21 diciembre 2011

El PSOE denuncia que Barbanza está marginada en las inversiones del Gobierno gallego para el 2012

:logo-lvg: | Barbanza

La inversión prevista por la Xunta para la comarca no ha gustado al PSOE. Es por eso, que ayer, esta partido defendió en el Parlamento una serie de enmiendas para que el Gobierno gallego replantee su postura inicial y «deixe de marxinar a Barbanza en materia de inversión durante o 2012». Fue el diputado autonómico que representa a la comarca en Santiago quien apostó por tres cuestiones concretas: «impulsar o proxecto da Unidade de Saúde Mental, o parque empresarial do Barbanza e a construción do novo xulgado de Muros».

En materia sanitaria, el partido del puño y la rosa insistió en la necesidad de recuperar «o proxecto da Unidade de Saúde Mental do Barbanza como unha clara aposta pola saúde e os servizos sociais na redonda a pesar de que o PP xa negou noutra ocasión esta demanda e considerou que o servizo está cuberto». Lage Tuñas propuso también «a construción do edificio para o xulgado de Muros, proxectado polo anterior goberno, e que está paralizado por decisión do Partido Popular, que lle está negando a Muros unhas instalacións dignas para os servizos de xustiza».

Los socialistas barbanzanos entienden al estudiar los presupuestos de la Xunta que la comarca está relegada al dejar en el aire el proyecto del macropolígono industrial de Barbanza impulsado por el anterior gobierno gallego: «Este proxecto leva paralizado dende o 2009 e nós apostamos por fomentar as inversións produtivas e poñer recursos para favorecer as incubadoras de proxectos empresariais e primar aos innovadores, por iso entendemos que é unha prioridade e pedimos cambios nos orzamentos».

Fachada marítima de O Son

Entre las alegaciones presentadas por el PSOE se incluye la solicitud de una partida para la recuperación de la fachada marítima de Porto do Son -«olvidada polo actual goberno da Xunta»-, una residencia de la tercera edad para Boiro, una escuela infantil para Noia o el nuevo centro de salud de A Pobra.

Lage Tuñas también solicitó, tanto al Gobierno gallego como a la Diputación de Pontevedra que se apresuren en buscar una solución que permita mejorar el vial que comunica Caldas y Catoira para evitar más accidentes de tráfico.

0 comentarios: