29 enero 2014

Vence insta a la Xunta a abandonar el «contaminante» modelo de Sogama y apostar por plantas como la de Lousame

:logo-lvg: | Barbanza

Una amplia comitiva del BNG, con el portavoz nacional, Xavier Vence, a la cabeza, visitó hoy la planta de tratamiento de residuos ubicada en Lousame. Tras comprobar el funcionamiento de las instalaciones, Vence instó a la Xunta a abandonar el modelo «fracasado, caro e contaminante» de Sogama y a apostar por plantas como la lousamiama. También dijo que es indigno y antidemocrático que Feijoo no se reúna con los alcaldes para hablar de la subida del canon de Sogama.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

A boas horas. Catro anos na Xunta e non fixeron nada. Rianxo entra agora porque SOGAMA subiu a taxa, habería que saber que farían se non se dese esta casualidade. Digo isto porque non está de máis esquecer que en Boiro o BNG gobernou moitos anos e non apostaron por entrar en Servia. O señor Vence vai ser que se dedique ao seu.

Anónimo dijo...

¿Que non fixeron nada? Agarrarse. Tiñan presupostada a Variante de Portosín por 80.000 euracos. Aí é nada. Claro que agora o BNG renega de ela e estamos a tempo de que digan que foi cousa do PSOE. O malo é que señora Ánxela no 2008, presumía coa súa promesa.