18 agosto 2010

Los problemas de saneamiento en dos bares sonenses obligan a levantar una vía recién enlosada

:lvg: | 18/8/2010
Ánxela Franco afirmó que la obra inicial no incluía las tapas de registro.

Lo que hace pocos meses era una calle recién enlosada y que lucía en la parte añeja de Porto do Son, es hoy un vial en obras que desluce tanto el trabajo realizado como la inversión pública que supuso. Fue la teniente de alcalde, Ánxela Franco, quien denunció a pie de obra que a causa de los problemas que han tenido dos cafeterías de la plaza de España con las aguas fecales, el Concello ha tenido que levantar la calle Ríos para resolver estas deficiencias.

Según apuntó la frentista «isto puido solucionarse se o anterior equipo de goberno que fixo estas obras houbera incluído no proxecto a instalación das placas de rexistro, algo que agora suporía non ter que levantar a rúa e ocasionar en plena tempada alta esta situación e as molestias que supón para os veciños e turistas nunha zona tan céntrica como é esta».

Fue la misma Ánxela Franco quien recordó que el adoquinado de esta calle peatonal, al igual que otras, estaba incluido en el Plan E «e a ninguén se lle ocorreu deixar tapas de rexistro para cando viñeran os problemas». La nacionalista apuntó también que el caso de la calle Ríos «non é o primeiro, xa que dende hai dous meses, persoal do Concello ten que levantar rúas recen estreadas por diferentes problemas. No primeiro caso foi unha traída de auga que estaba en malas condicións cunha tubaxe moi antiga e para a que tivemos que facer obra durante case tres semanas e agora que pensamos que aguantaríamos o verán para buscar todos os problemas xa temos outro coas augas fecais de dous bares da praza de España, en pleno centro de Porto do Son».

Ánxela Franco aprovechó la ocasión para pedir disculpas a los vecinos de la localidad por las molestias que las mencionadas obras están ocasionando.

Siguiente paso

La teniente de alcalde apuntó que hasta la fecha los problemas están siendo resueltos con mano de obra municipal. Un personal que finalizará su contrato el próximo mes, «polo que teremos que valorar o custo que suporía buscar con xente externa todas as zonas nas que podería xurdir este problema tanto con augas fecais como con augas da traída».

El gasto de las reparaciones materializadas hasta el momento, según apuntó la concejala «está sendo absorbido con cartos municipais polo que non temos que pagar a terceiros toda a execución destas actuacións públicas», subrayó.
Es sumamente curioso que en este caso se culpe directamente de esta presunta mala obra u gestión y en el reciente y parecido caso de Portosín, no dijese nada de quien había ejecutado la obra. Realmente curioso. Los amigos de mis amigos, son mis amigos.

0 comentarios: