pública.

Podríamos citar otras cosas, que difícilmente se pueden creer incluso los que las escriben, pero seria dar demasiadas pistas y no es esa nuestra intención. No sigan por ese camino, porque es perder su tiempo y lo peor, hacérnoslo perder a nosotros.