27 agosto 2014

Julio le sentó muy bien al empleo de todo el Barbanza y Carballo

:logo-ecg: | Terras de Santiago
Coristanco y Laxe son los únicos en los que aumentó la lista del paro // Los 26 municipios cerraron el mes con 19.075 parados, 1.141 menos que en junio

Las cifras del paro que ofreció el mes de julio se pueden considerar positivas aunque hay que tener en cuenta que para los municipios costeros es un mes muy propicio. Únicamente dos ayuntamientos vieron cómo aumentaba su número de desemplados: Coristanco, con 12 más, y Laxe, con cuatro. Por la contra, las cifras son muy buenas para todos los municipios del Barbanza (Ribeira, Boiro, Noia, Porto do Son y Rianxo) y para Carballo.

Estos municipios son los que lideran la caída del paro gracias, indudablemente, al sector servicios. De los 159 parados menos de Ribeira, 87 corresponden a hostelería, turismo y comercio y esta tónica se repite en el caso de Boiro (74 de sus 127 desempleados menos), Noia (69 de 127), Porto do Son (59 de 84), Rianxo (54 de 70) y el propio Carballo (56 de sus 150 parados menos).

Curioso, por el contrario, es el caso de Laxe, en donde, pese a su tirón turístico, el balance en el sector servicios sólo mejoró en cinco desempleados en el mes de julio.


3 comentarios:

Anónimo dijo...

¿Isto é ser gobernos progresistas? Rianxo contratou aos socorristas o día 23 e Noia aínda non o fixo.
Aínda que aquí tamén andan ás voltas coa brigada contra o lume. Seguramente uns e outros pensarían, para o verán que vamos ter, para que gastar cartos inutilmente.

Anónimo dijo...

Que se maten en Noia e Rianxo, a min preocúpame que no Son sigue sin haber socorristas nas praias mais perigosas (son praias con gran afluencia de xente pero aquí solo interesa promocionar as que teñen bandeira azul e ás que van os madrileños e cordobeses)

Anónimo dijo...

Vaia e só te preocupas agora. ¿Levas a conta de cantos anos levamos con socorristas e cantos gobernos dun e outro signo, se esqueceron de colocalos nesas praias mirando só polos madrileños e cordobeses? Non sei a que praias vas ti, pero a algunha que vou eu, ademais de haber sonenses, fáiseme difícil de distinguir a madrileños e cordobeses, salvo que fale con eles.