24 enero 2016

Resumen semanal 18-24/01/2016

18.01.2016

  "Aceptamos a proposta da Xunta para o cerco, se ben é un mal parche"
O representante de Acerga, a asociación que agrupa 120 dos 150 barcos existentes en Galicia, sinalou en Radio Obradoiro que insistirán para que se anule o reparto que prima criterios históricos // Andrés García Boutureira foi entrevistado en Caixón de sastre

19.01.2016

Acerga levanta el domingo el campamento
La asamblea acuerda volver a faenar el lunes tras tres meses de paro// Sigue reclamando un reparto lineal.

«Hay que mitigar las consecuencias de estos delitos lo máximo posible»
Tomás Fajardo, patrón mayor sonense

«Da polinización depende o cultivo dun 80% das froitas e legumes»
A agrupación planea crear unha sala de produción e recollida de mel aberta ao público

Los errores en los tiros libres condenaron al Pillados en Lalín
Los barbanzanos consiguieron luchar en todo momento ante un rival muy duro y rocoso

20.01.2016

Una mínima parte de la riqueza que generan los eólicos repercute en la zona
La cuantía que recibirán los ayuntamientos del canon no alcanza los 600.000 euros

Las primeras instalaciones para aprovechar la energía del viento llegaron en 1997

Cerqueiros Galegos ven positiva la cuota mínima propuesta por la Xunta
Rechazan que los alcaldes medien en el conflicto sobre el reparto de pesca

Asoar ve discriminatorio el reparto de cuotas de xarda
Denuncia que 158 barcos vascos se llevan el 42% del total, y los 1.300 gallegos sólo el 17% // Piden que se cambien los criterios

Acerga prepara un acto simbólico para levantar el campamento el domingo
Después de más de tres meses de acampada y amarre de la flota en señal de protesta por la falta de cuotas, los 120 barcos agrupados en la Asociación de Armadores de Cerco de Galicia -de los 150 existentes en Galicia- volverán a faenar el lunes 25 de enero

21.01.2016

Los concellos ahorraron en la última liquidación más de doce millones
Boiro, con 3,4 millones, fue el tercer ayuntamiento que más economizó en la provincia

Cuatro pruebas se agruparán en la Portosín T Reta
Los interesados pueden anotarse en la página web www.sinson10k.com

22.01.2016

Un vicepresidente de la federación gallega dimite por la gestión de la crisis del cerco
El "incumplimiento" de un acuerdo alcanzado en la asamblea sectorial del sector desencadenó la renuncia - "Cometí un error", asegura el líder de la organización

http://www.lavozdegalicia.es/noticia/barbanza/ribeira/2016/01/22/feb-realizara-plan-formativo-impulsar-comercio/00031453479967771764122.htmLa FEB realizará un plan formativo para impulsar el comercio
La actuación se desarrollará en el marco de un convenio firmado con la Diputación

23.01.2016

O Son comprará un tractor con desbrozadora para limpiar pistas con la ayuda del Fondo de Compensación Ambiental

24.01.2016

Los ayuntamientos recibirán 184 euros por vecino de los fondos estatales
La participación de los concellos se redujo en medio millón de euros respecto al 2015

La obstinada resistencia de la aldea
La sangría poblacional que ha dejado sin habitantes a más de medio centenar de núcleos abre también nuevas posibilidades inmobiliarias para mantenerlos con vida

El cerco se activa de nuevo
Los 150 barcos del sector vuelven mañana a faenar // Acerga levanta hoy el campamento que mantenía desde octubre en San Caetano.

8 comentarios:

Anónimo dijo...

Como xogan con nós os políticos dun e outro signo.
Estes días estamos asistindo por parte do PSOE, e xente que no seu dia eran unha piña no BNG, (outra cousa son os sectores prexudicados) oporse á lei de acuicultura. Sen embargo uns e outros cando estiveron na Xunta, actuaron igual que o PP: El sector rechaza la ubicación de las jaulas de salmón en la ría de Ares
La polémica jaula experimental de cultivo de salmón cumple medio año en Arousa
Quen estivo SEMPRE en contra de estas artimañas foi a xente do mar, que segundo quen estaba no goberno foron vendidos polos políticos.

Anónimo dijo...

Hoxe Ton Lorenzo, non debeu entrarlle ao trapo a Manolo Siejas, cando acusou ao PP de ser un partido mafioso, segundo él porque o dixo un xuíz. Se fose así ¿porque ese xuíz non procedeu a inhabilítalo?

