:logo-ecg: | Terras de Santiago
A exposición el trazado de la variante de Portosín
Se podrá alegar hasta el día 27 de diciembre // Se inicia en el enlace de Taramancos y acaba en la circunvalación de Cans de la carretera AC-550
La Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Infraestruturas acaba de dar un importante paso hacia adelante con respecto a la vertebración viaria de O Son y, por extensión, de las comarcas de Barbanza y Noia-Muros. El Diario Oficial de Galicia publicó ayer el anuncio oficial por el que la Xunta de Galicia somete a información pública el estudio informativo y de impacto ambiental de la variante de Portosín (O Son). Hasta el próximo día 27 de diciembre se podrán formular en la Axencia Galega de Infraestructuras, en Santiago de Compostela, las alegaciones al trazado.
La finalidad del citado estudio es analizar los datos precisos para definir los trazados de las diferentes alternativas viables que sirvan de variante de la AC-550 desde Taramancos hasta O Son. Esta formulación se basa en la dificultad de mejorar la capacidad de la vía autonómica actual (AC-550) por motivos geométricos y de disponibilidad de espacio, lo que aconseja proyectar una vía de nueva ejecución a fin de reducir los tiempos de recorrido y las retenciones en los centros urbanos que atraviesa la carretera actual.
Se podrá alegar hasta el día 27 de diciembre // Se inicia en el enlace de Taramancos y acaba en la circunvalación de Cans de la carretera AC-550
La Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Infraestruturas acaba de dar un importante paso hacia adelante con respecto a la vertebración viaria de O Son y, por extensión, de las comarcas de Barbanza y Noia-Muros. El Diario Oficial de Galicia publicó ayer el anuncio oficial por el que la Xunta de Galicia somete a información pública el estudio informativo y de impacto ambiental de la variante de Portosín (O Son). Hasta el próximo día 27 de diciembre se podrán formular en la Axencia Galega de Infraestructuras, en Santiago de Compostela, las alegaciones al trazado.
La finalidad del citado estudio es analizar los datos precisos para definir los trazados de las diferentes alternativas viables que sirvan de variante de la AC-550 desde Taramancos hasta O Son. Esta formulación se basa en la dificultad de mejorar la capacidad de la vía autonómica actual (AC-550) por motivos geométricos y de disponibilidad de espacio, lo que aconseja proyectar una vía de nueva ejecución a fin de reducir los tiempos de recorrido y las retenciones en los centros urbanos que atraviesa la carretera actual.
:logo-lvg: | Barbanza
La variante de Portosín avanza con la exposición del estudio informativo
La publicación del documento es la fase previa al diseño del proyecto
Cerca de una década después de que comenzara a hablarse de la variante de Portosín, esta carretera ha recibido un impulso importante con la exposición pública del estudio informativo y de impacto ambiental del vial. El objeto de este documento es analizar los datos que servirán para definir el nuevo trazado, y, de hecho, que se dé a conocer es el paso previo a la elaboración del proyecto definitivo.
Las dificultades para mejorar la capacidad de la carretera comarcal AC-550 entre Noia y Porto do Son por falta de espacio llevaron a plantear la construcción de una variante pensada para reducir las retenciones en los núcleos por los que discurre el vial convencional, principalmente Portosín, y vertebrar la comarca noiesa.
Son tres las alternativas que se plantean en este estudio informativo, y aunque en lo esencial no difieren demasiado, la Consellería de Medio Ambiente e Infraestruturas ya plantea una de ellas como la más idónea. Se trata de la opción B, ele gida fundamentalmente porque presenta una mejor afección de prados y cultivos, también causará menos ruido y el impacto paisajístico es también menor.
7.200 metros
Al igual que las demás alternativas planteadas, el trazado propuesto por la Xunta parte de la conexión con la variante de Noia en Taramancos y, tras recorrer 7,2 kilómetros, desemboca de nuevo en la AC-550, en la zona sonense de Cans. En este sentido, para elegir el lugar de conexión se ha tenido en cuenta la ubicación del punto limpio y del futuro parque empresarial.
La carretera bordeará varios núcleos, como Boa, Fontela y Miñortos, donde se prevé la construcción de un viaducto para salvar el valle de O Rego Hornado, una zona de prados y cultivos. Asimismo, la variante tendrá dos viales transversales intermedios que mejorarán las conexiones de la red viaria de Portosín.
Tras hacerse público el documento, el alcalde sonense, Luis Oujo, se mostró «moi contento» y convencido de que el trazado elegido «é o máis acertado».
«Aínda que sexan pequenos pasos, o importante é que hai avances no proxecto da estrada»
La publicación del documento es la fase previa al diseño del proyecto
Cerca de una década después de que comenzara a hablarse de la variante de Portosín, esta carretera ha recibido un impulso importante con la exposición pública del estudio informativo y de impacto ambiental del vial. El objeto de este documento es analizar los datos que servirán para definir el nuevo trazado, y, de hecho, que se dé a conocer es el paso previo a la elaboración del proyecto definitivo.
Las dificultades para mejorar la capacidad de la carretera comarcal AC-550 entre Noia y Porto do Son por falta de espacio llevaron a plantear la construcción de una variante pensada para reducir las retenciones en los núcleos por los que discurre el vial convencional, principalmente Portosín, y vertebrar la comarca noiesa.
Son tres las alternativas que se plantean en este estudio informativo, y aunque en lo esencial no difieren demasiado, la Consellería de Medio Ambiente e Infraestruturas ya plantea una de ellas como la más idónea. Se trata de la opción B, ele gida fundamentalmente porque presenta una mejor afección de prados y cultivos, también causará menos ruido y el impacto paisajístico es también menor.
7.200 metros
Al igual que las demás alternativas planteadas, el trazado propuesto por la Xunta parte de la conexión con la variante de Noia en Taramancos y, tras recorrer 7,2 kilómetros, desemboca de nuevo en la AC-550, en la zona sonense de Cans. En este sentido, para elegir el lugar de conexión se ha tenido en cuenta la ubicación del punto limpio y del futuro parque empresarial.
La carretera bordeará varios núcleos, como Boa, Fontela y Miñortos, donde se prevé la construcción de un viaducto para salvar el valle de O Rego Hornado, una zona de prados y cultivos. Asimismo, la variante tendrá dos viales transversales intermedios que mejorarán las conexiones de la red viaria de Portosín.
Tras hacerse público el documento, el alcalde sonense, Luis Oujo, se mostró «moi contento» y convencido de que el trazado elegido «é o máis acertado».
«Aínda que sexan pequenos pasos, o importante é que hai avances no proxecto da estrada»
122 comentarios:
En los tiempos que corren y especialmente en la coyuntura de las restricciones económicas que sufren todas las administraciones,me pregunto¿es una prioridad la variante de Portosin,donde su presupuesto se estipula en unos 37M€ justificado en las restricciones puntuales(algo muy sibilino)que se pueden sufrir en Agosto a su paso por Portosin?.Ya no es la primera opinión, con argumentos razonables sobre la inviabilidad de la nueva infraestructura que se expone en los medios y que analiza pormenorizadamente la comparativa entre el vial existente(AC550) y el nuevo vial que se pretende con una reducción máxima de 2 minutos entre ambas.Que se justifique la elección de la alternativa elegida(B) entre las tres opciones posibles y no se haya realizado un estudio pormenorizado sobre la modificación y ampliación de la existente(AC550), me inclina a pensar en oscuros intereses de determinadas personas con mucho poder de influencia en los estamentos políticos con un unico fin:ESPECULACIÓN de los terrenos para su posterior recalificación en el PXOM.Reitero esta opinión personal porque el futuro de esa vía contempla la INVIABILIDAD de desarrollo a lo largo de todo el ayuntamiento en base a su enlace con el trazado programado en el PXOM.
¿Alguén me pode decir seriamente a necesidade e os motivos reais desta infraestructura? ainda que conste que nadie nega que todo progreso sexa benvido
Esa infraestructura es un verdadero disparate. Supongo que hay intereses urbanisticos o jugosas comisiones por medio. Otra explicacion no hay.
No he oído ninguna critica por hacer calles peatonales, o obras que sonaron aquí en la red en el ayuntamiento del son , o ese gasto le parece bien , usted debe venir muy poco por Portosin en verano ,para ver la necesidad de hacer la variante , además esto cae de cajón que es un bien para para todos caballero
Anonimo/a de las 22:12, ¿nos podría entonces ilustrar usted sobre la necesidad de la Variante de Portosín en verano? Y por favor, no repita el mantra, tan manido por los politicos como falso, de que en Portosín se producen atascos.
Es buena verdad que los pueblos tienen lo que se merecen. Somos el único, EL ÚNICO, municipio costero que no tiene una red de accesos dignos de los tiempos que corren y ahora que por fin tenemos un conselleiro que mira por nuestra zona porque no en vano es de Noia o ha vivido en esa villa, motivo por el conoce en carne propia las verdaderas necesidades de nuestra comarca, ahora nos ponemos a discutir, qué pena, qué miserables!!!! Efectivamente seguro que hay muchos lugares y más agradecidos para meter taningente cantidad de dinero pero para una vez que nos toca y falta nos hace nos ponemos a criticar.
Querido conselleiro, qué pena, no tengo por menos que exclamar: Qué buen vecino si hubiera buen pueblo!!!. Bien es cierto que aquí no se expresa el pueblo sólo somos unos pelagatos y quiero pensar que el resto estará encantado con una obra que puede suponer el despegue turístico y económico de nuestro municipio, que falta hace s ino quiere convertirse en un municipio fantasma donde la vida sólo fluya en dos meses de verano.
Primero la autovía y ahora con la circunvalación el Son tendrá su gran oportunidad porque se pone a treinta minutos de Santiago y dejando para quienes deseen visitar Portosín el desvio. Circular por Portosín en verano se ha convertido en una carrera de superación de obstáculos y en un grave peligro para los peatones. Por ponerlo en el otro extremo los vecinos de San Pedro, Queiruga o Xuño podrán desplazarse con menor tiempo y riesgo.
Si es a Portosín le beneficia porque por lo menos desde ese desvio se verá las playas y el puerto pesquero lo que invitará a los viajeros a adentrarse en sus calles y en sus bares, eso sí,siempre y cuando tomen conciencia que, de momento no son Sanxenxo, aunque bien trabajado podrían llegar a serlo. Digo esto porque ahora misma con la aberrante construcción, a través de su paso por la C-550 no puedes ver su belleza paisajista. Olvidémonos de ese dicho: que me saquen un ojo si con eso al vecino se queda sin los dos. Esa fórmulasólo nos conduce al hambre y a la miseria tanto física como mental.
Por ello, querido Conselleiro, muchas, muchas gracias, sabía que nunca iba a defraudar a su gente y quiero señalar que es ud UN BIEN NACIDO, por fin un político que cumple su palabra y en los tiempos que corren, es de mucho agradecer y más valorar. Ahh y discúlpelos no saben lo que escriben y me temo que tampoco lo que dicen.
Fdo: Concepción Lavid
Por todo ello
Si hubiese algún movimiento vecinal en contra de la Variante de Portosín, estoy seguro que habría muchos vecinos que lo apoyarían.
Si, claro, veña, gastemos millóns solo porque durante un mes ó ano hai "mínimas retencións" nunha plaia dun pueblo. É o que ten querer justificar ou defender un proxecto a toda costa.
Ahora vaiamos ó serio, esto era unha infraestructura necesaria e indispensable cando se pretendía e buscaba crear un polígono industrial en Porto do Son, de ahí a necesidade de mellorar as conexións do Son, polígono do que se iban beneficiar maioritariamente 1 ou 2 empresarios si lle daban as cousas case regaladas, e por se non vos lembrades o polígono plantexado é ridiculamente excaso. Pero cambiou a situación, non estamos para derrochar, esto vainos salir do lombo, pode que a variante a pague a Xunta ou a deputación, pero con concesións ou peaxes camufladas que teremos que sufrir pola nova Reforma da Administración Local.
Eu son e resido en Portosín, e teño moi claro (e penso que case todos os veciños tamén) que a Variante de Portosín vai ser prexudicial para a maioría dos veciños.
Tampouco vai beneficiar ao turismo local e de natureza rodear a vila cunha autovía. De feito, se de algo se queixan os turistas que veñen a Portosín é que agora o pobo só é unha morea de formigón.
Como en toda desfeita, hai algúns (contados) que están esperando para sacar tallada. Pero eso xa o sabemos todos.
Estadesme dando a entender,, que o que esta facendo hoxe o sr. Luis Oujo o alcalde, non vos parece ben nin vos gusta.. e decir que si gobernara o psoe ou o pp,, non faceria esto... enton si gobernasen eles,, que e o que facian polo pobo??? que alguen mo diga...
