30 julio 2010

El ejecutivo sonense pidió la dimisión del grupo popular

:lvg: | 30/07/2010
Para el Concello sonense, la polémica que rodea a la reforma de la fachada marítima tiene su origen en una cuestión partidista. Así lo manifestaron ayer los máximos representantes del ejecutivo local -el regidor Xoán Pastor Rodríguez y la teniente de alcalde Ánxela Franco- al exigir al grupo municipal del PP su dimisión por «solicitar a modificación do proxecto de reforma da fachada marítima de Porto do Son nun escrito oficial asinado en xullo do 2009».

Según ellos, «todo isto responde a unha estratexia conxunta da Xunta de Galicia, a través de Portos e o PP sonense, representado na figura de Manuel Tomé, quen quere aproveitar esta reforma pensando nas eleccións municipais que se aproximan».

Fue precisamente la frentista Ánxela Franco quien aseveró que «non ten sentido que o PP presente agora unha moción para a creación dunha comisión que estude en consenso esta obra cando non a quixo ao principio. Do que temos que preocuparnos é da falta de medidas de seguridade ou do gasto que lle supón ao Concello os traballos que fixo cos seus cartos na fachada para arranxar as desfeitas máis urxentes, como en Portosín».

El regidor socialista tampoco tuvo buenas palabras ni para el ex alcalde Manuel Tomé ni para el presidente de Portos, José Manuel Álvarez-Campana. Entre otras cosas les recriminó que las novedades que genera esta actuación en la zona portuaria sonense, el Concello las conozca a través de la prensa.

Invitación rechazada

Para Rodríguez, «as faltas de respecto a institución que dirixo tras ser elixido democraticamente son continuas. O pasado 25 de febreiro remitinlle unha invitación para que visitara Porto do Son e puidera manter contactos cos colectivos vinculados a esta parte da vila, algo do que nunca máis soubemos nada. Agora, sen embargo temos que saber pola prensa que o vindeiro setembro visitaranos para escoitar as opinións que lle ofrecemos hai uns seis meses», dijo.
Los camaleones cambian de color por instinto de supervivencia y aquí los políticos, cambian de mentiras a medida que se ven descubiertos.
Esto fue lo que pasó hace unos días por medio del señor alcalde y no desmentido ni por parte de la teniente alcalde, ni ningún miembro de su gobierno: Pastor Rodríguez denuncia que seis días antes de asumir o bipartito (PSOE-BNG) a Alcaldía do Son os populares anularon o acordo para facer as obras.
Esa mentira fue contestada por Manuel Tomé y el Partido Popular: Imos desmostrar a verdade con papeles e non falando!!
sus mentiras.
Juzguen ustedes mismos.
Es algo natural que cuando una obra presuntamente no satisfaga las mayoría de expectativas de un pueblo, los políticos traten de reconducirlas. En mi opinión eso fue lo que pasó con la fachada marítima y está pasando ahora mismo en Noia, con la escollera y el saneamiento.
No está de más recordar que cuando entró el bigobierno en la Xunta, no les gustaron ciertas cosas y las modificaron o anularon. Y ahora con el cambio pasó otro tanto. Lo que pasa es que aquí como en toda las cosas, siempre se ve mejor la paja en el ojo ajeno, que la viga en el propio.

0 comentarios: