23 enero 2013

Mariño reclama sus piezas del museo Marea de O Son

:logo-ecg: | Terras de Santiago

Justifica su petición en un informe de deficiencias realizado por la museóloga Patricia Torrado Queiruga

Manuel Mariño del Río presentó un escrito en el Concello de Porto do Son en el que reclama que se le devuelvan las piezas etnográficas que cedió en su día para formar parte del fondo del nuevo museo Marea de la localidad. Mariño basa su petición en un informe de deficiencias elaborado por la museóloga Patricia Torrado Queiruga, que no superó las oposiciones para ser la responsable de este museo a pesar de que llegó a recurrir los resultados.

Mariño señaló en su escrito que a la vista del citado informe existen impedimentos en cuanto al proyecto técnico y medidas de seguridad "para el buen funcionamiento y el cumplimiento de objetivos que se pretenden del museo Marea". Asimismo, se refirió a las presuntas deficiencias en la contratación de la técnica de gestión de las instalaciones.

9 comentarios:

Anónimo dijo...

¿Qué ocorrería se a seleccionada para o posto fora a enminencia da museóloga?...!!seguro que non habería informe de deficiencias e todo estaría perfecto!!!.!!!!POR UNHA VEZ QUE SE FAI UNHA SELECCIÓN LIMPA,NON TEMOS UNHA MAREA, SENON UNHA MAREXADA!!!

Anónimo dijo...

A saber o que lle tería prometido Oujo a Mariño para que ahora estén tan enfurruñados ¿Quen abre un museo con tantas deficiencias? ¿Porqué estas deficiencias non se fixeron públicas antes? Promesas opacas e chanchullos anulados por medo a algo, poderían ser capítulos dos "Culebróns de Oujo"

Anónimo dijo...

Eses anónimos tan maravillosos da señora María José Maneiro que son para despistar ó personal, verdade. Justaríame a min saber se deverdade está dado de alta como tal ese museiño, que presenten o papeleo administrativo; veredes como levamos sorpresas. E o da selesión limpa, sejuro. Como as de selesión para os operarios das plaias, ou as da oficina de información turística, e diversos chanchullos do Oujito, a cuñada esta e a chonita!!! Que podrido temos o ayuntamiento.

Anónimo dijo...

A moza non superou a oposición, o señor Mariño non ten o que quería e decide cambiar todo o que había feito ata este momento por unha pataleta... Non creo que exista nada de política neste asunto, e mais, penso que se lle negou un trato de preferencias e por fin unha oposición neste pobo faise de modo limpo. E outra cousa que me choca, Museóloga????? que título acredita a esta rapaza como museóloga???? ver para crer....

Fonforrón dijo...

Anónimo de las 10:45: No todo,es publica-ble. Hay una sospecha GENERAL en España y es esta :los políticos roban.... En Porto do Son NADIE duda de que los objetos son de Mariño... Prometo no poner nunca un pie en ese malnacido museo. Qué Mariño reclame los objetos es también una canallada en Xornada de portas abertas



Anónimo dijo...

Señores, poñer en dubiba a limpeza da oposicion, e poñer en dubida o tribunal da mesma, e facer esto sin provas e un delito, e manchar o none dos membros do tribunal, tamen, asi que poñamos un pouco de sentidiño no que decimos, pra vilipendiar o governo, non hay que meter a esta xente no mesmo saco, o unico seguro aqui e que a prevenda que moitos denunciaban non se p`roduciu, e agora eses mesmos tenten enmerdar por outro lado, sen recoñecer que a oposicion foi xusta, a miña noraboa o tribunal po-la sua limpeza e os politicos que colaboraron pre que asi fose, Luis Oujo e o seu equipo.

Anónimo dijo...

Seleccion limpa??? Jajaja

A rapaza que entrou ten o trifasico do Pp

Que lle darian a cambio o alcalde en Santiago??

Anónimo dijo...

Para comezar esa "rapaza" como lle chamades ten un master en museoloxia e bastante experiencia facendo practicas en museos importantes. Neste Concello o q sobrou sempre foi a envexa e as malas linguas... fai ben en sacar as pezas porque total non somos agredecidos cos q fan algo polo noso pobo e nn merecemos nada. E se as pezas foron donadas non creo q para que se cobren 3€ para poder ilas ver!

Anónimo dijo...

Ahi Mariño, ahi!!!! Pon en su sitio al chulo del alcalde