Unha pista: mirade antes os programas electorais das últimas municipais e despois preguntadelle ós representantes de todas as forzas políticas do Son a súa postura
Isto non é cuestión de cores políticos.Sinxelamente é de priorizar inversións cando se está a recortar por todos lados(copago,conxelación de impostos,axudas escolares,etc,,).
Buenas noches anónimo de las 23.03 , yo respecto todas la opiniones pero como usted dice que quiere que le se lo esplique pues yo encantado.
Primero usted paso alguna vez el tramo de Ana de Elisa hasta Benedicta pues por allí no pasan dos camiones a la par o un autobús , y además en esta zona hay mucha empresa y necesitan tener unas buenas comunicaciones le cito algunas, EL PUERTO DE PORTOSIN, CLUB NAUTICO,PORTOSIN FICH,MADERAS ORNANDA,CONSTRUCIONES TOME'S,DISTRIBUCIONES JAVIER DEAN,MARMOLES PORTOSIN etc, estas empresas necesitan estar comunicadas , es necesario avanzar y solo avanzaremos si crecemos , yo no soy político pero si consiguen hacer la variante de Portosin le harán un gran favor al pueblo
Anónimo/a de las 21:10, la prueba que "por la de Elisa hasta la de Benedicta" caben dos camiones es que llevan pasando por ahí desde hace décadas sin problemas. Ademas le recuerdo que en ese pequeño tramo (unos 100 metros) se permite aparcar a ambos lados de la carretera. Elimine el aparcamiento en uno de los lados y ya gana casi dos metros de ancho de carretera, ¿Ve que solucion tan facil sin tener que gastar mas de 30 millones de euros en la Variante?
Hoy en día desde Portosín hasta la entrada del nuevo puente de Taramancos se tarda unos 4 minutos. ¿Cuanto cree usted que un cliente del Club Nautico o un camión de otra empresa de Portosín podría ahorrar con la Variante? Yo se lo digo: nada.
Comezo a leer o seu comentario, e teño que parar pola metade, a cada un o seu mérito e este non é do seu "querido concelleiro". Arriba el plumero populista carallo.
O SULTÁN de Portosin non se xubila namentres non se lle aprobe o seu PXOM e a Variante.Soamente fai falla mirar onde comprou cos seus compis gran número de terreos(Trapa e A Gafa).¿serán para botalas patatas ou para recalificar?.
Ahhhh nooooo? me lo explique y si tiene razón con gusto rectificaré. Cierto es que proyectada, proyectada lleva más de seis u ocho años, lo mismo que el polígono que lleva 20 y ahí seguimos sin polígono. Lo que aplaudo y valoro es el hecho de que este Conselleiro tomara conciencia de la importancia que para todo el conjunto del municipio tiene ese nuevo vial. Afortunadamente el hecho de que el conselleiro conociera la zona ha sido muy determinante para apoyar esta obra. "No importa quien diga que habrá ríos sino quien consiga que el agua discurra por ellos". Esta obra puede significar undespegue importante para todo el municpio si se sabe aprovechar convenientemente por las instancias locales y el empresariado. Coincido con aquellos que dicen que Portosín es una mole de hormigón, lo cual impide ver sus playas y su puerto, porlo que los itinirantes pasan de largo, si tienen una panorámica que les permita contemplar nuestra belleza, desearán deternerse y degustar de nuestra gastronomía o simplemente tomarse un café. Quien no tiene lejanía de miras nunca tendrá un futuro.
Fdo: Concepción Lavid
por no hablar de la hospitalidad de sus gentes y lo recoleto de sus rincones
Que guay, non podemos ver a costa porque está sepultada de formigón e a solución é asfaltar o monte. E que conste, eu tan contento de non pasar por Portosín, non vos imaxinades o incómodo que é ese tramo trala última chapuza da AC550.
Estoy alucinando con lo que leo , que la gente se ponga de espaldas al progreso , ahora resulta que una vez que sale un proyecto del cual nos podremos beneficiar todos , unos dice que no es necesario que vale mucho dinero otro que se va a beneficiar no se quien, que es perjudicial, pero perjudicial para quien para el pueblo? , ni de coña vamos, esto será un empuje para todo el ayuntamiento y un paso mas, si se logra el polígono industrial, que solo asi tendría sentido y futuro .Una empresa que se quiera instalar es lo primero que mira como van estar comunicadas sus instalaciones , si le ponemos un polígono sin comunicaciones el fracaso esta ya garantizado. Cuando se hacen estas obras no podemos mirar el presente , debemos verlo mas al futuro.
¡Cuantas palabras vacías para no decir nada! Esta misma parrafada pudo haberla soltado Fabra con su aeropuerto de Castellón sin aviones y quedarse tan pancho. Si fuera por kilómetros de autovías, trenes de alta velocidad y aeropuertos seríamos el país más rico del mundo, pero vemos que no es así. En lo único que somos campeones mundiales es en malgastar dinero público en obras innecesarias como esta Variante y en estropear la costa y los montes para que los de siempre se llenen los bolsillos.
Totalmente dacordo. Os únicos motivos para opoñerse a esta infraestructura poden ser políticos (política barata) ou por medo a que afecte a algunha propiedade, nada mais. Esa vía nos acerca máis a santiago, a noia, e ao mundo, de forma reciproca, non é unha carretera para un mes, e unha carretera de uso común, que ademáis será omito mais segura.
ás veces penso que os galegos somos parvos, pois cando non nos dan choramos, e cando nos dan, non o queremos.
Anónimo das 22:19, vou contarlle unha noticia a que vostede pode contrastar comparando os proxectos. Refírome os perxuicios e favoritismos da creación da Variante de Portosin.Nun principio, o proxecto plantexaba un enlace para Portosin con rotonda á variante pola pista que comunica A Gafa con Camboño.De súpeto,no periodo informativo aparece CAMBIADO de ubicación dito enlace que baixará por diante dos Tome´s para facerlle unha rotonda xustamente diante do Eroski.A afección que provoca dito cambio non ten unha explicación técnica coherente,xa que aparte de afectarlle a empresa de materiais de construcción indicada,perxudica a un promotor noiés cunha finca de 30000m cadrados situado xusto enriba do inutilizado campo de fútbol e vestixios patrimoniais.Ben,pois a xustificación é ben sinxela:mirar quen é o propietario do terreo de Eroski e atoparedes a resposta e simultanemente,como é tónica común dun susodicho,fastidiando a un promotor inmobiliario da competencia.!!!O SULTÁN OMNIPRESENTE!!!
Tenemos a Einstein poniendo comentarios adesmas de gran conocedor de infraestructuras hechas en España . Tu que leciones quieres dar palabras vacias seran las tuyas , debes respetar la opinion de los demas tu oponte a todo lo que quieras y claro que se hicieron cosas mal en España , el que hizo el aeropuerto hoy estan juzgado y condenado por su gestion, y discrepo contigo las comunicaciones sean por tierra ,mar o aire debemos intentar tener las mejores siempre .
Esimado anonimo das 12:57, o que vostede me fala é outra discusión. Por onde irá o trazado. Pero non sobre a necesidade da variante, e o beneficio para o Son. Eu insisto en que será mais segura, nos acercará mais a santiago e ao resto do mundo. Non podemos duvidar dos beneficios, despois no que sexan intereses particulares, podemos discutir si vai por un lado ou por outro, pero esa via fai moita falta para o son. eso non ten discusion
Se convoca a los vecinos de las parroquias de goians, miñortos y todo aquel interesado
A una reunion vecinal
JUEVES DIA 5 DE DICIEMBRE, 8 DE LA TARDE EN LA CASA DE CULTURA DE PORTOSIN
EN CONTRA DE LA VARIANTE
NO A VARIANTE DE PORTOSIN
Os terrenos de detras de Eroski son da familia do concejal de deportes....MANEL ...
No es cierto eso que dices que , "las comunicaciones sean por tierra, mar o aire debemos intentar tener las mejores siempre…” esa argumento lo utilizaron en Castellón para su aeropuerto sin aviones, para la linea de AVE Toledo-Albacete que tenía 9 pasajeros diarios, para la autopista Madrid-Toledo sin apenas clientes, para la autovía Lleida-Valle de Arán donde no pasa ni dios… todas ellas eran infraestructruras son tan impresionantes COMO INNECESARIAS… igualito que la Variante de Portosín. ¡ESE ES EL ARGUMENTO UNIVERSAL PARA JUSTIFICAR TODAS LAS OBRAS INÚTILES!
A ver si os enterais de que todas estas obras inútiles, QUE TENEMOS QUE PAGARLAS TODOS DE NUESTROS IMPUESTOS, han llevado a este país a la ruina y el medio ambiente a la UCI.
A ver si os escucho un argumento mejor que el repetitivo, “es bueno para el Son”. ¿Bueno para qué? En todo caso será bueno para algún político, para algunos constructores y para algún propietario que espera sacar dinerito con sus terrenos.
Autovías, autopistas y demás obras, SOLO LAS NECESARIAS. Y por supuesto, la Variante de Portosín, como sabe todo el mundo, NO ES NECESARIA.
PD.- eso de ir pidiendo respeto y empezar un comentario diciendo, "tenemos a Einstein" no es muy congruente por tu parte, vamos, la misma congruencia que tus argumentos pro-variante.
grave error el tuyo entérate bien antes de hablar sino pasas por allí y pregunta de quien es ese terreno
Hay mucha demagogia en tu comentario , te dire dos cosas , la primera por escribir con mayúsculas no tienes mas razón , seguro que hay en España muchas mas obras inútiles que esas que nombras y que estuviste buscando por internet toda la tarde para que te quedaran bien y segundo este dinero que se destina a esta variante si la fuesen a usar en educación o medicina me parecería bien pero como esto no funciona asi apoyo esta variante.
Y para la coletilla con la que finalizas tu comentario es muy coherente dado tu anterior comentario
Un saludo
Pero hombre... como puedes comparar un aeropuerto en castellon con un tramao de 7 KM, o cualquiera de las otras obras que comentas. Por favor.
No justifiques tu ideología política y anti-progreso, con esas aberraciones. Lo normal sería que en unos años, se prolongase esa variante hasta unirla con la autovía del barbanza. Y te guste o no, eso es progreso para a zona, acerca la costa a la gente, acorta tiempos, se gana en seguridad (que no es poco). Y de quien sean los terrenos poco me importa.
Tu seguramente eres de los que aun van a santiago por la carretera vieja, y seguro que cuando esté el unte sobre la ría, querrás cruzar por Noia. Y te aplaudo, me parece muy bien, pero yo como seguramente la mayoría de la gente querrá ir por una vía mas segura y amplía.
Será que no pasa por alguna de tus fincas? O que querías que pasara?
Por favor, semos razonables
Estimado anónimo (21:31 y 21:43), te veo muy preocupado/a por mis fuentes de información. Te aclaro que para enumerar infraestructuras INÚTILES en toda la geografía nacional como la Variante de Portosín, por desgracia, puedo llenar el blog sin tener que recurrir a internet. Estos despilfarros de dinero público son de conocimiento de toda la ciudadanía, tanto que incluso en Valencia hacen la ruta turística del despilfarro. Supongo que en Porto do Son, con la piscina municipal y la Variante de Portosín podremos hacer otra ruta del despilfarro similar a la valenciana.
Dices que estos 37 millones de euros si no van para la Variante tampoco irán para educación o sanidad. Por supuesto que no, estos 37 millones van para deuda que tendremos que pagar, no ya nosotros, sino nuestros nietos o tataranietos.
No te confundas, yo no estoy en contra de las obras cuando son necesarias, y la solución a los atacos de Noia era necesario hacerlo y de hecho con el puente de Taramancos la cosa supuestamente estará solucionada. Pero resulta que todavía estamos esperando a que los políticos nos concreten una sola razón que justifique ese bodrio llamado Variante de Portosín.
El progreso no es tirar el dinero de los contribuyentes y destrozar la naturaleza en una obra que hasta ahora la única justificación para realizarla es que “es buena para el Son” que es lo mismo que no decir nada. Todavía recuerdo en los tiempos del pelotazo inmobiliario en la costa que decían que “era bueno para el pueblo”. Destruyeron todo el litoral y seguimos siendo pobres y encima con los pueblos costeros llenos de gigantes de hormigón.
No se preocupe por mis fincas, que no las tengo. Los que si las pueden tener son algunos de los que defienden la Variante. Por el interés te quiero Andrés.
Anónim@ de las 21:43 aprecio en sus valoraciones el desconocimiento total de lo que ud tanto defiendo como "bueno para el Son",primeramente,las inversiones deben estar justificadas y argumentadas con un criterio de viabilidad técnica y económica,cosa que en ningún momento he visto argumentos al mismo.Segundo,la hipotética conexión o enlace a la Autovía del Barbanza,es técnica y presupuestariamente inviable para su desarrollo máxime atendiendo a la orografía que Porto do Son presenta especialmente desde la capital municipal en dirección Sur,es más,si ojea el PXOM en cuanto a infraestructuras viarias,en ningún momento no se prevee el desarrollo de un nuevo vial de alta capacidad alternativo a la actual AC550.Con estos dos argumentos que le expongo,sin entrar a valorar las afecciones ambientales que provocaría,son lo suficientemente importantes para que primeramente se haga un estudio de viabilidad de mejora y ampliación de la AC550,cosa que en ningún momento se planteó(p.ej.el IMD(índice de movilidad y desplazamiento no justifica el volumen de inversión respecto al tráfico medio rodado que actualmente circula por el vial autonómico).
