04 septiembre 2014

Oujo presenta cinco días de fiestas patronales en O Son

:logo-ecg: | Terras de Santiago
Los actos comienzan el domingo con una verbena y concluyen el jueves con el festejo del agua

El alcalde de Porto do Son, Luis Oujo, acompañado por los concejales de Cultura, María Maneiro, y Festexos, Manel Deán, y miembros de la comisión organizadora, presentó ayer oficialmente las fiestas en honor a la Virgen del Carmen, que se celebrarán en la localidad del 7 al 11 de septiembre. El programa se abrirá el domingo con una verbena amenizada por las orquestas Ilusión y Millenium y concluirán el próximo jueves con la ya tradicional fiesta del agua y la traca final tras una sesión de fuegos de artificio y la actuación de Philadelphia y Marbella.

La jornada del lunes estará dedicada a la patrona de los marineros e incluye una misa de campaña a mediodía en las instalaciones portuarias que será oficiada por el arzobispo de Santiago, Julián Barrio. Ya por la tarde, se llevará a cabo la tradicional procesión marítima, en la que se rendirá homenaje a los fallecidos en el mar.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Esta tarde vin moi engalanados o Ansia e o Arela. Será que no Son non temos barcos neste noso porto que ten que levar a nosa virxe un barco de portosín ou de pasaia??? Productos dunha mañá de viños na terraza VIP do Loreto, supoño.

Anónimo dijo...

Querido anónimo das 0:21, xa vexo que che pode máis a envexa que o servizo e aportación que ambos barcos,aínda que teñan base fóra do son,participan coma uns máis nos actos da nosa patrona.Seguramente,si tes un barco neste porto,espero que non sexas dos que baballan na taberna sobre as festas ou os barcos que participan na procesión marítima e o teu quede amarrado a terra.Eu quixera que este tipo de queixas queden por baixo do interes xeral e teñamos unha altura de miras de arrimalo hombreiro para facerlle a mellor das homenaxes a nosa Virxe do Carmen.

Anónimo dijo...

e increible o numero de parbadas por metro cuadrado que collen en algun comentario anonimo

Anónimo dijo...

Leo nun diario que o último pleno municipal foi quente.
Luis al-Asad,actuando como o seu primo en Siria.Nótase que son familia ,aseméllanse.
A Dama de Ferro,perdón,quería decir a Dama de Udres na sua liña.
O Gran Quiñoy,como sempre,3000 pavos ao mes por non ir a traballar.
Si de Franco decían que apapahostiaba a xente poñendo futbol,estes fan o mesmo,pero ca Panorama.
Din que hay unha proposta a Portos de Galicia para poñer unha palca na explanada portuaria ca siguinte lenda.
"Nesta explanada actuou a Orquesta Panorama o día 9 de setembro do 2014 sendo alcalde deste concello D-Luis Oujo Pouso.