27 junio 2016

El PP remonta mientras el PSOE contiene el ascenso de En Marea

Los socialistas recuperan la segunda posición en cinco municipios de la comarca

1 comentarios:

Anónimo dijo...

Desde o domingo algún estanse preguntando porque por segunda vez no acadaron os resultados que se prometían tan felices. Vexan como lla tentaron xogar á Marea na xornada de reflexión. Jonzas Branco Vasquez compartiu a publicación nas novas de Anxela Franco Pouso.

A BRUXA A POCIMAS DO AGE, A AFUNDIDORA DO SINDICATO LABREGO GALEGO, A FAMOSA ANTIVACINAS DO RURAL, ESTA CHEA DE GLIFOSFATO E DI QUE LLE CHEGOU POLA AUGA E POLO VENTO... OUTRA COMO O VIEIRAS INDECENTES E ILEGAIS, INFECTADAS E CORRUppTAS, LAVOTEXADAS EN BAÑEIRAS E CAGADOIROS ...
los resultados de la Agencia Internacional para la Investigación del Cáncer -asociada a la OMS-. A BRUXA A POCIMAS... A LIDIA SIRIZA DO AGE O MELLOR DITO DE IU (IZQUIERDA LA UNITARIA AGORA TAMEN SUCURSAL DO GRUPO PODREIROS)

Para arrojar algo de luz ante la falta de unanimidad en los estudios, 48 eurodiputados se sometieron el pasado abril de manera voluntaria a una prueba de orina para comprobar si contenía restos de glifosato. De estos voluntarios, la representante de AGE, Lidia Senra, obtuvo los niveles más altos, con 3,57 nanogramos por mililitro. Senra le comunicó a este periódico que nunca utiliza productos que contengan este herbicida en sus cultivos. Por lo que achaca estos resultados a concentraciones que le pueden llegar a través del agua u otras vías.

España fue uno de los 19 países que votó a favor de mantener el permiso actual.

E non quería rematar se esta é a xente que cada 17 de maio a arma polo galego en Santiago, meu pobre idioma. Doen os ollos miralo escrito.