20 noviembre 2013

Las obras en la casa de cultura de San Pedro de Muro están adjudicadas

:logo-lvg: | Barbanza

El Concello acometerá las actuaciones necesarias para reparar las históricas deficiencias de la casa de cultura de San Pedro de Muro. Eso al menos aseguró el alcalde sonense, Luis Oujo, quien precisó que las obras que necesita el inmueble ya han sido adjudicadas.

El principal problema son las filtraciones de agua, que obligan a que el inmueble esté plagado de cubos en los pasillos y en diferentes dependencias para recoger el agua de la lluvia. Esto será lo más urgente, y, una vez solucionada la deficiente impermeabilización del edificio, se renovarán los techos interiores para acabar con las humedades definitivamente.

Según explicó el alcalde, estas mejoras se llevarán a cabo en breve, aunque no concretó la fecha de inicio de los trabajos.

6 comentarios:

Anónimo dijo...

Non era sin tempo, tuvo que sufrir o señorito nas propias carnes o deterioro da nosa casa da cultura para que se decatase do abandonada que a teñen. E digo eu qué sería de nós se non se tuvese celebrado alí a reunión polo da carretera

Anónimo dijo...

Sepa ud. que se le hizo saber y se le comunicó hasta la saciedad la situación de la Casa da Cultura,incluso,con fehaciente conocimiento de causa por parte de la Concejala de Cultura asidua a la misma pero, no se preocupó de lo más mínimo por el tema.

Anónimo dijo...

Ese tema levouno o pleno do concello o Bng fai catro meses,pero tentan engañar a xente e non cumplen co seu traballo porque si se pasasen polos locais non faria falta nin eso.
Con cobrar a fin de mes "todos contentos".
Por certo unha parroquia con dous concellales no equipo de goberno.

Anónimo dijo...

Mal vamos, moi mal si sabendo a situación do inmoble solo se deciden a facer algo cando a oposición o critica en pleno ou publica nas redes

Anónimo dijo...

Tan mala memoria tendes uns e outros? Dende que se in inaugurou non deixou de da problemas: goteiras, levantamento do piso, etc. Claro que daquela ao psoe e ao bng, non lles importou moito. Con isto non digo que o actual equipo de goberno non lle teña que facer o mantemento preciso, aínda que a chapuza a fixeran outros.

Anónimo dijo...

Manda carallo, "la herencia recibida" ¿non?, perdón pero xa me dá a risa tonta, estes gobernaron pouco mais dun ano pero son a excusa perfecta para as chapuzas e o desleixo dos de ahora.