Anónimo das 21:43, ¿como sabes que a Variante sería máis segura que o vial actual? Na carretera que vai de Taramancos ao Son apenas hai accidentes.
Exactamente anónimo das 11:00, o único Punto Negro existente no tramo da AC550 entre Noia-Riveira que a Consellería do Territorio e Infraestructuras contempla é a altura de Xuño na que se fixo unha gran inversión para a eliminación de dito punto.A calificación de Punto Negro conquírese cando o número de accidentes de tráfico (falecidos)nun tramo nun periodo de 5anos é superior a un valor estimado en función do volume de vehiculos que percorren dito vial.
Esta maña achegueime o Concello co gallo de estudar o nova proposta para a variante do tramo Boa- Nebra do vial AC-550. Moi amablemente indicáronme a sala onde se atopa a documentación para a consulta pública, pero no contei con axuda algunha por parte dos técnicos municipales. Despois de preguntar cando se tiña pensado celebrar a exposición ou explicación dos traballos proxectados os veciños atopeime cun silencio total. Sorpendeume moitísimo o feito que a inversión pública máis importante da historia do Concello non mereza unhas datas na axenda dos nosos representantes municipais. Fixar unhas tardes en cada unha das Casas da Cultura da contorna. Unhas verbas subliñando as bondades, repercusións, dificultades ou propostas de mellora do trazado...ou da oportunidade ou necesidade da nova infraestructura. Os 37 millóns de euros sinalados na Memoria xustificaríano. Os máis de 400 veciños directamente afectados exíxe tal medida.
Tampouco entendín o escaso plazo de tempo de exposición pública e de presentación das eventuais Alegacións. O prazo remata o vindeiro día 27. Legalmente non se pode facer reproche algún. Pero a complexidade do Proxecto, a escasa repercusión que tivo na bisbarra ou a nula información dada polas persoas que ocupan actualmente cargos electos e mailos que se encontran na oposición fan insuficiente o plazo de 30 días nun mes que non chega os 20 días hábiles entre festivos e fins de semana.
Esta mañana La voz de Galicia publica que el Sr.Oujo niega la cesión de la Casa de la Cultura de Portosín con motivo de una convocatoria vecinal para exponer un Proyecto que, desde instancias autonómicas y municipales, no ha tenido la debida explicación. Señala como motivos las mentiras vertidas en torno a la Variante en la reunión del pasado jueves en la que brillaba la ausencia de toda representación política en la misma pese a que se cursó la oportuna invitación a todos los grupos y que el contenido de las intervenciones no ha transcendido.
Entiendo que lo que el Sr. Oujo quería decir es que la información que pueden aportar los miembros de la Plataforma convocante y los asistentes pueda estar sesgada o incompleta. En sus manos está programar unas jornadas con la participación de los técnicos municipales y los representantes municipales en las que manifiesten tanto las necesidades que puede cubrir la nueva infraestructura como las implicaciones que pueda tener para los vecinos de Porto do Son.
Pero le rogaría cierta premura. El día 27 de diciembre finaliza el plazo para presentar alegaciones y median varios días inhábiles.
Capacidad de diálogo con sus convecinos y la racionalización de los recursos públicos fueron partes integrantes de su discurso de investidura. Desde luego que la censura preventiva y la imposición de medidas injustificadas no son propias de su talante. Lo conozco. Sé que recapacitará y no pondrá trabas ni a la información ni a la exposición de opiniones no coincidentes con la suya en una instalación de tod@s los vecinos. Presupone además que todos los asistentes se encuentran en una posición determinada. Algunas esperamos por parte del máximo representante municipal simplemente franqueza y transparencia. De quién parte la iniciativa. Quién la secunda. Qué justifica esta importante inversión. Si existen alternativas más económicas. Aportar ideas para mejorar la propuesta. A quién puede perjudicar. Si es viable... en fin, que las personas que dirigen el Consistorio se dirijan a sus vecinos en periodo no electoral y defiendan el interés mayoritario.
Pruebe lo. Personas que no tienen información pueden respaldar la propuesta. Puede convencer con la dialéctica.
Anónimo das 18:04,o secretismo,celeridade no trámite,coartar a plataforma en reunirse,intereses persoais e urbanísticos especulativos fan os ingredientes deste Proxecto da Variante.A OPOSICIÓN non pode moverse porque está atada de pes e mans(!!!!moito está pesando a Moción de Censura!!!) o igual que os pasos que o Governo poida dar porque os tempos e decisións están marcadas polo amo e señor deste feudo:O SULTAN.Que ninguén dubide que,antes de xubilarse da Casa Grande, deixe atado tódolos cabos que lle afectan os seus intereses patrimoniais.
Non sabemos que posición ten o PSOE no tema, pero a do BNG, ou da súa portavoz é clara, porque xa antes de saír á luz pública estábaa reclamando, non sei se pensando que lle podería reportar votos ou porque as súa propiedades non van ser afectadas.
Igual se algún día como piden outros, se prolonga ata a autovía do Barbanza, non lle guste tanto.
A miña posición é clara e sen medias tintas: NON A VARIANTE, porque unha vez que se remate a ponte, acabase co pescozo de embude que se forma en Noia e que comeza en a partires do Ribeiro ou omo máximo na Gafa.
O Concello non pode dar explicacións sobre a Variante pola sinxela razón de que esa vía non ten explicación posible.
¿Como que non sabemos a posición do PSOE respecto á variante? Está claro que neste pueblo a xente vota por votar, por populismo, a calquera, ó que mellor que caiga, vexo que nadie se molestou en leer os programas e as propostas dos partidos.
Non vos molestedes en leer, seguide así, xa vo-lo digo eu, a variante era unha das propostas do programa das últimas eleccións municipales do PSOE do Son, e son eles quenes a impulsaron fai tempo.
Unha cousa teño clara, estaremos a favor ou en contra, pero creo que nin o actual PSOE nin BNG nin AVS serían tan caciques de facer as cousas tan rastreramente como este alcalde do PP.
Correxídeme se me trabuco, O actual AVS goberna en coalizón co PP. O PSOE levaba no programa este proxecto e públicamente non se pronunciou en contra. A portavoz do BNG reclamábaa antes da publicación, pero en privado sosten que as formas de expoñelo e o trazado son mellorables.
O Rexedor non tivo a iniciativa de expoñer, coa axuda dos técnicos do Concello, a necesidade desta obra coma sí fixo cun PXOM herdado de gobernos anteriores e cuxas alegacións levan ano e medio de retraso segundo as súas estimacións. PXOM que de executarse a Variante nos termos propostos, tería que sufrir modificacións importantes.
Públicamnete ningún dos representantes destes partidos se pronunciou sobre as dudas e problemáticas que teñen os afectados de Miñortos, Goians, Silva...,
Al menos podían enumerar las razones que motivan una inversión de 37 millones de euros.
Si el fundamento se encuentra en las "retenciones" estivales en el núcleo urbano de Portosín, la mera creación de una variante fuera de dicho núcleo no elimina la problemática de unos viales interurbanos que no exceden los 11 metros, la falta de zonas de estacionamiento público y privado, ni la permisividad de los agentes municipales al permitir aparcar en la zona amarilla para acciones tan imperiosas como tomarse un aperitivo.
Y todo ello agravado con el crecimiento urbanístico desbocado de los últimos 20 años. La falta de señalización adecuada no ayuda. Unos semáforos en los accesos a la población y la restricción de los aparcamientos a ambas manos de la calzada de la Avenida Constitución descongestionarían el tránsito por el própio núcleo.
Una simple rotonda en la zona de la iglesia que de acceso a la zona portuaria servirían de refuerzo.
Esta intervención daría soluciones a un problema estacionario. En el período comprendido entre el 15 de septiembre y el 15 de junio la población no excede de 1400 personas y el tráfico es más que fluido.
Soy vecino de la localidad de Noia y desconozco completamente los perjuicios que puede conllevar la construcción de la Variante en las distintas poblaciones del Son. Pero la simple lógica me lleva a pensar que el Regidor no midió debidamente el alcance de sus palabras publicadas en la prensa en fechas recientes.
El embotellamiento que se produce en Noia afectando al tráfico que se dirige a Porto do Son debería solventarse con la construcción del nuevo puente y que finaliza en Boa.
Toda mi vida he sido usuaria de la playa de Coira. Nunca he sufrido atascos en Portosín. Las retenciones suelen empezar en Boa. Desde mi humilde opinión, el problema reside más en la falta de zonas de aparcamiento. Los meses de verano el paseo de la playa se colapsa. Otro tanto en la zona portuaria. Ello no repercute a los coches que circulan en dirección a Ribeira. Sólo a los residentes que tratan de circular y aparcar en el pueblo. La población del mismo se multiplica por 3 en julio y agosto. Pero no creo que eso justifique esta macroinversión.
Agradecería que alguien explicase qué intereses expeculativos se encuentran detrás de la construcción de la Variante. Gracias
Isto que fixo o PSdG de Porto do Son cando governaban de pedir que se fixera a Variante de Portosín hai que encadralo na tolería urbanística que se viveu entre 2000 e 2010 onde os políticos repetían como un loro o mantra de "infraestruturas cantas mais mellor, aínda que non sirvan para nada". Así se explican os centos de obras innecesarias que se fixeron ao longo de toda a xeografía nacional.
Hoxe mesmo publica Galicia Confidencial que nos 13 parques empresariais realizados co Plan Galicia, e nos que gastaron 85 millóns de euros, dez anos despois só hai asentadas 15 empresas. http://www.galiciaconfidencial.com/nova/16896.html
Sabendo estas cousas un non se explica como aínda hai políticos que defenden chorradas como a Variante de Portosín. Se esa obra se tivera que financiar con investimentos privados nunca se faría, xa que non ten xustificación económica, nin ambiental nin social que a avale. Pero como a paga o contribuínte, algúns políticos queren levala adiante. O importante é sair na foto aínda que a foto custe 37.000.000 de euros.
Comparto o 100% o teus enunciados.
Particularmente no estoy en contra de la propuesta de la Variante. No obstante ha faltado pedagogía por parte de la Xunta y del Consistorio. La envergadura del Proyecto requiere al menos tres meses de exposición pública y la intervención de técnicos disipando las dudas de los afectados e interesados.
Además, el trazado propuesto es mejorable. Dos accesos a la altura de Portosín desde el vial existente distando entre ambos medio kilómetro es un despropósito.
Y la negativa a la cesión de la Casa Cultural de Goyanes por el simple hecho de que algunos de los participantes en la reunión expositiva se opongan a la Variante nos retrotrae a etapas preconstitucionales
Anonim@ 12:07,mira de quen son os terreos na zona da Gafa e Trapa e sairás desas dúbidas que plantexas.Ademáis outros promotores coñecendo a proposta da variante,decidíronse a facer grandes inversións en eucaliptais e pinais a un precio ridículo do que nun futuro poden ter(caso por exemplo, dun promotor noiés exconcelleiro socialista de urbanismo que comprou 30000m2de pinal !!!seguro que non con idea de producción madeireira!!!,en fin,exemplos de sociedades inmobiliarias dun exrexedor local cun famoso funcionario do Concello por tod@s coñecido na compra de terreos a traves dunha inmobiliaria local,...etc..non vou tirar máis da língua).
Non só sosteño que é de todo innecesaria a Variante proxectada senon tamén a do propio Polígono que xustificaría a mesma.
¿Cántos demandantes de solo industrial hai no Concello? ¿U-las retencións de Portosín? Arranxade o tramo da AC-550 Boa-Goians. O último presuposto ascendía a 7 millóns, lonxe dos 37 comprometidos na variante. Prohibide estacionar en todo o tramo interurbano ó longo da Avenida Constitución. E lembrade que as instalacións públicas son de todos, se un grupo de veciños precisa a Casa da Cultura, solicítaa en modo e tempo estando dispoñible, non a podedes negar polo feite que non vos conveña o tema a tratar
O vindeiro día 27 de decembro remata o prazo para estudar o novo proxecto da Variante. Movilizádevos e solicitade unha exposición polo Concello coa participación dos impulsores da mesma e coa intervención dos técnicos que pagamos todos os veciños. Celebrouse en Miñostos esta tarde una xuntanza veciñal para informar os veciños. Estaba aberta a participación tanto dos directamente afectados como daqueles que aínda non coñecían o trazado proposto. Sinalar a ausencia de toda representación política na mesma.
