07 mayo 2014

El PSOE denuncia que la ampliación del cementerio de Ribasieira carece de permisos

:logo-lvg: | Barbanza

El PSOE de Porto do Son se ha hecho eco de las quejas de vecinos de la parroquia de Ribasieira y ha denunciado que se están llevando a cabo unas obras de ampliación en el cementerio situado junto a la capilla de San Pedro Finx que carecen de los correspondientes permisos. Desde el partido socialista critican que, «unha vez máis, o Concello permite unha obra sen licenza».

El portavoz del PSOE sonense, Xoán Pastor Rodríguez, aclaró que su grupo no se opone en absoluto a la construcción de nuevos nichos en el camposanto de Ribasieira, pero sí a que haya «distintas varas de medir». En este sentido, compara la situación de este cementerio con los de Xuño o San Pedro de Baroña, este último en pleno proceso de ampliación, que sí que «tiveron que solicitar todos os permisos necesarios no Arcebispado, Patrimonio... E tramitar a licenza de obra no Concello».

Al parecer, después de hacer un muro de hormigón prácticamente pegado a la capilla de Ribasieira, que data del siglo XVIII, está previsto instalar unos cinco nichos prefabricados, que podrían quedar colocados hoy mismo «se non se paraliza a obra ata que teñan os permisos pertinentes».

Aunque los socialistas afirman que el alcalde está al tanto de esta situación por vecinos de la parroquia, el regidor, Luis Oujo, aseguró ayer desconocer esta actuación y señaló que le extrañaba que esa obra se hiciese sin autorización por parte de la Iglesia y Patrimonio. Con todo, manifestó que iba a interesarse por el asunto.

6 comentarios:

Anónimo dijo...

Ostia, carallo cos do PP do Son, eles que tanto criticaban e denunciaban a "desfeita urbanistica" (que resulta era mais culpa dos pelotazos da construcción promovidos por Aznar ou Fraga que dos alcaldes de pequenos pobos coma o noso) resulta que son os máximos impulsores do "ti vai facendo".
Ao alcalde tiveron que mandarlle retirar o muro do chalet que ten na Arnela, tamén cheira a chamusco o do PXOM nesa misma zona, e agora resulta que se empezan a destapar as pequenas chapuzas ilegales que levan consentindo desde que entrou no Concello.

Anónimo dijo...

Ide vendo tamén a vivenda unifamiliar que se está levantando en Xío a toda presa, sobre outra xa existente. Rompe totalmente coa imaxen do resto das casas que lle rodean, ademais de superalas en altura, nesa veira da carretera que da ó mar, Da noxo vela. Todos son iguais

Anónimo dijo...

Enténdese mellor no blog deles: http://psdegpsoeportodoson.blogspot.com.es/2014/05/o-concello-permite-unha-obra-sen.html
A responsabilidade é sempre de quen fai a obra sen licencia, a única culpa do alcalde é ser un "queda ben" e confundir a xente (ainda que non cabe duda de que agora dirá que son uns mentirosos e que él non sabía nada)

Manuel dijo...

Esa obra comezou como mínimo fai 2 semanas. Agora que se diga que se fai sen coñecemento do cura e dos veciños, un preguntase, ¿como tardaron tanto en denuncialos feitos? e ¿quen promove a obra entón?
Nisto de deixar ampliar cemiterios sen licenza, o PSOE sabe moito. Fai uns anos o de Nebra, salia constantemente na Voz de Galicia. E segundo teño escoitado esa foi a causa de non poder rematar a súa ampliación.

Anónimo dijo...

Manuel, está claro que aquí o pasado dunhas siglas sirve para descalificar e demonizar a quen intenta facer as cousas ben.
Prefiro xente que intente redimirse polo que antes se facía mal e non xente como os do actual PP, cansáronse de criticar a desfeita urbanística e a piscina pero unha vez que lograron controlar o concello demostran ser uns hipócritas que se movían polo populismo e a conveniencia

Anónimo dijo...

¿Redimirse un político? Yo aun recuerdo cuando Manolo era el alcalde y la oposición PSOE y BNG, que tenían en sus manos la mayoría y que por rencillas entre ellos, no fueron capaces de alcanzar un acuerdo hasta la vergonzosa moción de censura, lo acusaban de dictador, cuando expulsaba a algún concejal del salón de plenos y luego, cuando cogieron las riendas del Ayuntamiento, fueron ellos los que se convirtieron en dictadores, expulsando en varias ocasiones a quienes en realidad habían ganado las elecciones.