Últimos comentarios

2/7/14

La CIG denuncia que las bases para la selección de personal de limpieza de playas en Porto do Son son discriminatorias

:logo-lvg: | Barbanza

Entre los requisitos exigidos figura el de contar con vehículo propio

La reciente convocatoria para la contratación de personal dedicado a la limpieza de las playas de Porto do Son durante la temporada estival ha levantado alguna que otra ampolla en la CIG. Los responsables de este sindicato consideran que la exigencia de que los aspirantes a las quince plazas convocadas cuenten con vehículo propio y además declaren no tener impedimento para utilizarlo para el desarrollo de su trabajo es discriminatorio ya que imposibilita el acceso a un empleo público a personas que carezcan de coche propio.

Asimismo, para la CIG resulta «realmente sorprendente e lamentable que unha administración pública non poña ao servizo dos seus empregados todos os medios para que estes poidan realizar as súas funcións».

Por su parte, el alcalde sonense, Luis Oujo, señaló que el municipio cuenta con 27 kilómetros de playa y que el Concello no dispone de medios para poner a disposición de los trabajadores los vehículos necesarios para su desplazamiento. Eso sí, aclaró que se paga el kilometraje a los empleados que hacen uso de su coche particular y dijo también que este requisito no es una novedad en este tipo de convocatorias: «Sempre se fixo así».

8 comentarios :

S. Martínez dijo...

Señores administradores, grazas por volver e ofrecernos a oportunidade de comentar a actualidade do Son.

Aquí vese o ben que os grupos da oposición defenden aos seus veciños. Bases da convocatoria publicadas a día 19 de xuño onde figura este requisito (tanto para peóns coma capataz), logo do exame a CIG denuncia este feito, o PSOE do Son, como non podía ser doutra maneira, rechía polas redes o que denuncian outros, e BNG e AVS, coma se non existisen. Xa non falemos deses "Podemos" que tan forte presencia ía tendo co conto das eleccións e xa se desinchou.

Por outro lado, no exame, o de sempre, preguntas que non teñen moito sentido para a limpeza, coidado e mantemento de areais... para que necesito eu saber en que rúa está o Marea ou o rueiro de Portosin. De acordo que está ben sabelo, por se algún turista nos pregunta, pero é innecesario para este posto de traballo. Xa que estamos, ou tes sorte e na Galipedia ou Google Maps alguén puxo os novos nomes, ou os libros vellos de nada che servían, que tamén sería boa cousa que o concello habilitase na súa web un rueiro actualizado (ou eu non atopei a ligazón).

Anónimo dijo...

E que na entrevista,segun eles curricular, che pregunten as horass que traballas a semana, ou sitios de aldeas que nin eles saben donde estan... E nas bases pon que o exame tera que ver coas plaias e maneiras de limpar as plaias e so aparezan 3 preguntas relacionadas. Eu pregunteime e supono que non serei o unico, que si era un examen para capataz de plaias ou para ser guia turistico de Porto do Son, barrendeiro ou carteiro, porque preguntaron masi ruas que plaias.

Anónimo dijo...

A parte de quen lle dera ao Bloque ter os militantes que ten a CIG, non sabia que agora faille oposición ao goberno sonense. cando noutras ocasións e polo mesmo motivo non dixeron, esta boca é nosa. ¿Seria que foi porque o Bloque estaba polo medio? ¿Acaso a CIG aos seus empregados ponlle o coche? Xa o di o refrán: zapateiro aos teus zapatos.

Anónimo dijo...

Hoy en día no tener coche no solo no solo nos imposibilita acceder a un empleo publico, si no que incluso a cualquier otro. Cuando hacemos un Currículum Vitae es lo primero que ponemos y si somos de Porto do Son y lo queremos entregar por ejemplo en una empresa de Boiro, es lo primero que te pregunta. Me parece a mi que son ganas de marear la perdiz por parte de este sindicato.

Anónimo dijo...

Claro, se non tes coche,mobil,internet,eres rubio e de ollos azules, non tes sitio neste mundo

Anónimo dijo...

Me lo pones a huevo. Si no tienes coche y quisieras ir a trabajar a otro Ayuntamiento, por no ponértelo más difícil, tienes tres opciones. La primera como hicieron nuestros abuelos y padres, ir en el coche de San Fernando, porque el de línea, como que no, comprarte un coche o renunciar al trabajo. Tu mismo.
Claro que puedes prescindir del móvil, si tienes fijo en casa. Eso si, si no tienes trabajo y estas pendiente de una llamada o te esperas sentado en el sofá o te buscas una telefonista para que te recoga las llamadas.
¿Internet? No se si lo tienes o no desde luego para reprenderme observo que si lo usaste, si no lo tienes y quieres trabajar como hago yo desde casa gracias a el, ya no tendrías que disponer de coche.
Y en cuanto a las otras dos opciones que propones, y perdona la retranca, si quieres trabajar en un oficio prometedor y en el que tengas que usar las neuronas o hacer mucho esfuerzo, ya sabes donde echar el Currículum Vitae. Eso si procura comprarte un coche, porque en el Son no tenemos ese tipo de locales.
Perdona mi sinceridad, ¿pero tu te crees que la mayoría de la gente nos compramos el coche por vacilar como intentaste hacerme con tu respuesta?.

Anónimo dijo...

Para ter todo o que ti tes precisas diñeiro e supoño que o teras que traballar en fin a pescadilla que se morde a cola-
En bus van as da fabrica (sen carne e sen coche)
As redeiras,labregas,a xente que traballa no pequeno comercio,os estudiantes,ctc.
O coche ten gasoleo,rodas,aceites,impostos, seguros,ctc.
O mobil algunha xente xa dorme con él.e internet igual che impide ver o teu arredor e as necesidades dos que piden traballo e non topan mais que impedimentos que con sentido común son sinxelos de superar.pero ti sigue co teu HUEVO