En el pleno municipal que se celebrará el próximo martes me gustaría que se preguntase al equipo de gobierno y, en particular al Regidor,qué criterios sigue para la cesión o denegación de los espacios públicos a sus propios convecinos.
Séguese a aceptación ou denegación segundo quen sexa e quen sexa o seu padriño no Concello.
El criterio del alcalde para dejar o no utilizar las casas de cultura es segun seas amigo suyo o no, ya que todos sabemos que si las deja para que algunos den clases de informatica, otros clases de musica o clases particulares por las que cobran a los alumnos, PERO NO PAGAN ALQUILER NINGUNO AL AYUNTAMIENTO. Estas personas tienen negocios montados en las casas de cultura, y vaya negocios!! Tan rentables son que no pagan absolutamente nada ni por usarlas ni por el consumo de luz, de agua o de limpieza. A estos les autoriza el alcalde. Que asco de politicos y de dictadura que hay en el Son
no lei todos los comentarios, pero creo que habría que investigar quien fue adquiriendo los terrenos edificables que hay alrededor de la variante.... a lo mejor nos llevábamos una sorpresa....
Que deben deixar as instalacions publicas, si. Pero que esa vía é boa para son tamen. O que descoñezo eu é o interese en que non se faga. Esos cartos si non se invirten ahi van para outro lado, e non para cousas mais importantes, e as vías de acceso á costa son fundamentais, e nos acercan. Quen vai a invertir no Son? Non o sei, pero si non hai boas comunicacións, ninguén seguro. E si as hai, probablemente ninguén, pero con que apareza un bo inversinista xa está. O problema, é que somos tan intelixentes que diremos que non ás inversións. Co cal, nin comemos, nin deixamos comer. Esa vía é IMPORTANTE para o Son. Hoxe como leves un pouco de prisa para ir a Noia (e non ten porque ser no veran) e leves un camion diante, olvidate de adiantar ata chegar a noia. é un suplicio. Variante SI POR SUPOSTO. Unhas boas comunicacións son básicas para un bo desarrollo.
Totalmentr de acordo co último comentario. Que aproveiten para preguntar ó Grupo de Goberno por qué non se poñen a disposición dos veciños para explicaren a inversión da variante. Que mostren ese importante número de firmas veciñais que a veñen solicitando dende hai anos así como a relación de demandantes de solo industrial do futuro polígono.Non se pode soster que ambolos dous proxectos sean a resposta do executivo local e autonómico a un clamor popular, porque tal clamor non existe.
Eu son mariñeiro. Desprázome tódolos días a Portosín para traballar. Veran e inverno. Nunca tiven problemas co tráfico. Non vin caravanas nin accidentes no tramo no que se proxecta a variante. Claro que fai falla unha rotonda no acceso ó muelle dende a igrexa que axilice a maniobra. Como lin nalgún dos comentarios tamén é necesario restrinxir ou prohibir aparcar no tramo urbano da carretera xeral e mais na rúa que une a carretera co nautico vello. Por moita variante que fagan, se non quitas os coches que aparcan a ambolos dous lados co estreita que son as rúas non arranxas nada. O principal problema atópase na inexistencia de prazas para aparcares.
Anónimo das 01:42:
1. Se os cartos non se malgastan na Variante de Portosín non irán para ningún outro lado, simplemente non se aumentará o déficit da Xunta, é dicir, a enorme deuda que ten a administración galega que temos que pagar todos.
2. Con esa Variante non se aforrará apenas tempo (de feito, os de Portosín ou Miñortos... seguramente tardarían máis xa que agora, ata Taramancos, non tardan nin 5 minutos e coa Variante terían que subir monte arriba case un kilómetro para coller o enlace), polo tanto, a construción ou non influirá o máis mínimo nas hipotéticas inversións de empresas, que por certo, non se ven nin se esperan.
3. ¿Desde o concello non tedes ningunha outra xustificación para defender esa impresentable Variante que non sexa repetir unha é outra vez que é "boa" sen máis?, ¿e que non tedes nin un só argumento confesable?
Quisiera que por una vez este pueblo de Portosín no se dividiese y todos remaran en la misma dirección. A piques de que me partan la cara, metafóricamente hablando claro está, me vuelvo a meter porque debe decirse lo que se piensa y no lo que conviene en cada momento. Muy mal la negativa del Alcalde de permitir el uso de la Casa de Cultura, que es de todos, a las reuniones vecinales. El pueblo debe informarse y posicionarse, faltaría más. Y lo digo yo que fui "víctima" de ese tipo de actuaciones en dos ocasiones, el polígono y Racomar, por cierto no se murió nadie en 2km a la rendonda no, por el tratamiento de la fibra?. Tonterías a parte, pero que son necesarias recordar para que se percaten de que las manipulaciones no son buenas y dañan a los pueblos. Recuerdo la reunión para cerrar la venta d eparcelas del polígono industrial en esa misma casa de cultura. Moncho Quintáns cedió a la presión de un foráneo que tenía su casa para veraneo y que le importaba una mierda nuestro futuro. Inconcebiblemente se sumó el dueño del Mambols, hoy su local está cerrado o alquilado, por poco tiempo... Cúal sería hoy la situación de ese negocio si se hubiera hecho el polígono. Bien pues esas ignorantadas, con perdón, las pagan todos los jóvenes y residentes del municpio. Ahora con la variante se quiere hacer lo mismo. Tal vez por eso el Alcalde se niegue a permitir el acceso por estas experiencias pero no debe hacerlo: los pueblos deben ser dueños de su destino. Ejemplo más próximo Noia, tampoco querían la vía rápida y poco a poco fueron perdiendo todo, recuperar el tiempo perdido no es posible, nunca es posible y el comercio, la hostelería, las pymes y la proia administración viven sus horas más bajas. Mal que nos pese a todos el futuro, no ya de PÑorto do Son sino de Galicia entera pasa por el turismo porque hemos quedado reducidos dentro de la UE a ser eso, su jardín vacacional y si no tenemos el clima, ni infraestructuras, ni redes viarias, entonces a emigrar todos y sin rechistar. El Alcadle debe permitir esa reunión y si me lo permiten me gustaría asistir y poner sobre la mesa la importancia de la variante, que defiendo más allá de que favorezca o perjudique los intereses de unos pocos, debe verse la utilidad para la inmensa mayoría.
Fdo: Concepción Lavid
De todos es sabido que la especulación feroz que Portosín sufrió de los años 80 en adelante ha dañado tremendamente la estética y hasta la ética de nuestro pueblo pero ello no debe impedirnos avanzar y no podemos ver en todos lados la "mano negra" de la misma persona o de otras que al amparo de esa puedan seguir destruyendo la gallina de los huevos de oro que este pueblo supone tanto para ellos como para nosotros mismos.
Portosín es el pueblo costero más próximo a Santiago después de Noia, pero ésta tuvo otro Estévez en su vida como Santiago, que permitió hacerla desaparecer. Al amparo de ello creció Portosín, mal estoy de acuerdo pero os recuerdo que gracias a quien votabais masivamente, Groveiro primero y Quintáns después, curiosamente toda la culpa se la ha llevado el último cuando el máximo y principal fue el primero pero en fin esa es otra historia. Pues bien vosotros mismos y yo somos conscientes de que el colegio debe desaparecer de la fachada marítima, que el paseo marítimo debe continuar SIN comerse un ápice de playa, que debe dotarse al pueblo de zonas verdes y de aparcamientos porque el día que puertos cierre el grifo vamos tener que ir a aparcar a trapa. Sin ánimo de comparaciones estúpidas, pensáis que el Grove, La toja, Sanxenxo y mismo Ribeira serían lo que son sin infraestructuras?. La gente va donde más cerca le pilla y donde menos complicaciones viarias existen. Y no lo digo por el Polígono, ese tren ya lo perdimos, no tenemos empresas ni posibilidad de captarlas con Noia, Ribeira o mismo Puebla y Boiro con uno cada una, perderemos ahora también el tren del turismo?. Lo sé hay mucha gente a la que este sector no le gusta porque le rompe su tranquilidad y lo puedo hasta compartir pero por nuestro egoísmo no podemos perjudicar el de mucha gente que lo precisa para vivir. Vamos a ver los terrenos del cementerio no se compraron para especular con la carretera, qué retorcidos!!. Se compraron para llevar el colegio, en una cesión de terreno que harían los constructores a cambio de poder construir viviendas en el entorno y que el colegio no estuviera en medio de la nada. Era una operación de nivel para el pueblo, por un lado el Concello no pagaba nada por los terrenos y por el otro cuántas propietarios obtuvieron y obtendrían un dinero importante por una “ morea de toxos"? Dinero que luego podrían invertir en otro lugar en el futuro de sus familias. Eso también es riqueza, un ejemplo los propietarios de Bertamiráns, antes berzas ahora un próspero comercio del que viven sus hijos, pero claro a eso se le lleva mirar hacia adelante. Tenemos el enorme privilegio de poder captar una población de verano e invierno por la proximidad con las grandes ciudades, os imagináis lo que puede suponer para un nuevo estilo de comercio?. ....continuará.
Fdo: Concepción Lavid
?. La gente se está agobiando en las grandes superficies y escapa a los pueblos en cuanto puede pero las mujeres seguiremos siendo mujeres aunque nos duela el bolsillo y los hombres, hombres aunque les duela el hígado, eso llevaría consigo más y mejores negocios de hostelería, más y mejores actividades de ocio en la localidad. Es más defiendo que gradualmente, los recortes ya sabemos, esa variante se desdoble en una autovía que nos una con Ribeira. Por cierto alguno de vosotros tendrá Facebook y otros leeréis la prensa local, mirad para esa localidad y su alcalde y que otros tomen nota. Pero ahí tiran todos a una, Cofradía, empresas, pueblo y con un magnífico patrón a la cabeza que es su Alcalde, con todo y el momento de recortes. No temáis a la construcción porque desde ya os digo que Portosín tardará 20 años en reflotar su construcción y mientras tanto por los miedos perdemos el tren de las infraestructuras, os parece justo??. Por favor no seáis como el perro del hortelano que ni come ni deja comer, sólo os perjudicáis a vosotros mismos. Ese a quien tanto criticamos no necesita nada está "cheo" y lo que es peor ni lo luce ni lo disfruta y antes de que vuelva a surgir un boom constructor, por la edad, ya no va a tener tiempo de disfrutarlo, de ahí que os diga no sea que por querer j..... a quien nos hizo tanto daño nos jodamos nosotros solos mientras éste nos mira riendo desde su descanso.
Fdo: Concepción Lavid
Nas súas opinión sobre determinadas persoas do concello, que ocupan gran parte da súa extensísima intervención, non vou a entrar.
Si o vou a facer sobre a súa falta de argumentos para defender a Variante.
Fala vostede de que Ribeira está mais desenvolvida que o Son porque ten mellores comunicacións. Mire señora, se se molestara en entrar, por exemplo, na guía Repsol vería que unha persoa que sae de Ribeira tarda 56 minutos en chegar a Santiago, e por certo, despois de pagar 2,25 euros de autopista.
Un veciño de Portosín, según esa mesma guía Repsol ponse en Santiago en só 48 minutos. ¡É dicir, 8 minutos menos que os de Ribeira e sen ter que pagar peaxe ningún! e cando acaben a ponte en Taramancos chegarase aínda en menos tempo. E os de Sanxenxo ou a Toxa tamén tardan moito máis que un de Portosín en chegar a capital de Galicia, ¡e enriba teñen que pagar peaxes!
Polo tanto, parece claro que o seu argumento de que os de Ribeira, Sanxenxo ou o Grove están mellor comunicados que os do Son non ten pes nin cabeza.
E enriba con esta Variante non se aforraría tempo ningún adicional, non creo que ningún vehículo que saia de Portosín para Taramancos, traxecto que agora fai en menos de 5 minutos minutos, fora tan parvo como para subir monte arriba case un kilómetro ata chegar ao enlace da Variante e de alí coller para Taramancos.
A ver se nos molestamos en documentarnos.
Sra Lavid,agradezco personalmente su opinión y punto de vista,especialmente su flexibilidad a escuchar a todas las partes afectadas.Lo único quqe debo indicarle al mismo,es referente a que en un futuro pueda existir un vial de alta velocidad paralelo a la actual AC550 y recorra de Norte a Sur el término municipal,algo tecnica y económicamente inviable,quedando constancia en el actual PXOM en trámite que no contempla en ninguno de sus previsiones en los planos la prolongación de dicha infraestructura a lo largo del ayuntamiento.EL PUEBLO ES SOBERANO DE DECIDIR SU FUTURO y no los políticos de turno.
¿Alguien me puede concretar cuanto tiempo podría ahorrar un vecino de Miñortos, Portosin o Beneso con la Variante?, ¿hablamos de minutos o de segundos?
