22 diciembre 2012

El Museo Marea de O Son se reivindica como icono turístico


:logo-ecg: | Terras de Santiago

Rosa Quintana inauguró el nuevo espacio, integrado en el club Mar Galaica, del que destacó su importancia para difundir la tradición pesquera de esta zona

El Museo da Memoria Mariñeira Marea de Porto do Son fue inaugurado ayer por la conselleira de Medio Rural e do Mar, Rosa Quintana, que destacó su importancia para difundir la tradición pesquera de esta zona. El edificio, que es el resultado de la rehabilitación de dos antiguas casas, fue proyectado por el arquitecto Sebastián Ríos.

El acto fue presentado por el alcalde sonense, Luis Oujo, que expresó un agradecimiento "moi especial" a Manuel Mariño, creador de la colección etnográfica que alberga el museo. El regidor se mostró convencido de que este espacio se va a convertir en un icono de Porto do Son y un lugar de referencia para todos los vecinos, así como en un atractivo turístico para la localidad.

8 comentarios:

Anónimo dijo...

Merca no teu Concello:
!!É unha vergonza do noso Alcalde, que presumiu de presidente de empresarios, encargue a unha empresa de fóra do Concello pa por uns pintxos!!!NON DEBE HABER RESTAURANTES NO SON PA POÑELOS!!!.....LOGO FALAN DE AUSTERIDADE E NON HAI CARTOS NO CONCELLO....!!!!VAIA GOBERNO!!!

Anónimo dijo...

O alcalde non enganou a ninguén, xa cando fixo o arranxo da Rúa das Escamas en Portosin, o alumeado encargaoullo a unha empresa de Portugal.
"Fai o que eu digo e non fagas o que eu fago"

Anónimo dijo...

os empresarios q lle preocupan o alcalde son melchor, tito e o niño jesus o resto son palla

Anónimo dijo...

Luisito sigue sembrando vientos, que pronto recogerás tempestades

Anónimo dijo...

El alcalde tiene de gestor lo que yo de guapo....mucha palabrería barata cuando hablaba en la campaña electoral y a la hora de la verdad deja colgado al pueblo. El colmo del colmo es lo de traer una empresa de catering de Boiro... los restaurantes del Son deben tener muy poca categoría para servirlo a el...

Anónimo dijo...

Feliz 2013!!! Y que el nuevo año desbanque a este alcalde que no mira por el pueblo

Anónimo dijo...

Cantos réditos lle queres sacar a esa rúa? Non te das de conta que se pilla antes a un mentireiro que a un coxo.

Non quererás dicirnos que logo da moción de censura o bipartito non fixo nada para deixala como reclamaban dende a oposición ou coma os asinantes daquel manifesto, que logo de sacar a Manolo do medio, ben que calaron.

O máximo que fixo logo o bipartito foi: redondear unha esquina na terraza, está alí e esquecéronse da prometida rampla para acceder en cadeiras de rodas dende a estrada. Seguimos?

Por certo, as escaleiras do establecemento que ocupa a terraza segue invadindo espazo público, dificultando a saída, pero iso os veciños non o ven.

Anónimo dijo...

Refireste a obra que fixo a empresa do actual alcalde en Portosin?