Manolo Seijas Non lle gusta ao Correo Gallego a proposta da Marea, logo é unha boa proposta. Hai dúas posibilidades de goberno nesta vila, "Un goberno progresista" MAREA, PSOE E BNG co apoio do NO.I.A dende a oposición ou un goberno do Partido Popular con 500 imPPutados. Vostedes deciden!
https://www.facebook.com/manolo.seijas/posts/1227241123970362

Así como lle dixo que aínda sendo un rapaz lembrábase do Prestige, pero claro non se lembra do que quere como cando Ton lle recordou a corrupción do PSOE en Andalucía, ou como este partido lidera a corrupción en España.
http://www.diarioya.es/content/el-psoe-encabeza-la-lista-de-los-partidos-m%C3%A1s-corruptos

Cando foi do Casón aínda era máis rapaz, pero dado que se move bastante polas redes, pódese informar que gobernos estaban ao fronte de España e Galicia.
https://gl.wikipedia.org/wiki/Cason

Ao contrario que él non fai falta mirarse noutro espello, en Noia un alcalde do partido que o veu nacer foi condenado e inhabilitado e por isto Noia estivo motos anos hipotecada.
http://www.lavozdegalicia.es/barbanza/2000/10/14/0003_240243.htm

Converialle que tivese un pouco máis de humildade, porque non é a primeira vez que o PSOE, ten problemas cos seus socios.

Anónimo dijo...

!!Calquer cousa é locutor radiofónico!!!Tom Lorenzo:a imaxe do que non debe ser un locutor de radio.

Anónimo dijo...

Hay gente que no necesita firmar con su nombre. Lastima que no tuviese los votos suficientes para editar un tripartito y poder cerrársela.

Anónimo dijo...

Tom entre outras cousas díxolle a Seijas, que tería que respectar o que decidise en asemblea o NOIA, algo que a este non lle entraba na cabeza.
No seu día na súa aprobaron apoiar a este bigoberno e tamén decidiron non entrar e quedarse na "oposición". Despois xa vimos como actuaron, queixarse do que facía mal o goberno e agora que lle viron as orellas ao lobo, xunto con BNG querían entrar, esquecéndoselle que non lles dan as contas.
A asemblea do NOIA, por moito que lles fastidie é tan soberana como a súa. Se fragua a moción de censura, oxalá o pobo de Noia teña a sorte que non tivo hasta agora e a ver se rematan dunha vez coa vergoña de aparcamento que fixeron, considerada por moitos un capricho do anterior bipartito conformado polos chamados así mesmos progresistas (PSOE+BNG).
El NO.I.A. da vía libre a presentar la moción de censura con el PP

Una nueva etapa

Anónimo dijo...

Tamén calquera cousa é o portavoz que ten o BNG no Son, ó que seguramente Ton tampouco lle caia moi ben.
Todo ven a conto por isto: Dixéronme que a festa que organizaron en Nebra o sábado de Carnaval fora moito. Polo facebook xa puiden ver algún vídeo, e como observei que andaba polo medio o cámara máis singular que teñen na parroquia entrei o seu canal de youtube, e como non podía ser menos, en calidade HD, e con moito máis minutos ten estes dous vídeos que polo que se escoita e observa, non solo sacaron as risa dos presentes, se non que os actores, a vella e a vaca, aparecen rodeados por un multitude de móbiles para inmortalizalo momento, eclipsando incluso neste tempo ó veciño Paco de Leña, que coma sempre está espectacular.
https://www.youtube.com/watch?v=IYeHjO8_NgI
https://www.youtube.com/watch?v=fA3LBqSOzho
Ten máis, incluso unha montaxe a partir de fotos, ó que lle engadiu un precioso tema.
Despois de visualizarlle todos reparei neste onde incomprensiblemente pódese ver ó ex-presidente da comunidade fumando no interior do local. Este impresentable é o mesmo que acusou de cuatreiros a gandeiros que non eran da súa corda. Neste caso parece que a el tráella ó pairo as prohibicións.
https://www.youtube.com/watch?v=oBS6zxm_IWE

Anónimo dijo...

Si quieres denunciar algo, aunque en este caso para hacerlo te bases en la "pruebas" que aporta ese vecino, que afeó la postura y el mal ejemplo, porque se ven a niños de ese elemento, es decir, con nombre y apellidos en su blog, que mínimo que tu hacer lo mismo. Aunque para ello ya se ve que te excusas con su vídeo, aunque a lo mejor también estuvieses allí.

Anónimo dijo...

Ya se sabe que los nacionalistas pasan por el forro las leyes españolas, aunque en este caso fuese aprobada por Zapatero al que auparon al poder con sus 2 escaños, a cambio de no se sabe que.
Hoy en día podrían demostrar su valía y seguro que Sánchez, se lo agradecería, lo malo es que en esta ocasión no tienen nada que vender y es algo que se tendían que mirar porque aun pueden caer más bajo. Y su desaparición no seria nada bueno, aunque sean tan cerrados de mente. EH Bildu también se lo están mirando porque también corre peligro que Podemos los supere.