Anonimo das 11:35, ter mellores comunicacións significa iso, mellores comunicacións, mellores carreteras, non maior cercanía. E mellores comunicacións, significa mais facilidade de acceso, maior seguridade, e mais atractivo para visitar. Si hai unha boa vía amplía, seguramente sexamos mais visitados, e poderemos termais turismo, que como ben indica señora Lavid, é e debe ser o futuro de Galicia.
Anonimo de las 11:43, la soberanía del pueblo no la demuestra quien se manifiesta, creo que somos bastantes más los que no lo hacemos, esa soberanía se demuestra en las urnas. Y en eso se basa la democracia, nos guste o no, con el actual sistema los políticos son los que nos representan y en consecuencia los que actuan y toman decisiones.
No se trata de lo que ahorren los vecinos en llegar a.... se trata de hacer de la zona un espacio mas accesible, y eso va mas allá de los intereses particulares de unos pocos, si usted ve negocio, invierta igual que hacen esos iluminados. E tamen parece que o PXOM vai a durar a eternidade, cando señores, os documentos e plans están para ser cambiados, non digo que se faga nos proximos 5-10 anos, pero tendo esa variante, é mais factible unir as vias de alta capacidade que si non existen.
SI A VARIANTE!!!!
Anónimo de las 11,35, escribo sobre lo que y quienes conozco porque la historia de los pueblos tiene nombre y apellidos, casi siempre.
Ud mismo lo ha descrito, el puente de Taramancos.... y hasta llegar ahí cuánto nos ha costado y cuántas veces los de Noia dijeron no?. Oh sí, vamos a estar a 20 minutos de Santiago y sin peaje se les olvida que gracias a esas nuevas infraestructuras. Claro que Ribeira está más lejos pero tiene más presión logística con puertos como Puebla o empresariado como Boiro y la propia Ribeira cuyos recursos pesqueros han hecho de ella el primer puerto de bajura de España, con un polígono industrial con peso específico.
No les quepa la menor duda que esta variante se unirá en un futuro a una vía rápida que unirá Noia con Ribeira, el hecho de que no esté contemplado en el plan general no es óbice para su construcción.... han oido hablar de las modificaciones puntuales??? Pues eso.
Se necesita dotar a este municipio de la infraestuctura necesaria para su despegue, al menos turístico, porque de lo contrario se está condenando a toda una generación y venideras a la emigración. Probablemente no me he sabido explicar cuando me he referido a esas localidades. Grove A Toxa o Sanxenxo, lo he hecho desde el punto de vista del cambio, es decir desde que tuvieron autovías, triplicaron la población y pudieron vender sus recursos, y la mayoría trabajan seis meses al año.
Nada que objetar a que el pueblo decida su futuro, pero le recuerdo que el pueblo TAMBIEN SE EQUIVOCA, sobre todo porque se nos llena la boca cuando nos apropiamos de la verdad absoluta y la propagamos como un dogma de fe, rechazando en otros lo que nosotros ejercemos.
Analicen: " El pueblo" no quería, El puerto deportivo, ni el club nautico, ni RACOMAR, NI LA PISCIFACTORIA, NI EL POLIGONO INDUSTRIAL, ni las granjas acuícolas, ni el turismo que les molesta...... De qué van a vivir? No todos van a poder ser funcionarios o vivir del cuento.
Y si me lo permiten, sí me gustaría tener una reunión con esas personas que piensan diferente a mí por ver si entre todos podemos llegar a un punto de encuentro, o si ellos me convencen de que sus argumentos tienen base, también estoy dispuesta a exponer y debatir el PXOM. Con respecto a su búsqueda de apoyos políticos, lo tienen difícil: PP;PSOE y BNG ( o lo que sea que se diga ahora) no están por la labor, la Cofradía esta vez no está manipulada por el cacique y a Talo parece que con aquella manifestación contra su primo ya tuvo bastante y ahora le entró la cordura de la edad.
A su disposición,
Fdo: Concepción Lavid
Que conste en acta o meu apoio á construcción da variante, pero peniña me da que en Portosín non aspiredes a ser mais que un pueblo turístico
Anónimo das 21:18, con todo respecto, a súa afirmación de que “ter mellores comunicacións significa iso, mellores comunicacións”, lémbrame a película de los Hermanos Marx cando din, “la parte contratante de la primera parte será considerada como la parte contratante de la primera parte”. Non filosofemos e vaiamos ao concreto.
¿Seguridade? A carretera AC550 que vai da Ponte de Taramancos a Cans é moi segura, de feito apenas hai accidentes, e desde logo, moito máis segura que a autovía que vai de Padrón a Ribeira. Vir a Portosín é mais seguro.
¿Facilidade de acceso? sair da Ponte de Taramancos e coller a AC550 cara a Portosín, todo dereitiño,e chegar en menos de 5 minutos é un acceso do máis doado. Bastante máis retorcido sería coller a Variante monte arriba e despois baixar outra vez monte abaixo case un kilómetro ata chegar a Portosín. E ademais, a Portosín vaise de forma totalmente gratuita, mentras que o veciño de Santiago que vai a Ribeira, aparte de tardar máis, ten que pagar 2,15 euros de peaxe de ida e outro tanto de volta e un santiagués que vaia a Sanxenxo paga 4,65 de ida e outro tanto ao volver. Vir a Portosín é máis rápido e barato.
¿Atractivo turístico? unha vez destrozada a costa sonense, non parece que agora rodear todos os pobos do lugar, desde Boa ata Cans, cunha carretera e cunha alambrada de 1,50 metros de alto que a bordearía a ambos lados, impedindo o paso, non é o mellor atractivo turístico para ningunha zona.
Señora Lavid, a vostede dígolle o mesmo, fai comentarios kilométricos falando das cousas máis variopintas pero non ofrece n in un só argumento concreto que xustifique a construcción da Variante entre Taramancos e Cans. Compréndoa, é moi difícil explicar o inexplicable.
En resumo, vir desde a capital de Galicia á zona de Portosín é moito máis rápido, seguro e barato que a outros destinos turísticos de Galicia como Ribeira, Sanxenxo ou o Grove. E a construcción da Variante de Portosín, aparte de para despilfarrar millóns de euros, escarallar o monte e as fincas dos veciños e causar un impacto visual enorme, non vai a aportar ningunha mellora, nin de tempo nin de seguridade nin de nada.
Esta é a razón pola que desde o concello están caladiños como petos esperando a que acabe o prazo de presentación de alegacións sen ofrecer información aos veciños. Razóns confesables que xustifiquen esta Variante non existen, e as inconfesables, como o seu propio nombre indica, son inconfesables.
¿Y porque no asistió Sra. Lavid a las dos reuniones informativas en Portosin y Miñortos para exponernos sus criterios y opiniones y rebatírselas?¿acaso teme enfrentarse publicamente a los vecinos que ya conocen sus tejemanejes?.Y que la Cofradía no está manipulada por el cacique,no se lo cree ni ud!!.
Hasta hace unos dias, oía hablar de la Variante de Portosin y pensaba: bueh... vale... está bien... ya están protestando los 4 bloqueiros y soziatas de siempre...
Pero cuando ví el dibujo del trazado, me quedé pasmado: van a ESCARALLAR el paisaje de Boa, de Miñortos, de Camboño....
...para hacer una carreterita que permitirá ahorrar unos minutos (2 ó 3) en agosto, y nada el resto del año.
Y me da igual que cueste 37 millones €, o 300, o que sea gratis... ES QUE ES INUTIL!!! no va a suponer ni mas progreso ni mas nada, solo un pelotazo para 5 ó 6 listos.
Con respecto al comentario 10.21 no te preocupes hombre del futuro de Portosin, que no te de peniña como dices,este pueblo tiene que intentar seguir viviendo del turismo que es una gran fuente de ingresos, solo hay que ver la importancia del Nautico que esta organizando regatas a gran nivel,y para tu desconocimiento en la zona de Portosin están concentradas la mayoría de empresas del ayuntamiento , espero que ya no tengas tanta pena
O fío de facer infraestructuras coma a Variante de Portosin,escoitar en persoa a un arquitecto ó respecto do futuro PXOM de habelo consultado nun estudio redactor de planeamento na Coruña co gallo de recalificarlle unha finca agrícola de 3500m2 na concentracción de San Vicente de Noal.Realmente a CORRUPCIÓN non ten límites:Presentou unha alegación en coordinación con dito estudo de arquitectura e XA SABE que vai ser recalificada sin haberse oficialmente notificadas as resolucións das alegacións.O máis indignante que sendo chan rústico de concentracción agrícola,vai ser recalificada a carón da finca da casa do dono da gasolinera, e o resto das fincas lindantes non.¿Por qué a uns si e outros non?Logo non podemos sorprendernos que a Corrupción sexa o segundo problema que máis preocupa á poboación.
Por favor sexamos serios
Vou intentar desmontar varios apuntamentos polo que algúns vos posecionades a favor da variante. Que conste que con isto non pretendo ter a razón, pero é que a realidade é moi tosuda.
TURISMO: A parte de esquecervos que salvo este ano, os veráns na nosa zona non teñen nada que ver cos de San Xenxo, O Grove ou A Toxa. Segundo a vosa teoría pregunto, ¿vamos a vivir todos do turismo, montando bares, chiringuitos ou inmobiliarias?
POLÍGONO INDUSTRIAL: ¿Sabedes cantos polígonos hai feitos e dispersados por boa parte da xeografía de Galicia, nos que a maioría están dedicados á críar de toxos e xestas, e con autovía ao seu carón como pode ser no Barbanza, o de Rianxo?
En Muros tiraron foguetes porque despois de estar abandonado de 92 parcelas, conseguiron vender 10: http://www.lavozdegalicia.es/barbanza/2010/05/27/0003_8509481.htm
A TRISTE REALIDADE É ESTA:
http://www.eldiario.es/galicia/industrial-Xunta-triplica-superficie-gallegas_0_190731630.html:
El suelo industrial que la Xunta tiene sin vender triplica la superficie de las siete ciudades gallegas.
http://www.farodevigo.es/galicia/2013/10/31/medio-ambiente-apenas-logra-vender/905902.html: Medio Ambiente apenas logra vender en dos años el 9% de su stock de parcelas en polígonos industriales
http://www.laopinioncoruna.es/gran-coruna/2013/08/04/desierto-poligono-moras/749031.html:
El desierto del polígono de Morás
Non quero esquecerme o de Cuntis, construído gracias ao Plan Galicia (debeu ser porque ata alí chegou o chapapote), e que tendo a A6 a menos dun quilometro, segue semivaleiro.
Eu non sei se vai haber desmáns con recalcificacións, o que si é certo é que os que teñen propiedades a carón da costa, van facer algo de negocio, igual que fixeron construindo enriba da estrada AC-550 ao seu paso por Portosín e polo que agoa poñedes de desculpa que non collen dous coches e os que as teñen por onde vai pasala variante, serán as vítimas. Démoslle tempo ao tempo.
Su comentario ha sido eliminado por incumplir las normas al estar escrito íntegramente con letras mayúsculas.
Su comentario ha sido eliminado por incumplir las normas al estar escrito íntegramente con letras mayúsculas.
Si el alcalde del Son y su guardia pretoriana de palmeros creen que ese vial llevará mas turismo y mas industrias a su pueblo,
demuestran que viajan muy poco por nuestra querida comunidad.
Como ya han dicho otros, Galicia rebosa de polígonos industriales vacíos, a pesar de estar hiperconectados con autovías y autopista.
Ese vial no aporta ningún beneficio (excepto para los constructores y algún beneficiario por recalificación de terrenos).
Lo que sí aportará es la DESTRUCCIÓN IRREVERSIBLE de un maravilloso ecosistema rural. Es increíble que en el siglo XXI todavía haya políticos semianalfafabetos con la mentalidad pseudesarrollista del tardofranquismo, cuando se consideraba progreso desecar lagunas y marismas, canalizar rios, etc etc. y lo "cool" era el hormigon, y los paisajes verdes y bucolicos eran una paletada.
Anónimo 23:02: ¡¡¡Así se escribe!! Se puede decir más alto, pero no más superhipermegachachiguai
Por mal que vos pese o alcalde é un mandado que se deixa levar polo resto de populares da comarca, ven de presentar a variante acompañado dos deputados do PP no parlamento galego porque él solo ten tanta credibilidade como algún que sabemos con 4 copas. Ven de anunciar que se reunirá coas parroquias afectadas, pero unha vez terminado o prazo de alegacións, e eu empezo a pensar que neste pobo chega a alcalde calquera (e sinon tirade de hemeroteca para ver os alcaldes e alcaldables populares).
Esto non funciona amigos, con este alcalde non.
