15 octubre 2012

Emotivo y sonoro centenario de la banda de Caamaño


:logo-lvg: | Barbanza

Por la mañana actuaron en el barrio ribeirense de Deán, donde se celebraba la romería de Os Remedios; pero, ayer por la tarde, los miembros de la banda de música de Caamaño se vistieron de gala para ofrecer un concierto muy especial. La ocasión lo merecía, pues se celebraba nada menos que el siglo de vida de la agrupación. En la casa de cultura de Xuño, ante su público, que por cierto respondió llenando el auditorio, los músicos hicieron un repaso por estos cien años de trayectoria. Pero fue antes de que empezara a brotar la música cuando se produjo el momento más emocionante. El director de la banda, Francisco Olveira, recibió de manos de su nieta Carmen de Castro una batuta, obsequio que, por cierto, estrenó para la ocasión.

Él no fue el único homenajeado. José Vinagre, un vecino que estuvo casi setenta años tocando en la banda de Caamaño y se retiró hace solo unos meses, se llevó a cabo una figura de los músicos del Pórtico da Gloria. En este caso, el encargado de hacerle llegar el obsequio, en nombre de todos sus compañeros, fue el clarinete Manel Santos.

También el alcalde de Porto do Son, Luis Oujo, quiso tomar la palabra para destacar el buen hacer de la agrupación y desearle una larga trayectoria. En nombre de la familia del director de la banda intervino su sobrina María Ester Olveira. Sin duda, el momento crucial de la velada fue cuando la música embelesó al abarrotado auditorio de Xuño.

13 comentarios:

Anónimo dijo...

Como lle gusta a este señorito facerse ver eh, por certo, ¿é verdad que lle chamou "pabellón" á casa da cultura?

Fonforrón dijo...

Aquí también censuramos otro comentario, porque nosotros en la foto solo vemos profesionales, no señoritos.

Anónimo dijo...

Estades en todo o voso dereito en censuralo, o blog é voso, pero co de "saír na foto" referíame a este alcalde que ahora moito lle gusta facerse ver e notar, e non que saia na foto. De todas formas hai comentarios mais descalificadores que este e que aportan menos, porque eu fixen unha pregunta, e a pregunta sigue en pé para que me conteste alguén que estivese alí, ¿É certo que non sabe distinguir unha casa da cultura de un pabellón (deportivo)?

Fonforrón dijo...

Ahora que aclaró a quien se refería, no tenemos inconveniente en publicar su comentario.

Anónimo dijo...

!!!Non é sorpresa ese tipo de incapacidades tal como actua e as declaracións que soe facer!!!

Anónimo dijo...

home, aclarar si o aclarou pero, que quere criticar??, que o alcalde saíu na foto dunha homenaxe a unha banda do concello??, este é dos que nin come nin deixa comer, é dicir que se non estivese no acto sería crítico igual, mire home neste acto estaban tanto membros do goberno e membros da oposición, e tamén a prensa, que é a que saca as fotos. En canto a se é verdade que dixo pavillón??, pois non sei, eu estaba no acto e non de me dei de conta pero se o dixo, ninguén se rachou as vestiduras nin nada polo estilo, puido ser simplemente un lapso. Recoméndolle que en vez de facer preguntas maliciosas ( e algo absurdas, dito sexa de paso) vaia vostede aos actos e verá que o que realmente importa é que a banda de Caamaño celebra un século de vida e escoitalos é un verdadeiro espectáculo.

Anónimo dijo...

O que quero criticar é que lle gusta moito facersese o simpático cando se sinte protagonista de algo que non lle corresponde pero cando lle toca atender as demandas reiteradas dalgúns veciños faise bastante de rogar. En fin, hasta os *%$&"!S do enchufismo e do amiguismo, e deste alcalde que tanto lle gusta pasearse polo Son con Feijóo ou Diego Calvo e demais basura e que tardou ben pouco en acostumbrarse ó "lado oscuro" da política

Anónimo dijo...

Se puede decir mas alto pero no mas claro, en el parrafo final das con la clave del asunto, porque nadie habla de la espectacular banda y de lo contrario se pregunta si el alcalde dijo pabellon o casa de cultura?, asi nos va, siempre hai personajillos sacando lo peor que llevan dentro. Lo dicho, felicidades por el comentario.

Anónimo dijo...

Que el alcalde no sabe hablar no es ningun secreto

Anónimo dijo...

Unha banda xunto co seu directo que deron o mellor de si...
Un concerto que foi todo un éxito...
Unha casa de cultura a rebentar...
Anécdotas mil. Por mencionar unha, a do alcalde co señor José e o seu fiufiufiu...
E resulta que comentase a noticia, por se o alcalde tivo un lapsus, chamándolle "pabellón" que o parece, á casa de cultura...
E agora que o alcalde non sabe falar...
Se toda as críticas da oposición ao alcalde e a seu equipo de goberno son estas, igual é que o esta a facer ben.

Fonforrón dijo...

Ojeando los comentarios que nos van llegando a esta entrada y que algunos se quedan en el camino, nos asalta una duda. ¿Algunos a que fuisteis, a escuchar a la Banda de Música de Caamaño por celebrar su centenario o ver de encontrar una nueva excusa para criticar al alcalde, como apuntan el Anónimo 19 de octubre de 2012 22:56 por un presunto lapsus?

Ahora que si viste ropa de marca, se engomina el pelo, etc, etc. Copiamos el comentario del anónimo anterior, si esos son los únicos argumentos para atacarlo, pobres argumentos.

Anónimo dijo...

Esta visto que la imparcialidad no es lo que guia al administrador del blog porque censura comentarios que no contienen graves insultos, pero por la contra permite que a algunos concejales les llamen" borrachos". No veo yo donde mi comentario alcanza estos niveles... y sin embargo lo censura. El árbitro de un partido tiene que ser imparcial, sino que no arbitre a nadie

Anónimo dijo...

Pavillón
s.m.

3. Construción que, xunto con outras, forma parte dun complexo máis amplo e constitúe unha dependencia del. O hospital ten un pavillón destinado a almacén.

4. Construción ampla coas estruturas á vista. Pavillón de deportes. Pavillón dunha exposición.

Verdade que podemos enclavalo complexo de Xuño nestes dous supostos?

Convén criticar menos e informarse máis: http://www.realacademiagalega.org/rag_dicionario/searchNoun.do?nounTitle=pavill%C3%B3n