05 septiembre 2014

Rianxo, Carballo y O Son encabezan la bajada del paro costero en agosto

:logo-ecg: | Terras de Santiago

El desempleo se redujo en 25 de los 26 ayuntamientos en 405 personas// Sólo Boiro se anota una subida en 74 parados // La construcción fue la impulsora

Los ayuntamientos de Rianxo, Carballo y Porto do Son encabezaron la nueva caída del paro en la zona costera de Terras durante el pasado mes de agosto. El desempleo se redujo en veinticinco de los 26 municipios en un total de 405 personas y sólo Boiro rompió la buena racha del mercado de trabajo al aumentar su número de parados. En cuanto a los sectores productivos, la construcción fue la actividad que más empleo generó en la costa el pasado mes.

Así, según la estadística mensual que publica la Consellería de Traballo, la zona costera de Teras cerró agosto con un total de 18.670 parados frente a los 19.075 que registraban las oficinas de empleo en julio. La caída benefició más a los hombres, ya que más de 300 abandonaron las listas del paro, en la que están inscritos un total de 8.779 asalariados. Por su parte el desempleo femenino se redujo en algo más de un centenar de inscritas y hay registradas en la costa 9.891 mujeres buscando un puesto de trabajo.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Nese baremo entran os socorristas que cobraron unha miseria e que non tiñan un aprobado como Dios manda entre coñecementos e probas físicas? Entran os de limpeza de praias que cobraron 600 euros por facer todo o que ao Concello se lle antollaba, ata o de ir recoller a merda que deixaron ciscada os asistentes a San Caetán e na festa da xuventude de Queiruga? Entra o rapaz do museo do mar que ten tres traballos con ese( profesor na UNED e na UDC)? Entra a prima do alcalde que está cando este non está? Entran os monitores da movida urbana que cobran a metade do que hai 8 anos e traballan o dobre? Entran todos eses a dedo que ultimamete están entrando... así tamén disminúo eu a tasa de paro. E despois anunciamos que temos unhas festas do carallo porque ven a Panorama e que nos custan só en orquestas 60.000 euros, sen contar fogos, Paco de Leña, Charanga Mekánica e Dianas e Alboradas. E como esquencer a PAPAROTADA que se van jalar o alcalde, o subdelegado do goberno, o arcebispo e o resto das asociacións Sonenses. E logo os moitos pais de familia que non teñen con que mercarlles os libros aos seus fillos non merecen unha paparotada mellor ou polo menos ser convidados. Que se supón que as Brasileiras, as Mabeles, as Loitas,... esas sí que son sonenses, o resto solo o somos para ir votar, para encher padrón e para pagar impostos, os que vivimos en Nebra, Miñortos, Muro, Xuño,... que carallo somos?

Anónimo dijo...

Ole, ole, ole si señor!

Anónimo dijo...

Que rason tes