Grazas a esas políticas practicadas por políticos semianalfabetos, pseudodesarrollistas do tardofranquismo, algún que escribe eiquí, hoxe accede a súa casa por un vial pavimentado e nun coche, e non vai en carro de vacas por unha corredoira disfrutando das paisaxes verdes e bucólicas. Claro que hai na Galiza moito chan industrial baleiro, máis en Porto do Son non hai ningún. Debería saber Vde. que algunhas empresas sonenses marcharon a construir naves industriais en polígonos doutros Concellos.Isto non é beneficioso para o Son. Aínda así, iso debe ser o que Vde., e os que pensan igual ca Vde. precisa o noso Concello. A pouca actividade económica que hai en Porto do Son, depende fundamentalmente de que veña xente de fóra,ademáis de que os productos da actividade marítimo-pesqueira poidan porse nos mercados en tempo e para iso é fundamental ter boas comunicacións. Bueno pensando ben, tamén pode Vde. falar claro e decirlle os pesqueiros do Concello que vaian descargar a outros portos e subastar noutras lonxas, nas que teñan mellores comunicacións, a fin de contas iso tamén daría máis tranquilidade a toda a veciñanza e deleitámonoss todos con poesía e na contemplación das paisaxes bucólicas. Ben é certo que isto enche a ialma máis non dá de comer. Dende logo nalgo coincidimos: Eu tampouco estou dacordo con esta actuación pero por motivos moi distintos os seus, é un proxecto pouco ambicioso para o que precisa Porto do Son.
¿A alguno de vosotros les suena el concepto de "desarrollo sostenible"?, vamos, crecer poco a poco y apoyándose en lo que se quiere y puede potenciar. Absurdas son tanto las excusas esgrimidas a favor como en contra de la variante, pueriles y partidistas. Ni una variante puede traer progreso industrial en donde no lo hay, ni una variante va a revolver y destruir el ecosistema de una zona.
Anónimo das 0:24, ten por seguro que ningún comprador de peixe vai deixar de ir a Portosín polo feito de que haxa, ou non, Variante. De feito, é dubidoso que un camión con peixe que saíra de Portosín cara a Taramancos empregara a Variante. Seguramente iría pola carretera de sempre porque non perdería tempo e o traxecto é mais llano.
En canto ao polígono non hai problema en que se constrúa coa actual AC550. Entre Cans e Taramancos é imposible aforrar máis dun minuto ou dous. ¿Sabes porque non se constrúe o polígono? Porque non hai empresas que queiran asentarse nel. De feito, a principal empresa de Porto do Son, Maderas Ornanda, xa dixeron que non están interesados en cambiar de sitio. É mais, moitos dos traballadores e socios da empresa opóñense á construción da Variante.
Á túa parrafada sobre o postfranquismo tomarémolo como ó que é: unha cortina de fume para disimular a pobreza dos argumentos que ías a contar a continuación.
Han tenido que finalizar el periodo de exposición pública y presentación de alegaciones para que desde el Consistorio sonense, la Cofradía de Portosín, diversas agrupaciones políticas y varios particulares, se pronuncie públicamente las primeras voces que enumeran las diferentes necesidades que vendría a cubrir la variante propuesta y se programe una reunión para la exposición detallada del mismo con la participación de los técnicos redactores y el propio Alcalde.
Hasta esa fecha( 27 de diciembre), únicamente uno de los dirigentes de la Asociación Vecinal de Portosín,Don Gonzalo Pérez (Talo), había asistido a las reuniones informativas convocadas por una plataforma vecinal tomando la palabra en alguna de las mismas para defender la necesidad del proyecto.
En su papel de portavoz oficioso del Grupo de Gobierno municipal señalaba:
1. La mejora de la seguridad vial en el tramo Noya-Portosín;
2. Las necesidades del tráfico portuario de gran tonelaje;
3. Las retenciones en el núcleo urbano de Portosín y
4. Dotar al futuro parque empresarial de una red viaria adecuada
como justificaciones de esta importante inversión.
Subrayaba por lo demás que se trataba de un importante logro, fruto de la gestión del Grupo de Gobierno municipal, y que, cualquier oposición al proyecto, suponía dar la espalda al progreso.
De sus palabras extraemos que el proyecto responde a una demanda del Grupo de Gobierno municipal y no a una iniciativa de a Xunta.
En posteriores intervenciones, el Regidor y el representante del cerco de Portosín, hacían hincapié en las razones dadas por Talo, sumando la necesidad de frenar la pérdida de población, la mejora de las comunicaciones con los puertos portugueses y de Vigo y, los beneficios que supondría para el desarrollo económico de la zona y el Club Náutico de Portosín.
Entre medias quedaron las negativas, carentes de toda motivación, a la cesión de la Casa de la Cultura de Portosín para la celebración de reuniones informativas a los vecinos carentes de todo condicionamiento político, declaraciones en prensa escrita tildando de desinformación y engaños a los asistentes a las diferentes asambleas convocadas al efecto, y la negativa a programar unas jornadas de exposición e información en los diversos locales del ayuntamiento por parte del Grupo de Gobierno contando con la participación de los técnicos municipales en la que se señalen: el trazado escogido por la Xunta, las afecciones a bienes particulares y públicos que conlleva el nuevo vial, alternativas posibles, viabillidad del proyecto, necesidad del mismo, dudas...
Porque es indiscutible que estamos ante la mayor inversión que se contempla realizar en el municipio en toda su historia (37 millones de euros), y porque los vecinos merecemos que nuestros representantes públicos se tomen la molestia de responder a nuestras demandas e inquietudes (va implícito en el sueldo y en ele cargo). Si tenemos en cuenta que la obra es consecuencia de una demanda por parte del Grupo municipal que dice responder a una necesidad imperiosa de la población de Poro do Son y se anuncia como un gran logro político, se convierte en una obligación. Si la variante es la panacea universal que logrará acabar con la sangría en el censo; traerá inversión, puestos de trabajo, industria, turismo; mejora la seguridad vial y reduce la siniestralidad en el tramo; nos comunica con Matosinhos y Vigo mejorando la rentabilidad del puerto pesquero; elimina cualquier retención en el núcleo de Portosín, etc, igual, una vez explicado, se vende solo y logra convencer a los escépticos y a las decenas de propietarios de afectados por las expropiaciones, o refuerza el convencimiento de los vecinos que ya están a favor de la variante.
A todas luces a faltado transparencia y pedagogía.
Al de las 10:41, te informó que entre los 551 firmantes de las alegaciones que se presentaron en la Xunta en contra de la Variante, hay simpatizantes de todos los partidos, incluído el PP. Ten por seguro que lo que mueve a los vecinos a oponerse a la Variante no tiene nada de partidista y sí de enorme preocupación e indignación al saber que pretenden destrozar sus aldeas y montes con una obra innecesaria.
La misma Xunta reconoce en el estudio de impacto ambiental que esta Variante tendrá un gran impacto, en el suelo, en las aguas subterráneas, en la fauna... Y vienes tu a negarlo. Pareces más papista que el Papa.
Ahora bien, debe señalarse que, siguiendo la Memoria del Estudio Informativo, el ahorro de tiempo previsto en el tramo, es de 2,88 minutos. No se trata de una vía rápida o una autopista que nos comunique con Madrid, Vigo o Portugal. Estamos ante una carretera convencional de 7.10 kilómetros que tiene su origen en la intersección entre el final de la variante de Noya en actual estado de construcción y la carretera autonómica AC- 550 en la parroquia de Boa,en las proximidades del núcleo de Taramancos. El trazado continúa su avance bordeando varias localidades: Vilar, Boa, Meruso, Fontenla, Miñortos; atraviesa el valle del río Hornanda que salva mediante un viaducto y, tras continuar hacia Portosín 400 metros, se presenta la primera de las conexiones que, en lugar de valerse de la carretera local DP- 5708 que enlaza la AC- 550 con la localidad de Camboño, contempla la construcción de una primera glorieta a nivel a la altura del supermercado Eroski y una carretera de nuevo trazado de más de 600 metros para, mediante una segunda glorieta, conectar la variante y la carretera de Camboño con el acceso. Prosigue su avance hacia Valcunqueiro mediante una sucesión de curvas, cruzando el cementerio nuevo por el este y el polideportivo de Portosín por el oeste, planteándose una segunda conexión con Portosín mediante una segunda carretera de nueva construcción que sigue el curso del río de la iglesia para conectar con el núcleo de Portosín mediante una glorieta delante del cementerio antiguo. Continúa el trazado bordeando A Silva y Mantoño por el este en una zona de prados y cultivos alternada con bosques en repoblación, bordeando Beneso por el sur mediante una sucesión de curvas, lindando con el punto limpio y conectándose en Cans con la AC- 550.
Si tenemos en cuenta que el incremento del tráfico, siempre siguiendo la Memoria de los técnicos redactores, en los últimos 10 años es del 1% y que la estimación del incremento del tráfico en el tramo, tomando los datos de la estación de control nº 85 de la AC-550 por ser la más representativa en relación con el vial objeto de estudio, es del 0,20% hasta el año 2017 y del 1% desde la puesta en servicio de la infraestructura.
Se debe señalar que los índices de siniestralidad de la AC- 550 a su paso por el Ayuntamiento son bajos, reduciéndose significativamente en el tramo Taramancos-Cans. Además, la AC- 550 con su actual trazado va a seguir en funcionamiento, por lo que no es incompatible (y sería aconsejable) que tod@s los que se muestran preocupados por la seguridad vial demanden la humanización de la travesía de Portosín y demás localidades que se encuentran en el tramo, reductores de velocidad, mejora dela señalización, creación de pasos de peatones y ordenación de intersecciones.
Las eventuales retenciones en el núcleo de Portosín ( que sólo producirían entre el 15 de junio y el 15 de agosto), desaparecerán cuando se ponga en servicio la variante de Noya al aumentar considerablemente la capacidad de la vía al duplicar los accesos a Noya por el Norte y el Oeste. Las dificultadesde circulación interurbana en el núcleo de Portosín no tienen su origen en una deficiente red de comunicaciones autonómica, sino a las dimensiones de la AC- 550 en el tramo que discurre por la Avenida Constitución, solventándose con la simple restricción de las zonas de estacionamiento a ambos márgenes de la vía en toda la Avenida, debido a una corriente edificatoria que no respetaba instrumento de ordenación de la construcción alguno, problema que se hace extensible a todas las calles de la población (ninguna sobrepasa los 9 metros permitiéndose estacionar en ambos márgenes agravado por la falta de zonas de aparcamiento).
En comentarios anteriores se hacía referencia a planes más ambiciosos en clara alusión a una futura ampliación del tramo, con la conexión con la Autovía del Barbanza y la localidad de Ribeira, siendo necesaria, decían algunos, una simple modificación puntual del PXOM (todavía pendiente de aprobación definitiva). La Xunta no solo no prevé dicha ampliación , sino que la considera inviable técnicamente por la oro grafía del territorio sonense , además de que ni el estudio económico financiero más optimista avalaría la inversión.
El trazado propuesto afecta a diferentes bienes del patrimonio cultural existente en el tramo. Patrimonio que solo parece interesar políticamente de cara a la galería (reportajes gráficos, publicaciones...) 15 impactos moderados y 8 severos en relación a molinos, petroglifos, mámoas...Se afecta además a 5 cursos de agua: río Hornanda, Valcunqueiro, A Iglesia, Sandian y Sancho; a diferentes manantiales y dos humedales, interceptando las venas de agua que los alimentan.
La construcción de la variante conlleva la ocupación de prados, zonas cultivables y monte casi exclusivamente privativo (572.408 metros cuadrados de terreno, 518.773m2 de suelo rústico y 53.635 m2 de suelo urbano.
La proximidad del trazado a zonas habitadas conlleva molestias de ruidos y vibraciones, emisiones de polvo y contaminación por gases tanto en periodo constructivo como en le de explotación.
Se interceptan un total de 21 caminos locales, reponiéndose únicamente 11. Y se crean taludes de entre 15 y 20 metros con un impacto visual de tal magnitud que el vial será visible desde el otro lado de la ría.
Dotar el futuro parque empresarial de una adecuada red de comunicaciones es otro de los puntos que fundamentan la necesidad del nuevo vial. Si tomamos los datos oficiales de la propia Xunta de las inversiones realizadas como consecuencia del Plan Galicia (2002) 155 millones de euros(132 SEPI, 23 Xunta) destinados a la construcción de 20 parques empresariales, han visto reducidas las estimaciones de ocupación e ingresos en más de un 60%. De 103 parques industriales de gestión pública, sólo 46 polígonos están completos, y la mitad de la superficie por colocar (1,4 millones de metros cuadrados) se concentra en la provincia de A Coruña. El problema, casi siempre, está en ubicaciones producto de decisiones más políticas que técnicas: un ayuntamiento un polígono. Con menos de 10.000 habitantes, un número de empresarios domiciliados en el concello que no alcanza los 250, se desconoce s el número de demandantes de suelo industrial que han cursado la reserva de las parcelas proyectadas, y más en un momento en el que se ha cerrado el crédito, existiendo parques con parcelas disponibles en las localidades de Noya y Ribeira.
