22 octubre 2012

El PSOE de Porto do Son asegura que las aceras de Xuño no son accesibles


:logo-ecg: | Terras de Santiago

El PSdeG de Porto do Son, a través de su portavoz municipal, Xoán Pastor Rodríguez Santamaría, ha denunciado que el Concello acaba de recortar las aceras que se construyen en la AC-550, en el núcleo de Xuño. El concejal socialista asegura que se están incumpliendo las medidas de accesibilidad "chegando en algún punto deste recorte a non ter os 70 centímetros".

Rodríguez subraya que desde el grupo de gobierno (PP-AVS) se está usando el dinero público "para desfacer obras que cumprían a accesibilidade e agora a incumpren". A este respecto, el portavoz del PSdeG sonense pregunta "qué favores electorais están detrás desta desfeita".


OPINIÓN.- Entenderíamos que se gastase el dinero en estas aceras, no estrechándolas, si no ampliándolo los tramos que en su día "recortó" el PSOE. Al fondo de la foto, junto a la casa con el pinche rojo, se puede observar perfectamente la contradicción de su portavoz.

La foto además tiene la picaresca de que tras el fotógrafo, se podría ver que todo el trayecto ahora queda con esa misma línea, salvo la esquina junto al Día y el cruce de la carretera de Seráns.

Lo único que desconocemos es si cuando las construyó el PSOE, existía las mismas normas que ahora denuncian. Si existían, entrarían en contradicción.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

!!!O deste Governo non ten prezo!!!!...agora,para tapar as críticas duns veciños de Xuño fronte á beirarrúa modificada,o !!!PERSOAL DO CONCELLO!!! píntalle, diante da porta e a fiestra, unha zona destinada para uso exclusivo dos propietarios...¿acaso teñen dereitos especiais o respeito dos outros veciños??¿Solicitaron algún vado especial(aparte do que teñen na porta do garaxe)para ocupar a vía pública?¿Teñen autorización de estradas da Xunta para ocupar esa reserva de estrada???....O colmo xa é que se faga na Zona de Aparcamento...!!!VERGOÑA DE GOVERNO!!!

Anónimo dijo...

Paréceme demagóxico que o PSOE se preocupe desta nimiedade cando outras cousas claman ó ceo e non se preocupe.Exemplo témolo na Praza de España, con esa urna que un bar está a facer.Os veciños incrédulos e impotentes, miramos con impotencia o poder das influencias políticas para que non se cuestionen aberracións coma ista.Incluso saltándose a propia ordenanza dos requisitos que deben cumprir as terrazas,tarimas,veladores, toldos e tarimas(artigo 38.2.2 da Ordenanza de Policía, bo goberno e medidas para fomentar e garantir a convivencia cidadá no espazo público).
Que a outros se lle esixa, non se lle aprobe unha pequena reforma ou que se lle intente obrigar a ter que por os toldos da terraza dunhas cores determinados(grises, escuros ou similares) e que a outros fagan o que lles pete sin ningún tipo de Memoria descriptiva nin autorización, amosa a dobre vara de medir deste goberno segundo a quen lle afecten as obras..OBRAS SON AMORES.