Por último, precisar que el tráfico pesado portuario tiene una franja horaria de circulación muy concreta: de 11 de la noche a 8 de la mañana, no entorpece ni se suma al tráfico diurno habitual que usa la AC- 550 como vía de comunicación. La variante proyectada, como enlace con la variante de Noya en construcción, supone, en el mejor de los casos para este sector, un ahorro de 2,88 minutos. No nos acerca a Vigo o a Portugal en tanto que el tramo previsto tiene dirección norte. Y los accesos al núcleo de Portosín están previstos mediante dos carreteras de acceso de nueva construcción que supera el 7% de desnivel, contraproducente para la conducción de camiones con carga, por lo que al ahorro de tiempo previsto se ve reducido en tanto los cálculos de 2,88 minutos en todo el tramo está contemplado para turismos. Una entidad como el Náutico de Portosín poco se va a beneficiar de un tramo de carretera nuevo que supone un ahorro de 2,88 minutos. Quizás, en beneficio de la entidad podría haberse previsto que para el margen sur de la ría de Muros-Noya sólo era necesaria una única entidad de estas características, en tanto la creación de un Club en el núcleo de Porto do Son supuso la dispersión de potenciales socios. No debe olvidarse que se trata de una entidad privada, que no depende para su supervivencia de la creación de esta infraestructura sufragada y de titularidad pública.
Simpatizantes y afiliados del PP firmaron.!!!Alguna razón tendrán para oponerse?.
!!e despois escoitamos os parlamentarios peperos da comarca decir "animaladas" carentes de rigor técnico algún!!!.xf!!
Comentario das 14:21. Estou totalmente en sintonía coa sua intervención.
Quixera facer algunha precisión. O trazado descrito no Proxecto non bordea a localidade de Miñortos,divídea en dous núcleos e proxectase tan preto dalgunha vivenda que distanciase da mesma por debaixo dos 25 metros lonxitudinais, dividindo a parcela en parcela construida e parcela sobrante coma se fosen duas unidades independentes, seccionando o eixo dunha explotación rural.
En Boa, a traza afecta directamente a 3 manantiais que suministran auga a máis dunha ducia de fogares.
O do acceso da Gafa non ten xustificación posible. Dotar de duas entradas a un núcleo de menos de cinco centos veciños é incrible. O primeiro acceso atópase a menos de 100 metros da carretera de Camboño. Esa pista de acceso de nova construcción está condicionada na sua traza a creacón dunha rotonda que une esa pista de Camboño que é desbotada coma opción de acceso, coa variante. A unha distancia de oitocentos metros da primeira pista de acceso, a beira da Igrexa e seguindo o curso do regato coñecido coma o da igrexa, proxéctase un segundo acceso de máis de 600 metros que comenza polo leste cunha rotonda entre o polideportivo e o cimiterio de Trapa e remata polo oeste nunha nova rotonda que enlaza a carreteira comarcal 550 e o acceso ó porto de Portosín. Todo o trazado descrito atravesa as mellores terras de cultivo da parroquia de Miñortos, facéndose desmonte a esgalla e levantamnetos de terreo de ata vinte metros de altitude e mailo correspondente viaducto.
¿aforro de tempo? menos de tres minutos en todo o tramo Taramancos-Cans. ¿progreso para as moreas de veciños expropiados? ¿alguén se molestou en miralas repercusións na permeabilidade nos núcleos rurais afectados? camiños e accesos a parcelas cortados e que non se repoñen, as traidas de auga esquecidas,¿turismo de nova creación? coa nova pista a menos de 9 metros dalgúns dos muiños e xacementos terán unhas vistas privilexiadas dende o coche. ¿mellora das comunicacións pensando no novo polígono? tendo en conta que a madereira Ornanda, os Tomés, Portosín Fiss, Pedras e Mármores Portosín, e a meirande parte dos empresarios da bisbarra cos que tiven ocasión de falar non demandan solo industrial, a mellora das comunicacións debe centrarse en asegurar unhas conexións inalambricas axeitadas, por que na sociedade actual é incrible que en Miñortos sigamos con falla de cobertura do movil e cunha deficiente conexión a internet.
Ten algún a osadía de nomear unha empresa sonense, decindo que os seus traballadores e socios están en contra desta infraestructura. A ignorancia é de tal magnitude que só se entende vendo a vinculación política de determinados traballadores desa empresa que exerceron como concelleiros. Concelleiros que, por certo, viron moi ben nas urnas os respaldo que obtiveron da cidadanía cando o pobo tivo que pronunciarse. Por certo ¿qué fixeron Vdes. cando tiveron responsabilidades de goberno e a situación económica era favorable para facilitar chan industrial as empresas que sí poderían instalarse en Porto do Son? A resposta témola á vista: NADA, así de claro.
A Historia do Polígono Industrial de Porto do Son xa tivo o seu remate.A día de hoxe nadie que teña dous dedos de frente,sabe que a oportunidade de crealo esfumouse.Soamente fai falla visualizar os polígonos da contorna para darse conta que Porto do Son perdeu o tren dun chan industrial.As poucas e medianas empresas instaladas no Concello,xa non contemplan nas súas estratexias de crecemento a solitude de chan industrial.Ornanda está acomentendo novas inversións na innovación e Carpinteria Laranga vai trasladar o seu centro de traballo o polígono de Ribeira entre outras.!!!As oportunidades hai que aproveitalas no seu momento,e,desgraciadamente os nosos políticos xa se encargaron de desbotala!!!.
Para rigor a destes, verdade?
La variante de Noia preocupa al BNG de O Son
La portavoz municipal del BNG y teniente de alcalde, Ánxela Franco, pidió ayer que no se demoren más las obras de la variante de Noia "unha vez que hai unha determinación tomada". La concejala nacionalista se hace eco de esta forma a los problemas surgidos con el Ministerio de Medio Ambiente por la caducidad de los informes del puente.
Para Ánxela Franco, esta infraestructura junto con la que está proyectada para Portosín son "fundamentales" para su Concello y, en especial, para el futuro polígono industrial que se pretende realizar en Nebra. La edil del BNG aseguró que lo que más preocupa a Porto do Son es "que unha vez as máquinas comencen a traballar xa non paren e continúen en Portosín".
Anónimo das 21:58, os cidadáns estamos bastante cansados do " y tu más". O único claro en todo isto é que queren construir unha descabellada carretera ao redor de Portosín e non sodes capaces de dar nin unha soa razón que a xustifique.
Non estou dacordo con actitudes derrotistas. As oportunidades hai que crealas, o que se necesita é xente con entusiasmo e confianza en sí mesma para saber que iso é posible. ¿Por qué non se prantexan dende o Concello proxectos para facer viables a instalación de empresas no Municipio? ¿por qué hai que esperar a que sexa a Xunta quen cree chan industrial?. Namentras qué esperamos? seguir menguando poboación... continuar ca emigración da nosa xuventude por falla de oportunidades. Realmente penoso.
Cantas cousas se poderían facer para crear emprego no concello coa cuarta parte dos 37 millóns de euros que queren malgastar na Variante!!!
Lejos de actitudes negativas o derrotistas, lo que prima es el deber de racionalizar los recursos públicos. Un ayuntamiento con un censo inferior a los 10.000 habitantes, con una importante dispersión en pequeños núcleos, con pequeñas y medianas empresas como motor de su actividad económica, en la que prima el sector pesquero, no tiene capacidad para tomar iniciativas de re-activación económica sin contar con fondos suministrados por la Xunta o la Diputación.
El futuro pasa por fusionar servicios y prestaciones con otros ayuntamientos de la Comarca (Ribeira o Noya). Sirva de ejemplo el suministro de agua. Y una buena gestión conlleva la racionalización de los fondos con que se le dota.
La piscina municipal es un buen ejemplo de una mala inversión. Modificaciones sucesivas del proyecto original, incremento del presupuesto, y el servicio no entra en funcionamiento. Los potenciales usuarios, principalmente vecinos del núcleo sonense, deben desplazarse en coche, el mantenimiento es insostenible, no se contemplaba la necesidad de contratar socorristas...
Sin necesidad de mirar al pasado, el nuevo parque infantil en la zona del Campo es otro buena muestra de una mala inversión. Un presupuesto cercano a los 50.000 euros, de los cuales el 40% los aporta el Ayuntamiento (vía impuestos). Una mala ubicación dado que linda con la Carretera general(este) y con dos accesos a la misma(norte-sur) y con calle con tráfico rodado(oeste) donde no existen aceras.. Los niños en edad de servirse de la nueva instalación son cada vez más escasos. Si tenemos en cuenta de la necesidad de contar con la supervisión constante de adultos mientras usan el parque debido a la proximidad de los coches, existiendo un parque de mayor amplitud y totalmente seguro(alejado de los vehículos y con escapatorias que linda en parte con una zona peatonal) a menos de 400 metros en la zona del Muelle, la inversión es, cuanto menos, innecesaria.
Si la razón de invertir 37 millones de euros en una variante en el tramo Boa- Cans es la creación de un parque empresarial no existiendo empresarios que demanden suelo industrial, la inversión es disparatada. Algún anónimo publicó ayer datos oficiales (pueden contrastarlos con las cifras publicadas por la propia Xunta) sobre el excedente de suelo industrial en la provincia de A Coruña. En la comarca del Barbanza existe oferta en Noia y Ribeira,, existiendo iguales comunicaciones, pero con un parque ya en funcionamiento, la inversión realizada y en un entorno donde están implantadas un buen número de empresas. No parten de 0.
El ahorro estimado para todo el tramo en el informe en exposición pública (finalizó el plazo el pasado día 27 de diciembre) no llega a 3 minutos!!! No estamos ante una mejora sustancial en las comunicaciones por carretera. Y el desplazamiento a la capital gallega desde el núcleo sonense es gratuito. La variante por la ría en el núcleo de Noia sí supone un ahorro, no en distancia, pero sí debido al colapso en los accesos a Noia (especialmente en temporada estival) y a lo reducido de sus calles y travesías en el casco urbano.
Retenciones en Portosín no están documentadas. Tengan en cuenta que los diarios que cubrieron la noticia de la aprobación inicial de la variante sonense tuvieron que tirar de hemeroteca, publicando imágenes de la zona de Orro para "ilustrar" las retenciones en la localidad de Portosín. Nunca se iniciaron dichas retenciones antes de Boa, a tres kilómetros de Portosín.
Si bien es cierto que tanto el BNG como el PSG locales demandaban dicha inversión (con anterioridad al 2007 y en un coyuntura económica muy diferente de la actual), entiendo que pueden cambiar el sentido de sus prioridades en las inversiones municipales. Lo que puede ser bueno y necesario en el 2007, no tiene porque serlo en el 2014. Es posible que aprendiesen de errores pasados como con la faraónica piscina municipal, donde todo partido criticó la obra mientras estaba en la oposición, pero al alcanzar la alcaldía contribuyó a aumentar el volumen y coste de obra.
El último estudio de la propia Xunta, estimaba el adecuado arreglo de la carretera actual(AC550) en 7 millones de euros. El exceso debería invertirse en finalizar aceras comprometidas,pistas vecinales en estado de abandono,en alumbrado público, arreglo del paseo marítimo de Coira, creación de zonas de aparcamiento...obras todas más humildes, pero vitales.
Si claro, case 600 sinaturas recollidas polo colectivo contra variante é un bo argumento para facerlles trocar o sentido das súas prioridades e máis se se "infiltraron" nel. O de infiltrarse agardemos que non sexa unha argucia para controlar a quen asinou e a quen, non.
Sígome preguntando se o BNG estivese gobernando na Xunta, ¿levaríanlles a contraria dende o Son?
A todo isto que eu saiba, a promesa fixérona nas pasadas eleccións municipais do 2009.
E no canto á piscina todos sabemos quen se emperrenchou en facela e como os que viñeron detrás tiveron que modificalo proxecto porque non collían as bañeiras. Como paga Juan Pueblo, que lles importa a estes despilfarradores.
Si, vamos meter máis cartos en Coira para que veña o mar e os leve de novo e os que fixeron o negocio construíndo se mofen do pobo.
Pido a los Reyes Magos que den apertura de "miras" a todos los sonenses, o Porto do Son terminará repartiéndose entre Noia y Ribeira. Posiblemente ésto sea lo que interese a algunos.
Din que ai 500 firmas recollidas polo colectivo contra a variante, se oubese un colectivo de SI á variante seriamos miles de personas que gustosamente firmariamos, e de eso non ai dúbida. Vale de politiqueo barato, algunha vez fun votante do Bng, pero nunca mais. Solo digo, sí ó progreso.
!!Non é que din... senon pódelo comprobar e sairás da túa ignorancia!!!.¿iso é politiqueo asinar voluntariamente?.
Convocaron o Pleno ordinario para o vindeiro Xoves 9 de Xaneiro 14 na meirande parte dos puntos Mocións do BNG,¿non haberá temas máis importantes a tratar?ou ¿será un caramelo con vista o vindeiro pleno extraordinario sobre o PXOM?DUBIDA E ACERTARÁS.
De nuevo hemos procedido eliminar un comentario escrito íntegramente con letras mayusculas, concretamente este que comenzaba así. Estou de acordo co anónimo das 13:02.
Vivo en una zona del sur de Galicia hiperconectada a la autopista AP y a la autovia das rias baixas, y conozco muchos poligonos industriales deserticos (polígonos grandes, donde se podría meter entero al pueblo de O Son), donde cientos de naves llevan años con el cartel de "se alquila" o "se vende" desteñido por el sol. Y ahora vienen 4 "tecnocratas ilustrados" aqui a este foro a predicar las excelencias del "poligonismo sonense"... para evitar suspicacias, todo esto lo dice alguien que no es ni bloqueiro ni soziata ni ecologista de pandereta.
Fáltache añadir: na miña zona temos todo feito, así que se alguén pode e quere iniciar algunha actividade que abandone o Son. Investide no sur. Tócate os c---óns.
¿qué es un ecologista de pandereta? ¿tiene algo que ver con Luar? ¿
!!Engánaste anónimo das 13:02,as Mocións do BNG son para complacelos con un único obxetivo:NON DEBATIR O TEMA DA VARIANTE, porque o bigoverno PP-AVS non ten garantido tódolos votos dos seus Concelleiros(Manel,Antonio,Asunción)a favor da Variante porque lles resulta incomodo!!.Que non che quepa dúbida que o vindeiro Pleno express xa está cociñado de anteman.¿Voltaremos a ver o teatrillo do BNG?..
Hombre,teatrillo no creo que pinten.Pienso,por etica política de los concejales deben defender sus ideas y posicionamientos ante presiones o coacciones.
¿ética política de los concejales?me río, me troncho ....jejejejejejjej ¿defender sus ideas y posicionamiento?.....jejejej voy a mearme...jejej¿tu eres un filosófico de Marx ?..Mira el de servicios sociales en el copago sanitario(www.javierqtaboada.org)!!veamos su voto en el tema y su ética política...!!Ojo!!!..su tetra.NO ASISTIR por ir al médico de las tabernas y santas pascuas.!!ASCO DE POLÍTICOS!!!.
Descoñezo porque o autor do comentario usou a terminoloxía: ecoloxista de pandeireta, pero ollando de que Adega ten clara tendencia bloqueira, pode ser que vaian por aí os tiros. Se in máis lonxe fíxate como se trocan entre eles as insignias. Premios Osíxeno 2013, ás mellores actuacións ambientais do ano: -Premio OSÍXENO 2013, categoría individual: Adolfo Muíños, alcalde de Rianxo, pola valente decisión de abandonar SOGAMA e a incineración e solicitar a incorporación á Mancomunidade do Barbanza para compostar os residuos urbanos.
Dado que Muiños é alcalde grazas ao PSOE, suponse que este partido tamén votou a favor da saída, polo que o normal é que o premio, para evitar suspicacias, fose outorgado ao concello e non as persoas. Iso por unha parte, pola outra deixo esta pregunta, se Sogama non subira os prezos, non tiñan pensado botarse fora? Convén non esquecer que como alcalde leva xa dous anos e polo tanto tivo tempo a demostra que non o facía por populismo.
Dado que tamén outorgan os Premios Dioxina, pregúntome, porque no seu día, así como se postularon en contra da variante, por que non agasallaron con este premio á señora Franco e aos seus colegas, por levala como promesa no seu programa.
Ah Luar poida que teña cousas malas, pero tamén ten cousas boas e se aguanta tantos anos será porque gusta á maioría, Tanto é que incluso aguantou aí co bipartito.
No, lo del alcalde de Rianxo no va a ser, el que dice lo de "ecologista de pandereta" , dice : (ahora van palabras textuales) ..." todo esto lo dice alguien que no es ni bloqueiro ni soziata ni ecologista de pandereta" o sea que no . lo de la pandereta no debe de tener nada que ver conque Adega tenga clara tendencia bloqueira como usted dice. .. a mi no se me ocurre a que viene eso , por eso de una manera socarrona digo lo de si tendrá algo que ver con Luar...es sabido que en ese programa se hace especial hincapié en los grupos folclóricos con gran profusión de gaitas y panderetas...en fin ..una pena que no nos demos cuenta de lo que quiere decir ecologista....todos nuestros nietos lo van a saber y de que manera!!!!!
Algúns comentarios sobre a variante de Portosín son desoladores. Semella unha carreira a ver a quén se lle ocorre a xustificación máis banal posible.
De súpeto, moita xente fai cábalas de futuro. Que si vai vir xente de Santiago a vivir a Porto do Son, que si as empresas do peixe van revitalízalo sector polo aforro de minuto e medio, e mesmo, o que é máis contraditorio, que o turista vai estar encantado de disfrutar da natureza cun novo vial que rompe territorio, parte parroquias e limita o valor da paisaxe polo que este concello se promociona en feiras e mercados. Hai centos de exemplos nos países do noso entorno onde destiños turísticos que nos triplican en visitantes, confórmanse con estradas convencionais. Non lles compensa, porque o que venden é calidade. De repente, todo vale e todo é posible, mesmo un parque empresarial polo que se van a pelexar empresas que pechan ou que non se dan asentado en polígonos próximos, xa ben comunicados e medio baleiros ou en retroceso. Pero, semella que Porto do Son vai ser quén de conseguir o que os concellos limítrofes non poden. O mero feito de ter una via paralela a actual, que supón un mínimo e despreciable aforro de tempo, que non de combustible, vai ser o empuxe que faga que o tecido industrial deste concello espándase coma a espuma. En realidade , todo é máis sinxelo. Simplemente, quen goberna, e supoño que de boa fé, concibe ese modelo de desenvolvemento como o único posible. A fin de contas, paréceme que só sabemos facer infraestruturas. Estamos cheos de aeroportos, autovías, liñas de AVE a punto de abrir, solo industrial por todos lados, conectados a media hora dunha vía de alta capacidade. Chegamos a Ourense en dúas horas, a Santiago en 45 minutos, a Vigo en menos de hora e media, pero non é suficiente. Vemos imperdonable un mínimo retraso, unha pequeña demora que polo visto é fundamental para as nosas vidas, sen importarnos o custo que pagamos, sen importarnos a desfeita. Logo, pasados os anos, lamentamos esas decisións. ¿Quén, hai 20 anos criticaría a especulación urbanística de Portosín’. Todo era beneficio. Pero cando un viaxa fora, e ve os pobos mariñeiros, que non renuncian ao desenvolvemento, senón que exprimen ao máximo as súas potencialidades, teño tristura profunda. Pasan os anos, e seguimos coa mesma. Cada concello e cada zona ten que apostar polo que posúe. Non todo vale para todos os sitios. Se fora por vías e estradas, estaríamos á cabeza no PIB. Benvida sexa a seguridade vial e a calidade de vida, a mellora dos servizos, a valorización do rural, a promoción dos nosos atractivos, o pulo ao emprendemento, ás ideas, e para todo iso non é fundamental grandes obras. Fai falla actitude, imaxinación, investigación e sobre todo, orgullo do que temos. Ïmolo perder, estamos empeñados en perdelo, ata que acabemos coas nosas singularidades, e no folleto que vendamos ao exterior, so poñamos : Porto do Son, disfrute das nosas estradas. Quenes estamos en contra desta variante o facemos por ese orgullo. Non é a única posición posible, pero iso é a democracia, iso é a opinión, dereito fundamental e alma de calquera sociedade. Todo o mundo ten que defender no que cree, e os que nos opoñemos a esta obra o facemos por responsabilidade coa terra na que vivimos.
Cuanta ignorancia, por favor... todos los que tenemos estudios, sabemos fehacientemente que lo que necesita Porto do Son es una autovia de 4 carriles, un aeropuerto por la parte de arriba de Camboño y una linea del AVE hasta el Nautico. Y tampoco estaría de mas declarar "patrimonio de la humanidad" esas joyas arquitectonicas que orlan la playa de Coira y frente a la iglesia de Portosin, entre otras.
Anónimo/a das 14:16, ¡quítome o sombreiro ante o teu escrito!
Hola. Non respeto ningún comentario que non estea obxectivamente avalado con datos técnicos. Danme asco , aqueles comentarios que , Variante= Progreso. Son tan estúpidos como quen os escribe. Nestes momentos , donde alguns espumean pola boca cando falan da Constitucion, donde di, nos seus artigos, todo ciudadano ten dereito a unha vivenda digna. Todo ciudadano ten dereito a un traballo. Todo ciudadano ten dereito a unha sanidade publica e gratuita. Ect....... Eses que tanto defenden a Constitucion, son uns verdadeiros hipócritas. Hai familias que están pasando fame . Frío. Sin cartos para mercar os medicamentos. E poñemonos a construir unha carretera de coste inicial de 37 millons de euros. Pero a donde imoooooos. Deixemonos de demagoxias, e tratemos de manter os poucos dereitos que nos están deixando. Non me arrepinto para nada de escribir este comentario tan pouco respetuoso. Pero e que non me da a gana de respetar certos comentarios. Estou farto de tanta hipocresía, demagoxia.e comentario de taberna. Quero transmitir o meu desprecio a alguns armadores. A todos Non. Como queren facer ver os 4 de sempre , que todos armadores están a favor da Variante. Iso non é verdade, hai moitos que non queren este derroche de diñeiro , nos tempos que estamos. E os armadores que están a favor, queria facerlle unha pregunta. Onde estaban cando o cancer mais maligno especulador deste concello, construia enrriba das carreteras, e desfixo o encanto mariñeiro do noso pobo.?????. Que se entra en PORTOSIN, e non se sabe si se entra nun pobo con porto de mar ou se entra en Ponferrada. A este Cancer non lle puxeron frente. Porque lle deben moitos favores. AlGUNS armadores defenden a Variante , e resulta que non teñen por donde sair os camións do muelle. E boa verdade onde non hai cultura non hai que facer. Xa sei que ahora vira o típico comentario, que dirá, "" No hay que ser tan sinvergüenza, y respetar la opinión de todos". A min non me da a gana de respetar estupideces. Eu respeto unha opnion ainda que na comparta , pero cando estea fundamentada . O. K. ??????. Es para o Lazarillo do alcalde. Este señor non representa o pobo. No é digno de ocupar ese cargo. E ademais vese que e un individuo que non lle quere o seu Concello. Senon non permitía, por moito que lle dixeran os seus jefes de Santiago.Estar a favor de semejante Barbaridad
O meu respeto para a maioria dos comentarios., porque vexo que estudiaron o Estudio de Impacto Ambiental. Ainda que omite datos e outros falseaos. Abuuuurrrrr.
De verdad van a arrasar toda esa paisaxe que rodea ás localidades afectadas??
Como usuario de eses montes,sempre como ocio deportivo non o entendo.
Esa variante non vai a aportarlle nada a os que forman parte dos pobos. Isto solo é un negocio.
Que lle collan os datos aos que afirman que é positivo e co tempo .....que lles pasen a factura.
Acaban de matar o único que nos quedaba por destruir.........
Que fracaso!!!!
Por tu comentario: Como usuario de eses montes,sempre como ocio deportivo", se entiende que no eres propietario a titulo particular o comunal, como si lo somos muchos, en ambos casos nos duele cuando vemos que algunos entran a saco ellos con sus motos o quads derribando muros o destruyendo plantaciones como denunciaron no hace mucho en Portosín, porque mucha gente tiene un bajo concepto de que el monte es de todo. También antes el mar lo era y ahora para poder mariscar hay que estar asociado a una cofradía.
Quien echó las campanas al vuelo con la variante, curiosamente fueron los del No a otras infraestructuras como esta y al ver el rechazo que generó, quisieron sumarse. Lo malo es que no son capaces de eliminar las hemerotecas que los deja con el culo al aire como seria su sueño.
Particularmente no soy partidario de la variante, porque mientras en algunos sitios se harán de oro con sus fincas reconvertidas en solares, otros cobraremos una limosna por expropiarnos y matar, que es lo peor el paisaje y nuestra tranquilidad, de nuevo solo para beneficio de otros, léase hostelería, etc, que al estar en el centro de los pueblos, solo será la meta de muchos conductores.
Hola. Non respeto ningún comentario que non estea obxectivamente avalado con datos técnicos. Danme asco , aqueles comentarios que , Variante= Progreso. Son tan estúpidos como quen os escribe.....
Los mismos comentarios que con la de Santiago a Noia y variante de Noia....Club Náutico...
Que descontentos estáis ahora.....
Se me olvidaba, los que pernoctan o veranean en Portosín, se llevan el dinero.
Regresar al pasado es para muchos el futuro.
Publicar un comentario